Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 19 mei 2019 om 21:16
Ik vermeed haar toch al zoveel mogelijk, maar ik was wel nieuwsgierig want ze deed me de hele tijd aan iemand denken maar ik wist niet aan wie. Gelukkig heeft ze zichzelf nu verraden, een pak van mijn hart.Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑19-05-2019 21:13Asociale marginaal meldt zichEn ik had eerst helemaal niet door wie ze was he. Nu wel, dus mijn dank is groot! Kan ik haar eindelijk wat meer gaan vermijden
![]()

zondag 19 mei 2019 om 21:21

zondag 19 mei 2019 om 21:25
Ik zou willen dat mijn man een asociale marginaal werd! Hij denkt er al 20 jaar over na.Lady*Voldemort schreef: ↑19-05-2019 21:17Oh ik ben trouwens ook een asociale marginaal. En het gaat nog erger worden, want van de zomer ga ik er een tweede bij laten zetten.

zondag 19 mei 2019 om 21:29

zondag 19 mei 2019 om 21:41

zondag 19 mei 2019 om 21:43
Gezellig type ben je toch ook.alkemade schreef: ↑19-05-2019 21:41Simpelste oplossing is toch wel dat jullie als ongewenste marginalen op het forum dan maar in dit napraattopic blijven posten zodat niemand meer last van jullie heeft en tegelijkertijd alle niet hier postende forumleden toch jullie wijsheid postloos kunnen lezen en zich laven aan jullie wijsheid.
zondag 19 mei 2019 om 21:44
Jeezes, ik prijs jullie!

zondag 19 mei 2019 om 21:48
Ik prijs jullie en jullie nooit-falende beoordeling van het leven van iedereen die niet met de kleuterschoolpleinmores meegaat.

zondag 19 mei 2019 om 21:50
Je beseft toch wel dat jij door hier te posten nu ook behoort tot de ongewenste marginalen?alkemade schreef: ↑19-05-2019 21:41Simpelste oplossing is toch wel dat jullie als ongewenste marginalen op het forum dan maar in dit napraattopic blijven posten zodat niemand meer last van jullie heeft en tegelijkertijd alle niet hier postende forumleden toch jullie wijsheid postloos kunnen lezen en zich laven aan jullie wijsheid.

zondag 19 mei 2019 om 21:51
Nogmaals, waarom kom je hier op gezette tijden zo boos posten en doe je zo expliciet naar tegen een bepaalde forummer (niet mij)?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets naars tegen je gezegd heb, trouwens.
Daarnevens: als je iedereen hier kleuterscholig vindt, waarom dan die mysterieuze aantrekkingskracht van dit topic?
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 21:52
1.15% gewijzigd

zondag 19 mei 2019 om 21:52
Omdat ze ooit is geband voor het treiteren van een specifieke forummer die hier ook post dus dan is die ban onze schuld natuurlijk.
zondag 19 mei 2019 om 21:52
Oh die.doornroosje9 schreef: ↑19-05-2019 21:40Tornasence. Of bedoel je de nieuwe nick? Dat kan ik niet schrijven, want ban.![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 19 mei 2019 om 21:53