Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 19 mei 2019 om 21:58
van wie niet?Betty_Slocombe schreef: ↑19-05-2019 21:55Ik heb geen idee waar ik bij hoor, maar ik mag niet aan de braassem, zoveel is duidelijk.

zondag 19 mei 2019 om 22:02
zondag 19 mei 2019 om 22:05
Jij bent toch een man?Lucifer2018 schreef: ↑19-05-2019 22:01Ik ben en een aso marginaal en ik hoor ook nog bij de club 'Kijk mij eens een zelfstandige vrouw zijn'.
Van de week was ik al een trol en een *******.
Super gezellig inderdaad, beetje als vanouds.![]()
zondag 19 mei 2019 om 22:05
wie?Lady*Voldemort schreef: ↑19-05-2019 22:02Nu we je hier toch hebben: waar sloeg die achterlijke opmerking van jou tegen Boannan eigenlijk op?
zondag 19 mei 2019 om 22:06
jij hoort nergens bij, jij bent gewoon een nono.Betty_Slocombe schreef: ↑19-05-2019 21:59Van jou niet. Want ik hoor bij een groepje waar jij niet bij hoort en dat is gemeen en vragen erover beantwoord je niet dus veel meer dan dat begrijp ik er ook niet van.

zondag 19 mei 2019 om 22:08
Dat was precies de stomste kut-opmerking van de dag. Die luie gehandicapte zoon, wordt tijd dat hij zelf eens wat gaat doen. Hoe krijg je het uit je toetsenbord?Lady*Voldemort schreef: ↑19-05-2019 22:02Nu we je hier toch hebben: waar sloeg die achterlijke opmerking van jou tegen Boannan eigenlijk op?
Oh, iemand heeft die opmerking gestaft zie ik. En dat was niet eens een naprater. Hoe zou dat toch kunnen, dat iedereen jouw posts altijd maar staft.
zondag 19 mei 2019 om 22:09
Oh wow, wat een ongelooflijke kut opmerking. Spoor jij wel?Lady*Voldemort schreef: ↑19-05-2019 22:02Nu we je hier toch hebben: waar sloeg die achterlijke opmerking van jou tegen Boannan eigenlijk op?
Oh, iemand heeft die opmerking gestaft zie ik. En dat was niet eens een naprater. Hoe zou dat toch kunnen, dat iedereen jouw posts altijd maar staft.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

zondag 19 mei 2019 om 22:12
Bij de nono's, waar anders? En dan denk ik..............laat gaan.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Really?Toverspiegel schreef: ↑19-05-2019 22:08Dat was precies de stomste kut-opmerking van de dag. Die luie gehandicapte zoon, wordt tijd dat hij zelf eens wat gaat doen. Hoe krijg je het uit je toetsenbord?
Dan is ze tegen mij nog mild.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
Ik ben een niks. Jij bent nog iets meer dan ik, er zijn nog mensen die jouw posts interessant vinden, ik ben gewoon al niet meer de moeite waard zonder dat ik gestopt ben met ademen.