Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 5 mei 2019 om 16:50
Hé man! Wat brengt jou weer terug? Je bent toch wel even buiten beeld gebleven. Leuk je weer te zien hier.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 5 mei 2019 om 16:51
Ik wist het niet, wel leuk om weer een weetje te hebben.

zondag 5 mei 2019 om 17:08
Beetje druk gehad met zelfontdekking/ontplooiing. Wel altijd meegelezen, maar nu ik zag dat zelfs Nouschi gestaft is geworden, leek het me tijd om de stem van de rede weer eens te laten horen.Grobbekuiken_ schreef: ↑05-05-2019 16:50Hé man! Wat brengt jou weer terug? Je bent toch wel even buiten beeld gebleven. Leuk je weer te zien hier.

zondag 5 mei 2019 om 17:15
ThunderassMan schreef: ↑05-05-2019 17:08Beetje druk gehad met zelfontdekking/ontplooiing. Wel altijd meegelezen, maar nu ik zag dat zelfs Nouschi gestaft is geworden, leek het me tijd om de stem van de rede weer eens te laten horen.![]()

Welkom terug dan maar

zondag 5 mei 2019 om 17:18
Nee, maar nu wel. Bedankt voor het weetje.Solomio schreef: ↑05-05-2019 16:47Weten jullie dat het allereerste bevrijdings'festival' in 'mijn' stad plaatsvond?
https://festileaks.com/2016/05/5-mei-19 ... vals-ooit/
zondag 5 mei 2019 om 17:23
Hé, leef je nog? Lang niet gezien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 5 mei 2019 om 17:24

Life is short. Eat dessert first.
zondag 5 mei 2019 om 17:24
Nah kiek danThunderassMan schreef: ↑05-05-2019 17:08Beetje druk gehad met zelfontdekking/ontplooiing. Wel altijd meegelezen, maar nu ik zag dat zelfs Nouschi gestaft is geworden, leek het me tijd om de stem van de rede weer eens te laten horen.![]()

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 5 mei 2019 om 17:29
Ik kom graag in jouw stad mijn familie heeft daar vroeger gewoond. In mijn jeugd kwam ik er wekelijks nu winkel ik er graag.Solomio schreef: ↑05-05-2019 16:47Weten jullie dat het allereerste bevrijdings'festival' in 'mijn' stad plaatsvond?
https://festileaks.com/2016/05/5-mei-19 ... vals-ooit/
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 5 mei 2019 om 17:31
Welkom terugThunderassMan schreef: ↑05-05-2019 17:08Beetje druk gehad met zelfontdekking/ontplooiing. Wel altijd meegelezen, maar nu ik zag dat zelfs Nouschi gestaft is geworden, leek het me tijd om de stem van de rede weer eens te laten horen.![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 5 mei 2019 om 17:37

zondag 5 mei 2019 om 20:09
https://www.viva.nl/mama/op-welke-leeft ... ie-mening/
10 keer onze mening? Me neus. Mijn mening is daar gequote maar zo gewijzigd dat er net iets anders staat.
10 keer onze mening? Me neus. Mijn mening is daar gequote maar zo gewijzigd dat er net iets anders staat.

zondag 5 mei 2019 om 20:18
Nee, dat klopt, maar het komt nu net iets dommer over dan het werkelijk gebeurd was. Maakt niet uit. Maar als ze doen alsof iets door een forumlid gezegd is, dan is het best raar om het te wijzigen. Kan zo maar zijn dat er ergens anders andere wijzigingen gedaan worden waar het wel uit maakt.

zondag 5 mei 2019 om 20:20
Dat doen ze al eeuwen, ook in het blad. Dat is toch al jaren bekend?Andersom schreef: ↑05-05-2019 20:18Nee, dat klopt, maar het komt nu net iets dommer over dan het werkelijk gebeurd was. Maakt niet uit. Maar als ze doen alsof iets door een forumlid gezegd is, dan is het best raar om het te wijzigen. Kan zo maar zijn dat er ergens anders andere wijzigingen gedaan worden waar het wel uit maakt.
Ik had normaal trouwens nooit gelezen. Door jouw link hier wel en ik denk nog veel meer

Je kan de redactie mailen. Daar zitten dan domme doodsjes die een antwoordje terug wauwelen en nooit wat zullen veranderen. Integriteit is voor Viva geen ding.
zondag 5 mei 2019 om 20:21
Andersom schreef: ↑05-05-2019 20:09https://www.viva.nl/mama/op-welke-leeft ... ie-mening/
Nou ja, wat raar! Zou ik iets van zeggen.

zondag 5 mei 2019 om 20:24
In een citaat mag je niet zomaar dingen wijzigen. (...) Een citaat moet getrouw zijn aan het origineel. Een citaat geeft immers weer wat iemand anders zegt. Dat moet je dus letterlijk overnemen. Dat wil niet zeggen dat je het hele origineel moet kopiëren. Natuurlijk kopieer je alleen de zin of passage waar het om gaat. Maar je mag daar geen zaken inhoudelijk in wijzigen.
https://www.iusmentis.com/auteursrecht/citeren/
https://www.iusmentis.com/auteursrecht/citeren/