Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het heeft een tijdje geduurd, maar eindelijk weet ik wie die James Bond-Belg was :D
Lady*Voldemort schreef:
19-05-2019 17:30
Het heeft een tijdje geduurd, maar eindelijk weet ik wie die James Bond-Belg was :D
Bedoel je Matthias Schoenaerts? Fantastische acteur. Zijn vader heeft ook mooie rollen gespeeld.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben een asociale marginaal :jump:

En het is voor mij nu wel bevestigd dat Tornasence is gereïncarneerd. Neem tenminste niet aan dat alle Belgen zo over tatoeages denken.
Marana schreef:
19-05-2019 17:45

En het is voor mij nu wel bevestigd dat Tornasence is gereïncarneerd. Neem tenminste niet aan dat alle Belgen zo over tatoeages denken.
Precies, die bedoelde ik :D
:lightbulb:
Life is short. Eat dessert first.
Alle Belgen denken wel zo over tatoeages? :@@:
Marana schreef:

Wauw. Nou, ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent.
Wat ik zo grappig vind, is dat iemand alle andere mensen asociaal noemt en onderwijl niet lijkt door te hebben dat zij zelf wellicht zo rechtlijnig en extreem denkt, dat er geen sprake lijkt van enige vorm van inlevingsvermogen, respect voor andersdenkenden of gewoon basaal fatsoen.
Betty_Slocombe schreef:
19-05-2019 17:57
Wat ik zo grappig vind, is dat iemand alle andere mensen asociaal noemt en onderwijl niet lijkt door te hebben dat zij zelf wellicht zo rechtlijnig en extreem denkt, dat er geen sprake lijkt van enige vorm van inlevingsvermogen, respect voor andersdenkenden of gewoon basaal fatsoen.
De Belg is daar niet alleen in dat topic.
Lucifer2018 schreef:
19-05-2019 17:59
De Belg is daar niet alleen in dat topic.

The usual suspects doen van zich horen.
Betty_Slocombe schreef:

Ja. Dat je eigenlijk nu al geen zin meer hebt in dat songfestival 2020
Betty_Slocombe schreef:

Nah, blij... ik vind t bijzonder. Denk dat maar weinig mensen mij echt zo zien.

Helemaal eens met de rest van je typering. Zo bijzonder ook dat de relatie direct verbroken zou worden als haar partner zoiets doet. Die rechtlijnigheid, het is echt een kunst.
Marana schreef:
19-05-2019 18:01
Nah, blij... ik vind t bijzonder. Denk dat maar weinig mensen mij echt zo zien.

Helemaal eens met de rest van je typering. Zo bijzonder ook dat de relatie direct verbroken zou worden als haar partner zoiets doet. Die rechtlijnigheid, het is echt een kunst.
Haast ongeloofwaardig.
Ik heb niets met tatoeages. Ik zet er zelf geen, zou ik zo zeggen. Maar ik hou van mijn man om zoveel dingen, dat is toch niet ineens weg al zet hij 4 hartjes met "mama" erin op zijn arm. Afgezien van het feit dat het me geen lor interesseert of ik samenwerk met mensen met inkt op hun lijf.
Asociale marginaal......
Je kunt het slechter treffen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Marana schreef:

Komende van haar zou ik dat een eretitel vinden :proud:
Tormenta¿ schreef:
19-05-2019 13:18
Ja, zonde!
Ja op die andere dag riskeer ik pek en veren! :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Betty_Slocombe schreef:
19-05-2019 18:05
Haast ongeloofwaardig.
Ik heb niets met tatoeages. Ik zet er zelf geen, zou ik zo zeggen. Maar ik hou van mijn man om zoveel dingen, dat is toch niet ineens weg al zet hij 4 hartjes met "mama" erin op zijn arm. Afgezien van het feit dat het me geen lor interesseert of ik samenwerk met mensen met inkt op hun lijf.

Ik ken iemand die een enorm portret van moeder (die nog leeft) op zijn borst wilde zetten.. was vriendin niet zo blij mee :hihi:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Yildizlar schreef:
19-05-2019 15:41
Nog nooit van gehoord wel wentelwiek

Uh, dat is toch een hefschroefvlieguig?
Marana schreef:

Dat was een van de weinige die ik na een nickwissel meteen herkende die schrijfstijl is zo overduidelijk en uh uniek .
Yildizlar schreef:
19-05-2019 19:56
Dat was een van de weinige die ik na een nickwissel meteen herkende die schrijfstijl is zo overduidelijk en uh uniek .
Gelieve dit volgende keer hier even te vermelden. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
Oh mijn bericht is gestafd zie ik. Spannend...
Marana schreef:
19-05-2019 20:35
Oh mijn bericht is gestafd zie ik. Spannend...
Joh, anonieme staffer, waarom staf je zo'n bericht? Deze forummer vindt mensen asociale marginalen als ze tatoeages hebben, dus er is niets gelogen aan.
Ik geloof niet dat stafjes op de werklijst staan vandaag.
Marana schreef:

Bah bah en van jou heb ik in het no buy topic nog advies opgevolgd :nooo:
Vixxen schreef:
19-05-2019 20:42
Bah bah en van jou heb ik in het no buy topic nog advies opgevolgd :nooo:

Ja, pas maar op! Ik heb een tatoeage, dus advies van mij kan nooit goed zijn...

Sorry :redrose:
doornroosje9 schreef:
19-05-2019 20:33
Gelieve dit volgende keer hier even te vermelden. :proud:
Nu ook weer in dat topic over kort of lang haar :nooo:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven