Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wat mooi is: jarenlang heb ik op dit forum moeten lezen dat linkse politici elitair waren en niet de taal van het volk spraken. Wat voor arrogantie en dedain daaruit sprak en hoe Wilders in heldere taal precies de vinger op juiste plek wist te leggen. Nu is het ineens juist uitzonderlijk goed dat politici bijdragen aan de verheffing des volks door hun armetierige vocabulaire uit te breiden met nuttige begrippen als "boreaal" en die fokkin uil van Minerva.
Als ik op Baudet zou lijken, zou ik zeggen: "Ja, zoals die grote dichter Bredero ooit eens stelde het kan verkeren"
Betty_Slocombe schreef:
24-03-2019 21:33
Wat mooi is: jarenlang heb ik op dit forum moeten lezen dat linkse politici elitair waren en niet de taal van het volk spraken. Wat voor arrogantie en dedain daaruit sprak en hoe Wilders in heldere taal precies de vinger op juiste plek wist te leggen. Nu is het ineens juist uitzonderlijk goed dat politici bijdragen aan de verheffing des volks door hun armetierige vocabulaire uit te breiden met nuttige begrippen als "boreaal" en die fokkin uil van Minerva.
Als ik op Baudet zou lijken, zou ik zeggen: "Ja, zoals die grote dichter Bredero ooit eens stelde het kan verkeren"
Precies! Het is echt onbegrijpelijk en tegenstrijdig allemaal.
Betty_Slocombe schreef:
24-03-2019 21:33
Ik heb eerder zoiets van eerst dat gezeik over Wilders z'n botte manier van uitdrukken en nu lopen ze weer te zeiken over de elitaire woordkeus van Baudet.
redbulletje schreef:
24-03-2019 21:44
Ik heb eerder zoiets van eerst dat gezeik over Wilders z'n botte manier van uitdrukken en nu lopen ze weer te zeiken over de elitaire woordkeus van Baudet.
Beide personen hebben uitspraken gedaan die ik als discriminerend en onjuist kwalificeer. Daarnaast zou ik op Baudet het etiket vrouwonvriendelijk plakken. Hoeveel lettergrepen elk woord heeft, is voor mij niet relevant. Dat iemand Duitse filosofen kan citeren, vind ik ook niet zo spannend, dat kan ik ook. Zo bezien zou ik uiteraard een politieke carrière moeten ambiëren: ik kan dezelfde zinnen maken als Baudet, maar ik ben net zo'n gewoon type als Wilders. Het is dat ik geen zin heb om naar Den Haag te verhuizen.
"Het allerergste moet nog komen"
Betty_Slocombe schreef:
24-03-2019 21:48
Beide personen hebben uitspraken gedaan die ik als discriminerend en onjuist kwalificeer. Daarnaast zou ik op Baudet het etiket vrouwonvriendelijk plakken. Hoeveel lettergrepen elk woord heeft, is voor mij niet relevant. Dat iemand Duitse filosofen kan citeren, vind ik ook niet zo spannend, dat kan ik ook. Zo bezien zou ik uiteraard een politieke carrière moeten ambiëren: ik kan dezelfde zinnen maken als Baudet, maar ik ben net zo'n gewoon type als Wilders. Het is dat ik geen zin heb om naar Den Haag te verhuizen.
Aan de Zeekant woon je overigens prachtig!
Moire schreef:
24-03-2019 21:51
Aan de Zeekant woon je overigens prachtig!
En met zo'n zakkenvullerssalaris kan ik dat natuurlijk prima betalen!
Betty_Slocombe schreef:
24-03-2019 21:53
En met zo'n zakkenvullerssalaris kan ik dat natuurlijk prima betalen!
Vanzelfsprekend.
Een eigen paard
Een plek onder de zon
En altijd iemand in de buurt
Die van mij houden kon
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En bedankt hè :steam:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
24-03-2019 22:22
Een eigen paard
Een plek onder de zon
Die van mij houden kon
Toch wou ik dat ik net iets vaker
Iets vaker simpelweg een emoe had
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik vraag me de laatste tijd af of er nog leven op Pluto is. Of zou België nog een optie zijn?
De Duitsers wonnen.
En hebben nu een bus vol ballonnen.
Jezus suzy heeft weer een mega lange post .
Nouschi schreef:
24-03-2019 22:22
Een eigen paard
Een plek onder de zon
Die van mij houden kon
Welk topic ?
Yildizlar schreef:
24-03-2019 23:07
Heeft ze altijd. Gewoon blokkeren.
Yildizlar schreef:
24-03-2019 23:07
Die staat bij mij onder de negeer om die reden.
Phineas schreef:
24-03-2019 22:52
Ik vraag me de laatste tijd af of er nog leven op Pluto is. Of zou België nog een optie zijn?
Vluchten kan niet meer.
No pasarán.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Phineas schreef:
24-03-2019 22:52
Ha! Dat liedje heb ik ook steeds in mijn hoofd. Helpt me te relativeren.
Ah de verplaatsmod heeft dienst vanavond :roll:
Zo lekker druk hier.

Notenrijst met curry.
I like being a mess. It's who I am.
Ik heb helemaal geen zin meer om een mening te hebben. Ik wil alleen nog maar paaseitjes vreten.
Voorgefabriekte salade met geitenkaas, inclusief dressing, zonder de appel.
Lasagne.
Betty_Slocombe schreef:
25-03-2019 17:48
Ik heb helemaal geen zin meer om een mening te hebben. Ik wil alleen nog maar paaseitjes vreten.
Heb je nog tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven