Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Poef
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 09-05-2019 09:42
99.69% gewijzigd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Poef
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 09-05-2019 09:44
99.45% gewijzigd
(Dead Kennedys)
Nu ben ik nieuwsgierig waar ik sta bij jou Jolly: aan de kant vreselijk irritant kutwijf of toch een beetje milder? #oprechtnieuwsgierig ;-D
Ik heb van jou nog nooit gemerkt dat je me mis verstaat, nog nooit gelezen dat je me arrogant noemt of een jankert. Inhoudelijk zijn we het zelden eens, maar ik herinner me héél goed hoe lief je reageerde toen ik een topic opende over mijn huwelijk. Kutwijf? Absoluut niet. Bij vlagen enorm irritant, jazeker. Maar het maakt mijn waardering niet minder.
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
09-05-2019 09:12
Ik heb van jou nog nooit gemerkt dat je me mis verstaat, nog nooit gelezen dat je me arrogant noemt of een jankert. Inhoudelijk zijn we het zelden eens, maar ik herinner me héél goed hoe lief je reageerde toen ik een topic opende over mijn huwelijk. Kutwijf? Absoluut niet. Bij vlagen enorm irritant, jazeker. Maar het maakt mijn waardering niet minder.
Vind ik oprecht een leuk compliment! :yes:
En vind het ook niet erg bij vlagen irritant gevonden te worden, zolang ik mezelf maar niet verloochen. Ik kan het niet uit m'n toetsenbord krijgen om me hypocriet anders te gaan gedragen dan ik ben (okee, hier en daar probeer ik m'n woordkeuze zodanig aan te passen om bans te ontlopen, dat dan weer wel natuurlijk ;-D )
Solomio schreef:
09-05-2019 07:46
Wat is dat toch voor badinerend toontje, dat aangeeft dat reageren toch wel minnetjes is hoor.

En wat een bijzonder motto heb jij.
Ik lees er niks raars in hoor. Zal wel aan mij liggen maar hij heeft toch gewoon gelijk?
Het doel is zuigen en dat is haar gelukt.
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
09-05-2019 09:17
Ik lees er niks raars in hoor. Zal wel aan mij liggen maar hij heeft toch gewoon gelijk?
Dit idd. Ik las ook niets raars.
Voor het tegengeluid: hier een fanatieke Feyenoord supporter die het super jammer vindt. Niet alleen was het goed geweest voor het NL voetbal als Ajax doorgegaan was, ik had het die jongens zo gegund, zeker na die eerste helft, die arme De Ligt ook nog netjes commentaar geven, wat ontzettend sip.
AllyMcBeal schreef:
En hij heeft ook nog even een zuigje gedaan. Dubbelwinst. :-D
florence13 schreef:
09-05-2019 09:21
Voor het tegengeluid: hier een fanatieke Feyenoord supporter die het super jammer vindt. Niet alleen was het goed geweest voor het NL voetbal als Ajax doorgegaan was, ik had het die jongens zo gegund, zeker na die eerste helft, die arme De Ligt ook nog netjes commentaar geven, wat ontzettend sip.
Gelukkig zijn de meeste voetbalsupporters zo.
JollyRider schreef:
09-05-2019 08:59
Slachtoffer?

Blablabla
Hoop geblaat en aandachttrekkerij
florence13 schreef:
09-05-2019 09:21

Hier ook een supporter van Feyenoord en ik vind het ook heel jammer en sneu voor Ajax. Ze waren zo dichtbij.

Ik kan me dus niet vinden in de post van Blondie.
Licht uit.
Zelfspot aan.
AllyMcBeal schreef:
Zoals gezegd: ik lees dat toontje erin. En ik ben niet de enige blijkt.
Maar jij leest dat toontje er niet in.
Ook prima.

Ik lees dan weer lang niet altijd dat toontje in posts van Jolly, anderen blijkbaar wel.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Lady*Voldemort schreef:
09-05-2019 07:43
Als jij niet dwars kan pissen dan leef je niet he?
:HA:
Ik was gewoon blij en dat ben ik nog steeds. Met uitslagen van voetbal blijf je toch houden dat een deel van Nederland teleurgesteld is en een ander deel viert feest. Ik ben er ook blij om omdat wij 1 juni naar Ziggodome gaan naar The Eagles. Nu zal het een stuk rustiger zijn in de trein behalve de mensen die naar de Toppers zijn geweest.
Lady*Voldemort schreef:
09-05-2019 07:43
Als jij niet dwars kan pissen dan leef je niet he?
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat mij betreft is dit gewoon buiten de lijntjes provoceren hoor.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
bethweeter schreef:
09-05-2019 09:27
Hoop geblaat en aandachttrekkerij
Ja, ik had niet anders verwacht
(Dead Kennedys)
MarindaH schreef:
09-05-2019 09:37
Huh? Kun je dan ook binnen de lijntjes provoceren?
Tróia schreef:
09-05-2019 09:28
Hier ook een supporter van Feyenoord en ik vind het ook heel jammer en sneu voor Ajax. Ze waren zo dichtbij.

Ik kan me dus niet vinden in de post van Blondie.
Blondie werkt in een denkbeeldige voetbalkantine, waar ze denkbeeldige bitterballen en bier serveert aan denkbeeldige Feyenoordsupporters. Ze doet er het gewoon om posten om forummers op stang te jagen daar geniet ze van.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
MarindaH schreef:
09-05-2019 09:37

Ik heb geen zin in een ban. :cencored:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
JollyRider schreef:
09-05-2019 09:38
Ja, ik had niet anders verwacht
Fijn dat je het met me eens bent. En wat een zelfkennis.
charlottew88 schreef:
09-05-2019 09:42
Blondie werkt in een denkbeeldige voetbalkantine, waar ze denkbeeldige bitterballen en bier serveert aan denkbeeldige Feyenoordsupporters. Ze doet er het gewoon om posten om forummers op stang te jagen daar geniet ze van.

Ze is wel heel consistent in haar verhaal. Zou ze mapjes hebben met welke onzin ze waar uitkraamt zodat ze zichzelf nooit tegenspreekt of zou ze toch echt zo leven en denken?
Solomio schreef:
09-05-2019 09:29
Zoals gezegd: ik lees dat toontje erin. En ik ben niet de enige blijkt.
Maar jij leest dat toontje er niet in.
Ook prima.

Ik lees dan weer lang niet altijd dat toontje in posts van Jolly, anderen blijkbaar wel.
Oh ik wilde net zeggen misschien heb je een verleden met hem met toontjes maar dat is het ook niet dus.
I like being a mess. It's who I am.
Andersom schreef:
09-05-2019 09:45
Ze is wel heel consistent in haar verhaal. Zou ze mapjes hebben met welke onzin ze waar uitkraamt zodat ze zichzelf nooit tegenspreektof zou ze toch echt zo leven en denken?
Ja dat zou heel goed kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven