Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 9 mei 2019 om 10:04
Die kun je in je zak steken Jollyredbulletje schreef: ↑09-05-2019 09:16
En vind het ook niet erg bij vlagen irritant gevonden te worden
donderdag 9 mei 2019 om 10:15
Hier heb jij zeker ook een mapje van gemaakt met de kop. Op woensdagavond reageer ik hier niet.Blondie456 schreef: ↑09-05-2019 09:54Ik heb geen mapjes nodig want ik spreek de waarheid. Mijn vaste avond is de woensdag dat ik achter de bar sta. Loep me maar dan kun je zien dat ik op woensdagavond nooit reageer hier.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 9 mei 2019 om 10:20
Feest vieren? In de zin van: hoera , juichen, blij zijn? Niet omdat je eigen club gewonnen heeft, maar omdat een andere club verloren heeft ( en dat verder niet van invloed is op je eigen club) ?Blondie456 schreef: ↑09-05-2019 09:35Ik was gewoon blij en dat ben ik nog steeds. Met uitslagen van voetbal blijf je toch houden dat een deel van Nederland teleurgesteld is en een ander deel viert feest. Ik ben er ook blij om omdat wij 1 juni naar Ziggodome gaan naar The Eagles. Nu zal het een stuk rustiger zijn in de trein behalve de mensen die naar de Toppers zijn geweest.
Neu, meer zoiets van 'aaaahhh wat ontzettend jammer/stom/enz.
Ik denk dan altijd dat ik dr invloed op heb, zo van 'als ik nu 's niet tussendoor gekeken had en tot mijn schrik 2-2 zag staan? Als ik nu 's niet steeds had gezegd ' kom op Ajax, maak er nog 1 bij. Als ik dat niet had gedaan en gewoon alleen na afloop de stand had gecheckt, dan was 't vast andere verlopen.'
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 9 mei 2019 om 10:23
Flauw. Zoiets kun je zeker wel weten. Als je vaste werkdagen hebt en dan niet eens de mogelijkheid hebt om te internetten, weet je zeker, zonder na te hoeven denken, wanneer je hier niet post.charlottew88 schreef: ↑09-05-2019 10:15Hier heb jij zeker ook een mapje van gemaakt met de kop. Op woensdagavond reageer ik hier niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
donderdag 9 mei 2019 om 10:24
Blondie456 schreef: ↑09-05-2019 09:54Ik heb geen mapjes nodig want ik spreek de waarheid. Mijn vaste avond is de woensdag dat ik achter de bar sta. Loep me maar dan kun je zien dat ik op woensdagavond nooit reageer hier.
Kan wel zijn, maar vind je het achteraf toch niet een béétje sneu en kinderachtig van jezelf om je hier te verkneukelen?
Licht uit.
Zelfspot aan.
Zelfspot aan.
donderdag 9 mei 2019 om 10:39
Bijvoorbeeld op een doordeweekse donderdag halverwege de ochtend?Betty_Slocombe schreef: ↑09-05-2019 10:35Kunnen dit soort ruzies voortaan worden behandeld op tijdstippen dat de mensen die iets bijdragen aan de economie er ook iets aan hebben?
donderdag 9 mei 2019 om 10:39
Eens met Ally. Maar goed, ik heb de indruk dat ik woorden soms minder heftig lees dan anderen.AllyMcBeal schreef: ↑09-05-2019 09:17Ik lees er niks raars in hoor. Zal wel aan mij liggen maar hij heeft toch gewoon gelijk?
Het doel is zuigen en dat is haar gelukt.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 9 mei 2019 om 10:40
Geef je werkschema even door, ik noteer het en zal erop letten.Betty_Slocombe schreef: ↑09-05-2019 10:35Kunnen dit soort ruzies voortaan worden behandeld op tijdstippen dat de mensen die iets bijdragen aan de economie er ook iets aan hebben?
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 9 mei 2019 om 10:50
Moet ik even mijn mapje er bij pakken.doornroosje9 schreef: ↑09-05-2019 10:40Geef je werkschema even door, ik noteer het en zal erop letten.![]()
donderdag 9 mei 2019 om 10:59
Oho! Je mag niet met je telefoon bezig zijn onder het rijden, foei!Betty_Slocombe schreef: ↑09-05-2019 10:50Bijvoorbeeld. Examentijd, dan krijg je dat.
Maar dat is natuurlijk niet waar. Ik rij gewoon op de vrachtwagen nu.
donderdag 9 mei 2019 om 11:01
Dit. Ik lees ook zelden of nooit een 'toontje' bij Jolly. Of anderen. Ik begin me vaak pas te ergeren als iemand rechtlijnig in meerdere postings een mening blijft verkondigen en niet tot enige nuancering in staat blijkt.doornroosje9 schreef: ↑09-05-2019 10:39Eens met Ally. Maar goed, ik heb de indruk dat ik woorden soms minder heftig lees dan anderen.
Overigens is dit wel mijn ervaring met geschreven woord in het algemeen: als ik een mailtje stuur aan 5 collega's zijn die in staat om elk een heel ander toontje te lezen en er een volstrekt andere interpretatie aan te geven. Maar misschien heb ik gewoon heel veelzijdige en creatieve collega's.
The owls are not what they seem
donderdag 9 mei 2019 om 11:02
Handsfree met herkenning. Dus als ik soms ananas perzikvla koekoek, dan weet je nu waarom.Coconuts12 schreef: ↑09-05-2019 10:59Oho! Je mag niet met je telefoon bezig zijn onder het rijden, foei!
donderdag 9 mei 2019 om 11:13
Zie ik dat we eindelijk een cijfertje in het envelopje van pb-postvak hebben, zodat je kunt zien dat je een pb hebt.
Staat er een 7 bij mij, maar slechts 1 nieuwe pb.
Ik voelde me al zo populair, 7.......
Staat er een 7 bij mij, maar slechts 1 nieuwe pb.
Ik voelde me al zo populair, 7.......
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 9 mei 2019 om 11:15
Ik heb opeens 2 cijfers maar geen enkele pb
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 9 mei 2019 om 11:17
Goh, ik dacht al dat het aan mij lag en dat dat cijfertje me al die tijd niet was opgevallen. Valt weer mee dus
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
donderdag 9 mei 2019 om 11:23