Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ThunderassMan schreef:
05-05-2019 16:36
Anders horen ze het in Duitsland niet. :lightbulb:
Hé man! Wat brengt jou weer terug? Je bent toch wel even buiten beeld gebleven. Leuk je weer te zien hier.
There is always something happening, and it's usually right now
Lady*Voldemort schreef:
05-05-2019 16:48
Ja, dat wist ik :D
Ik wist het niet, wel leuk om weer een weetje te hebben.
Grobbekuiken_ schreef:
05-05-2019 16:50
Hé man! Wat brengt jou weer terug? Je bent toch wel even buiten beeld gebleven. Leuk je weer te zien hier.
Beetje druk gehad met zelfontdekking/ontplooiing. Wel altijd meegelezen, maar nu ik zag dat zelfs Nouschi gestaft is geworden, leek het me tijd om de stem van de rede weer eens te laten horen. :biggrin:
ThunderassMan schreef:
05-05-2019 17:08
Beetje druk gehad met zelfontdekking/ontplooiing. Wel altijd meegelezen, maar nu ik zag dat zelfs Nouschi gestaft is geworden, leek het me tijd om de stem van de rede weer eens te laten horen. :biggrin:
:proud:

Welkom terug dan maar :thumbsup: :bigkiss:
Solomio schreef:
05-05-2019 16:47
Weten jullie dat het allereerste bevrijdings'festival' in 'mijn' stad plaatsvond?
https://festileaks.com/2016/05/5-mei-19 ... vals-ooit/
Nee, maar nu wel. Bedankt voor het weetje.
ThunderassMan schreef:
05-05-2019 16:36
Anders horen ze het in Duitsland niet. :lightbulb:

Hé, leef je nog? Lang niet gezien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ThunderassMan schreef:
05-05-2019 17:18
Nee, maar nu wel. Bedankt voor het weetje.
:hello: :lips:
Life is short. Eat dessert first.
ThunderassMan schreef:
Nah kiek dan :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
05-05-2019 17:23
Hé, leef je nog? Lang niet gezien.
Nee, ik ben deaud, maar mocht van Petrus nog niet binnen: Mijn werk was nog niet af hier, zei hij.

Tsja.
doornroosje9 schreef:
05-05-2019 17:24
:hello: :lips:
:smooch:
Nouschi schreef:
05-05-2019 17:24
Nah kiek dan :proud:
:P
Speciaal voor jou geef ik mijn digitale kluizenaarsbestaan op. ;-)
Solomio schreef:
05-05-2019 16:47
Weten jullie dat het allereerste bevrijdings'festival' in 'mijn' stad plaatsvond?
https://festileaks.com/2016/05/5-mei-19 ... vals-ooit/
Ik kom graag in jouw stad mijn familie heeft daar vroeger gewoond. In mijn jeugd kwam ik er wekelijks nu winkel ik er graag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ThunderassMan schreef:
Welkom terug :hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Haaaaai TAM :hello:
ThunderassMan schreef:
05-05-2019 17:27
:smooch:
Leuk je weer te lezen!
Life is short. Eat dessert first.
:high5:

Hallo allen. :hello:
Beroeps afzeiker, dat lijkt me nou een leuke baan. Iemand enig idee welke diploma's je daarvoor nodig hebt?
RikM schreef:
05-05-2019 18:28
Beroeps afzeiker, dat lijkt me nou een leuke baan. Iemand enig idee welke diploma's je daarvoor nodig hebt?
0. Dat is het mooie van het vak. Iedereen kan het (leren)
RikM schreef:
05-05-2019 18:28
Wie kan dat niet verdragen?
https://www.viva.nl/mama/op-welke-leeft ... ie-mening/

10 keer onze mening? Me neus. Mijn mening is daar gequote maar zo gewijzigd dat er net iets anders staat.
Nou ja, gelukkig staat er niet iets ergs ofzo toch?
Moire schreef:
05-05-2019 20:14
Nou ja, gelukkig staat er niet iets ergs ofzo toch?

Nee, dat klopt, maar het komt nu net iets dommer over dan het werkelijk gebeurd was. Maakt niet uit. Maar als ze doen alsof iets door een forumlid gezegd is, dan is het best raar om het te wijzigen. Kan zo maar zijn dat er ergens anders andere wijzigingen gedaan worden waar het wel uit maakt.
Andersom schreef:
05-05-2019 20:18
Nee, dat klopt, maar het komt nu net iets dommer over dan het werkelijk gebeurd was. Maakt niet uit. Maar als ze doen alsof iets door een forumlid gezegd is, dan is het best raar om het te wijzigen. Kan zo maar zijn dat er ergens anders andere wijzigingen gedaan worden waar het wel uit maakt.
Dat doen ze al eeuwen, ook in het blad. Dat is toch al jaren bekend?
Ik had normaal trouwens nooit gelezen. Door jouw link hier wel en ik denk nog veel meer :hihi:

Je kan de redactie mailen. Daar zitten dan domme doodsjes die een antwoordje terug wauwelen en nooit wat zullen veranderen. Integriteit is voor Viva geen ding.
Andersom schreef:
05-05-2019 20:09
https://www.viva.nl/mama/op-welke-leeft ... ie-mening/

10 keer onze mening? Me neus. Mijn mening is daar gequote maar zo gewijzigd dat er net iets anders staat.

Nou ja, wat raar! Zou ik iets van zeggen.
In een citaat mag je niet zomaar dingen wijzigen. (...) Een citaat moet getrouw zijn aan het origineel. Een citaat geeft immers weer wat iemand anders zegt. Dat moet je dus letterlijk overnemen. Dat wil niet zeggen dat je het hele origineel moet kopiëren. Natuurlijk kopieer je alleen de zin of passage waar het om gaat. Maar je mag daar geen zaken inhoudelijk in wijzigen.

https://www.iusmentis.com/auteursrecht/citeren/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven