Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 22 april 2019 om 22:07
Niet zo pessimistisch
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 22 april 2019 om 22:09
Ha, toen is het bij mij alleen maar erger geworden. Het is opgelopen naar extreem, ik gebruik buiten een mondkapje, heb maximale medicatie en krijg al immunotherapie. Sinds kort heb ik pollenhorren en ik ben zo blij dat mijn deur weer open kan! Werkt echt.
maandag 22 april 2019 om 22:15
Ik weet niet of ik hierom moet lachen of huilen.. arme moeder!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 22 april 2019 om 22:17
Daar ben ik ook over aan het nadenken! Het werkt dus? Mss geen slecht idee.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 22 april 2019 om 22:17
Volgens mij is aangetoond dat pessimisten een realistischer kijk op de wereld hebben dan optimisten.
Ook al niet iets om vrolijk van de worden.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 22 april 2019 om 22:18
Ik heb mijn hooikoorts kattenallergie en asthma pas na mijn 40e gekregen en er kimt telkens wat bij lijkt inderdaad .
maandag 22 april 2019 om 22:21
Mijn moeder heeft het wel echt lullig. Geen tandarts wil haar in de praktijk en voor elke medische ingreep moet ze naar het Erasmus voor allergietesten, medicatie wordt allemaal met de hand gemaakt en ze kan bijna niets aanraken.
maandag 22 april 2019 om 22:22
Daar geloof je toch niet echt in hè?DuchessMeganMarkle schreef: ↑22-04-2019 20:55Ik heb een flink opgezette keel. Het schijnt dat je immuunsysteem overdreven reageert. Ik ga proberen deze week te detoxen, geen gluten, lactose en tomaten.
maandag 22 april 2019 om 22:25
maandag 22 april 2019 om 22:25
Echt! ik heb het pas sinds een paar jaar vreemd genoeg. Maar dit jaar is echt heftig in mijn buurt. Veel pollen/groen en afbraakwerkzaamheden met heel veel stof en gruis. Een open raam is recept voor waterlanders, kuchen, jeukende ogen en soms hoestbraakneigingen. Ik overweeg een mondmasker.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 22 april 2019 om 22:27
Dat klinkt behoorlijk extreem idd dat is bijna niet te doen . Ik kom met medicatie al een heel eind gelukkig .
maandag 22 april 2019 om 22:28
Die hoestbraakneigingen zijn echt zo naar.Oudblond schreef: ↑22-04-2019 22:25Echt! ik heb het pas sinds een paar jaar vreemd genoeg. Maar dit jaar is echt heftig in mijn buurt. Veel pollen/groen en afbraakwerkzaamheden met heel veel stof en gruis. Een open raam is recept voor waterlanders, kuchen, jeukende ogen en soms hoestbraakneigingen. Ik overweeg een mondmasker.
maandag 22 april 2019 om 22:29
Is ook zo. Man is overigens zeker geen optimist maar meer een ‘ja het is ook allemaal kut voor ze, maar ik ben vooral bezig met mijn eigen leven zo leuk mogelijk maken’ , terwijl ik meer verval in een ‘ik zou er wat aan moeten doen maar heb geen idee wat want geld geven helpt ook nauwelijks en ik zou er eigenlijk gewoon heen moeten gaan om waterputten te graven / kinderen psychologische hulp te geven / huizen te bouwen / iets aan de corrupte regeringen te doen, maar ik zit hier op de bank paaseitjes te eten als een luie ongevoelige bevoorrechte trut’ ofzo..
maandag 22 april 2019 om 22:30
Elke ochtend en avond maak ik de vensterbank buiten (keukenraam en slaapkamerraam) schoon en de doekjes zijn heel geel dan. Ik kan anders geen raam meer openzetten. De terrassen ook, een hele gele waas erover.Oudblond schreef: ↑22-04-2019 22:25Echt! ik heb het pas sinds een paar jaar vreemd genoeg. Maar dit jaar is echt heftig in mijn buurt. Veel pollen/groen en afbraakwerkzaamheden met heel veel stof en gruis. Een open raam is recept voor waterlanders, kuchen, jeukende ogen en soms hoestbraakneigingen. Ik overweeg een mondmasker.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 22 april 2019 om 22:30
maandag 22 april 2019 om 22:32
Ehm, het kan wel, kruisallergie. Ik heb het paraberk syndroom en de allergoloog heeft voedingsmiddelen getest. Ik heb een lange lijst aan kruisallergie maar geen buikpijn meer. Appel en hazelnoot zijn de bekendste. Zelf op de bonnefooi van alles weglaten hoeft niet, een huidprikjestest is zo gepiept.
maandag 22 april 2019 om 22:33
Eén van de pillen kan ik dit jaar (om medische redenen) niet slikken en ik word echt naar van de jeuk. De rest vind ik nog "te doen", maar die jeuk... moet wel zeggen dat sinds ik honing gebruik van een locale imker het echt wel beter gaat, behalve met de jeuk dan
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 22 april 2019 om 22:35
Tja, maar dan hebben we het niet over detoxen en gluten.Mermedina schreef: ↑22-04-2019 22:32Ehm, het kan wel, kruisallergie. Ik heb het paraberk syndroom en de allergoloog heeft voedingsmiddelen getest. Ik heb een lange lijst aan kruisallergie maar geen buikpijn meer. Appel en hazelnoot zijn de bekendste. Zelf op de bonnefooi van alles weglaten hoeft niet, een huidprikjestest is zo gepiept.