Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 april 2019 om 18:34
En terecht. Als je je laat afschrikken ben je een watje en watjes willen we hier niet natuurlijk.
zondag 21 april 2019 om 18:37
Wat ga je eten vanavond?
Soms is er niets om over na te praten. En als ik me verveel (of nous gek wil maken
Life is short. Eat dessert first.
zondag 21 april 2019 om 18:40
Ik lees net dat ik erbij hoor 
Zo blij dat eindelijk ergens bij mag horen. Heb natuurlijk wel wat mensen weg moeten pesten om mezelf te bewijzen, maar zo gaat dat met bendes.. NPK JWZ (napraatkliek je weet zelluf)
Zo blij dat eindelijk ergens bij mag horen. Heb natuurlijk wel wat mensen weg moeten pesten om mezelf te bewijzen, maar zo gaat dat met bendes.. NPK JWZ (napraatkliek je weet zelluf)
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
En ik heb jou niet eens geblokkeerd.Betty_Slocombe schreef: ↑21-04-2019 18:39Ik word overigens best vaak genegeerd. Het is maar goed dat ik in het dagelijks leven zo succesvol ben.
Geen idee en ook niet nodig. Ik vind anderen lezen vaak verfrissend dus voor alle mee-lezers die meestal niet reageren: gewoon doen. Als je er zin in hebt dan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 21 april 2019 om 18:41
Zo grappig is dat, ik heb het idee dag jij hier al eeuwen bent.
zondag 21 april 2019 om 18:41
Napraatmaffia geleuter.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 21 april 2019 om 18:43
Terecht ook.doornroosje9 schreef: ↑21-04-2019 18:42Ik hartje watjes. En wordt ook regelmatig genegeerd. Maakt mij niet uit. Als ik het maar kwijt kan.![]()
zondag 21 april 2019 om 18:43
En chocola.doornroosje9 schreef: ↑21-04-2019 18:42Ik hartje watjes. En wordt ook regelmatig genegeerd. Maakt mij niet uit. Als ik het maar kwijt kan.![]()
Niet vergeten!
zondag 21 april 2019 om 18:44
Gebakken aardappels met boontjes en zelfgemaakte kipnuggets met een sausjedoornroosje9 schreef: ↑21-04-2019 18:37Wat ga je eten vanavond?![]()
Soms is er niets om over na te praten. En als ik me verveel (of nous gek wil maken) post ik gewoon iets.
En jij?
zondag 21 april 2019 om 18:45
Heb ik ook. En daarom dacht ik dat het een bekende in een nieuw gedaante was. Kon er alleen de vinger niet achter krijgen wie. Maar dat lukt me zelden.
Ik eet appel, rozijnen, vanille cake. Gebakken door man en nog een beetje warm. Prima avondeten!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras