Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 april 2019 om 16:01
Nu weet ik een manier om je naar buiten te krijgen! Iemand houdt een stok vast met daaraan chocolade gehangen. Je loopt er zo achteraan.
zondag 21 april 2019 om 16:03
Nee hoor. Doornroosje laat haar chocolade altijd bezorgen.Coconuts12 schreef: ↑21-04-2019 16:01Nu weet ik een manier om je naar buiten te krijgen! Iemand houdt een stok vast met daaraan chocolade gehangen. Je loopt er zo achteraan.

Toet toet, dat is snel!
Je woont trouwens leuk, Doornroosje.
zondag 21 april 2019 om 16:37
Ik heb een voorraad.Coconuts12 schreef: ↑21-04-2019 16:01Nu weet ik een manier om je naar buiten te krijgen! Iemand houdt een stok vast met daaraan chocolade gehangen. Je loopt er zo achteraan.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 21 april 2019 om 16:37
Lady*Voldemort schreef: ↑21-04-2019 16:03Nee hoor. Doornroosje laat haar chocolade altijd bezorgen.
Toet toet, dat is snel!
Je woont trouwens leuk, Doornroosje.
zondag 21 april 2019 om 16:44
Voorraad verplaatsen naar de achtertuin/schuur
zondag 21 april 2019 om 16:45
the_Wicked_Witch schreef: ↑20-04-2019 22:53Het staat iedereen vrij om in napraat te posten. Ik heb werkelijk nog nooit gemerkt dat iemand hier niet welkom was.
Bij normaal gedrag uiteraard.
Hmm, wat schreef je afgelopen week ook alweer naar mij? Iets over dat ik hier maar beter niet kon lezen dan?
zondag 21 april 2019 om 16:47
Dan
Moet
Ik
Naar
Buiten.
zondag 21 april 2019 om 16:56
Lady*Voldemort schreef: ↑21-04-2019 13:09Natuurlijk kom je er hier niet zomaar tussen. Net zo min als dat je er zomaar tussen komt als je ineens mee gaat schrijven in een zwangerosaurussenmaandgroepje of als je als randstedeling in een Zuid-Limburgs pestdorpje gaat wonen. Waarom er nu specifiek hier een probleem moet worden gemaakt van dit alledaagse verschijnsel is mij een raadsel.
Hier op napraat kom je er juist wel makkelijk tussen. Zie bijv Malaguena die hier nog niet zo lang geleden gewoon begon te posten en nu al een soort van vaste naprater is (voor zover dat een kliek is). Gewoon op dezelfde manier meepraten is genoeg.
In een zwangergroepje kom je er niet zo makkelijk tussen als hier, ook niet als je zwanger bent, want dan moet je ineens in iedere post reageren op alle anderen, zo van: A, wat rot voor je, X veel succes morgen, G hoe ging het bij de VK? etc etc.
Hier kun je gewoon een opmerking plaatsen, en als die opmerking past bij de sfeer van dat moment wordt er gewoon door anderen op gereageerd en hoor je er bij.
zondag 21 april 2019 om 16:59
Bij nader inzien, is dat toch wel zielig voor je. Laat die voorraad maar mooi in huis liggen.
zondag 21 april 2019 om 16:59
Dat is zeker jammer, dat sommigen dat zo voelen. Waarom zouden ze dat zo voelen?
Ik zie eigenlijk niemand dat gevoel bewust voeden. Er valt niks te winnen met iemand 'wegpesten' uit dit topic, dus waarom zou je dat doen.
zondag 21 april 2019 om 17:09
Ik koop meestal na pasen nog paaseieren met 50% korting, maar ik kon gisteren al haast nergens meer paaseieren vinden, dus dit jaar gaat het mis.
Overigens eet ik eigenlijk geen paaseieren, maar paashaasjes, van die holle in zo'n zilverpapiertje.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 21 april 2019 om 17:14
Oh kolère nee he? Zit het al vol bij je? Moet ik nu weer op zoek op de pijler kinderen? Of God verhoede op de pijler zwangerschap? Nee toch? Mijn plekkie is toch nog wel vrij?
Chocola kan ik niet meer zien.
En Nederland heeft weer vrij, de een na de ander opent een topic over realtieproblemen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 21 april 2019 om 17:22
zondag 21 april 2019 om 17:26
En bij deze ik word óók genegeerd wat natuurlijk standaard is op dit topic.Enn schreef: ↑21-04-2019 17:14Oh kolère nee he? Zit het al vol bij je? Moet ik nu weer op zoek op de pijler kinderen? Of God verhoede op de pijler zwangerschap? Nee toch? Mijn plekkie is toch nog wel vrij?
Chocola kan ik niet meer zien.
En Nederland heeft weer vrij, de een na de ander opent een topic over realtieproblemen.
Het is me allemaal wat, naar, rot, chocolade en eten.
Enzo
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 21 april 2019 om 17:29
Ja dat dacht ik ook, maar dat blijkt dus voor sommigen niet zo te zijn. En overal waar onderling geouwehoerd wordt heb je nou eenmaal iets van groepsdynamiek, dus zo raar is het niet.Marana-- schreef: ↑21-04-2019 16:56Hier op napraat kom je er juist wel makkelijk tussen. Zie bijv Malaguena die hier nog niet zo lang geleden gewoon begon te posten en nu al een soort van vaste naprater is (voor zover dat een kliek is). Gewoon op dezelfde manier meepraten is genoeg.
In een zwangergroepje kom je er niet zo makkelijk tussen als hier, ook niet als je zwanger bent, want dan moet je ineens in iedere post reageren op alle anderen, zo van: A, wat rot voor je, X veel succes morgen, G hoe ging het bij de VK? etc etc.
Hier kun je gewoon een opmerking plaatsen, en als die opmerking past bij de sfeer van dat moment wordt er gewoon door anderen op gereageerd en hoor je er bij.
zondag 21 april 2019 om 17:31
Alleen in het lijkenhuis is er geen groepsdynamiek. Verder altijd en overal wel.Lady*Voldemort schreef: ↑21-04-2019 17:29Ja dat dacht ik ook, maar dat blijkt dus voor sommigen niet zo te zijn. En overal waar onderling geouwehoerd wordt heb je nou eenmaal iets van groepsdynamiek, dus zo raar is het niet.