Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 maart 2019 om 21:33
Wat mooi is: jarenlang heb ik op dit forum moeten lezen dat linkse politici elitair waren en niet de taal van het volk spraken. Wat voor arrogantie en dedain daaruit sprak en hoe Wilders in heldere taal precies de vinger op juiste plek wist te leggen. Nu is het ineens juist uitzonderlijk goed dat politici bijdragen aan de verheffing des volks door hun armetierige vocabulaire uit te breiden met nuttige begrippen als "boreaal" en die fokkin uil van Minerva.
Als ik op Baudet zou lijken, zou ik zeggen: "Ja, zoals die grote dichter Bredero ooit eens stelde het kan verkeren"
Als ik op Baudet zou lijken, zou ik zeggen: "Ja, zoals die grote dichter Bredero ooit eens stelde het kan verkeren"
zondag 24 maart 2019 om 21:40
Precies! Het is echt onbegrijpelijk en tegenstrijdig allemaal.Betty_Slocombe schreef: ↑24-03-2019 21:33Wat mooi is: jarenlang heb ik op dit forum moeten lezen dat linkse politici elitair waren en niet de taal van het volk spraken. Wat voor arrogantie en dedain daaruit sprak en hoe Wilders in heldere taal precies de vinger op juiste plek wist te leggen. Nu is het ineens juist uitzonderlijk goed dat politici bijdragen aan de verheffing des volks door hun armetierige vocabulaire uit te breiden met nuttige begrippen als "boreaal" en die fokkin uil van Minerva.
zondag 24 maart 2019 om 21:44
Ik heb eerder zoiets van eerst dat gezeik over Wilders z'n botte manier van uitdrukken en nu lopen ze weer te zeiken over de elitaire woordkeus van Baudet.Betty_Slocombe schreef: ↑24-03-2019 21:33Wat mooi is: jarenlang heb ik op dit forum moeten lezen dat linkse politici elitair waren en niet de taal van het volk spraken. Wat voor arrogantie en dedain daaruit sprak en hoe Wilders in heldere taal precies de vinger op juiste plek wist te leggen. Nu is het ineens juist uitzonderlijk goed dat politici bijdragen aan de verheffing des volks door hun armetierige vocabulaire uit te breiden met nuttige begrippen als "boreaal" en die fokkin uil van Minerva.
zondag 24 maart 2019 om 21:48
Beide personen hebben uitspraken gedaan die ik als discriminerend en onjuist kwalificeer. Daarnaast zou ik op Baudet het etiket vrouwonvriendelijk plakken. Hoeveel lettergrepen elk woord heeft, is voor mij niet relevant. Dat iemand Duitse filosofen kan citeren, vind ik ook niet zo spannend, dat kan ik ook. Zo bezien zou ik uiteraard een politieke carrière moeten ambiëren: ik kan dezelfde zinnen maken als Baudet, maar ik ben net zo'n gewoon type als Wilders. Het is dat ik geen zin heb om naar Den Haag te verhuizen.redbulletje schreef: ↑24-03-2019 21:44Ik heb eerder zoiets van eerst dat gezeik over Wilders z'n botte manier van uitdrukken en nu lopen ze weer te zeiken over de elitaire woordkeus van Baudet.
zondag 24 maart 2019 om 21:51
Aan de Zeekant woon je overigens prachtig!Betty_Slocombe schreef: ↑24-03-2019 21:48Beide personen hebben uitspraken gedaan die ik als discriminerend en onjuist kwalificeer. Daarnaast zou ik op Baudet het etiket vrouwonvriendelijk plakken. Hoeveel lettergrepen elk woord heeft, is voor mij niet relevant. Dat iemand Duitse filosofen kan citeren, vind ik ook niet zo spannend, dat kan ik ook. Zo bezien zou ik uiteraard een politieke carrière moeten ambiëren: ik kan dezelfde zinnen maken als Baudet, maar ik ben net zo'n gewoon type als Wilders. Het is dat ik geen zin heb om naar Den Haag te verhuizen.
zondag 24 maart 2019 om 22:12
Vanzelfsprekend.Betty_Slocombe schreef: ↑24-03-2019 21:53En met zo'n zakkenvullerssalaris kan ik dat natuurlijk prima betalen!
zondag 24 maart 2019 om 22:48
zondag 24 maart 2019 om 23:19
maandag 25 maart 2019 om 17:49
Heb je nog tips?Betty_Slocombe schreef: ↑25-03-2019 17:48Ik heb helemaal geen zin meer om een mening te hebben. Ik wil alleen nog maar paaseitjes vreten.