Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Coconuts12 schreef:
08-06-2019 23:14
Goed om te weten: dat als je een burn out hebt, maar wel sex hebt. Het met die burn out ook wel mee zal vallen.
Je kunt er in ieder geval seks mee hebben.
Blaise* schreef:
08-06-2019 23:13
Ik kan er ook geen chocolade van maken.

:HA:
Irma3110 schreef:
08-06-2019 23:12
Een heleboel bijgelezen inmiddels, maar weet iemand waarom een post van een mod vanmiddag hierheen gejorist moet worden? En een ingewilligd anonimiseringsverzoek? Was dat offtopic in het modtopic???
Of moet ik mijn vraag daar stellen misschien?
Is een anonimiseringsverzoek naar hier verplaatst? Dat lijkt me een fout dan? Er is heel veel naar hier verplaatst, mss zat dat er per ongeluk tussen.
Life is short. Eat dessert first.
Blaise* schreef:
08-06-2019 23:16
Je kunt er in ieder geval seks mee hebben.
Ja, dat wel.
Irma3110 schreef:
08-06-2019 23:12
Een heleboel bijgelezen inmiddels, maar weet iemand waarom een post van een mod vanmiddag hierheen gejorist moet worden? En een ingewilligd anonimiseringsverzoek? Was dat offtopic in het modtopic???
Of moet ik mijn vraag daar stellen misschien?
De verplaatsmod was niet boos, maar verdrietig toen ze de boel naar napraat verbande.
Door tranen vertroebeld maakte ze een fout, dat toont toch weer dat het geen robots zijn!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
doornroosje9 schreef:
08-06-2019 23:00
En waarom geen perma, als het toch een troll is? Nou ja, daar zit ze snel aan als ze zo doorgaat.

Ja precies, dat is toch zo duidelijk als een zwerfkei in je schoen
en dan ook nog zo niet grappig ..
Blaise* schreef:
08-06-2019 23:13
Ik kan er ook geen chocolade van maken.

:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
feow schreef:
08-06-2019 23:17
De verplaatsmod was niet boos, maar verdrietig toen ze de boel naar napraat verbande.
Door tranen vertroebeld maakte ze een fout, dat toont toch weer dat het geen robots zijn!

Ik zie meer iemand voor me voor me met verwilderd haar, hyperventilerend en hysterisch drukkend op allerlei wis en ban knopjes omdat die middelbare kutwijven niet in het gelid te krijgen zijn.
the_Wicked_Witch schreef:
08-06-2019 23:20
Ik zie meer iemand voor me voor me met verwilderd haar, hyperventilerend en hysterisch drukkend op allerlei wis en ban knopjes omdat die middelbare kutwijven niet in het gelid te krijgen zijn.
Dat is dan wel een beetje treurige hysterie dan, als je niet verder komt dan verplaatsen naar napraat.

vroeger was dat anders
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
08-06-2019 23:24
Dat is dan wel een beetje treurige hysterie dan, als je niet verder komt dan verplaatsen naar napraat.

vroeger was dat anders

Misschien is de wisknop versleten en dan is het even behelpen tot het nieuwe toetsenbord er is.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Een dt-fout maken in het woord 'advocaat'. Schiet mij maar leck.
Such fun!1
feow schreef:
Jezelf als offtopic verplaatsen, dat vind ik nog wel het toppunt van treurnis...
Maar ik vind die tranen-verklaring van Feow wel een vrij logische, of toch de hysterische van WW? Ben nog even met mezelf in discussie, maar beide dames dank voor de duiding!
feow schreef:

vroeger was dat anders

Yup. Zelfs de hysterie is lafjes.
missie_m schreef:
08-06-2019 18:54
Beste moderator, U hoeft niet te zeggen wie er heeft gestaft, maar ik wil u wel vragen om te zeggen dat IK HET NIET WAS!!!!

Op napraat is een heksenjacht losgebroken met echt gemene beledigingen en valse beschuldigingen.
:lijstje:
Dit had ik op het CM gepost, waarom staat het nu hier?
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
08-06-2019 23:40
:lijstje:
Dit had ik op het CM gepost, waarom staat het nu hier?
Omdat het daar blijkbaar tot offtopic is verklaard. Je weet toch dat berichten dan naar Napraat geveegd worden?
S-Meds schreef:
08-06-2019 18:58
mod check dan ook even de accounts die op missie’s IP staan, ze wil immers dat iedereen dezelfde kans krijgt.

Precies. Ik heb twee of drie jaren geleden met de mod overleg gehad. Wat als ik een andere nick neem (omdat destijds de bannen in een snel tempo kwamen "aannaaien". Ik mocht een andere nick of tweede nick nemen maar de bangeschiedenis gaat gewoon mee. Men mag een tweede account, men mag alleen niet met alle twee accounts in één topic reageren.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
08-06-2019 23:49
Precies. Ik heb twee of drie jaren geleden met de mod overleg gehad. Wat als ik een andere nick neem (omdat destijds de bannen in een snel tempo kwamen "aannaaien". Ik mocht een andere nick of tweede nick nemen maar de bangeschiedenis gaat gewoon mee. Men mag een tweede account, men mag alleen niet met alle twee accounts in één topic reageren.

Je mag je ook gewoon fatsoenlijk en normaal gedragen.
SHIFTY schreef:
08-06-2019 23:54
Je mag je ook gewoon fatsoenlijk en normaal gedragen.
Dit is toch wel jouw allerbeste grap.
Marigold1986 schreef:
08-06-2019 18:59
Ik weet niet wie ze was, maar ben van mening dat de dingen zij post niet altijd even fijn overkomen (op mij niet, laat ik het bij mezelf houden)...
Ik heb haar niet gestaft, maar zou dit in principe wel doen als iets te ver gaat.
Dat er mensen zijn die anderen steeds staffen, daar zal wel een reden voor zijn. En als je gestaft bent, wordt het toch eerst nog gewoon beoordeeld door de Mods?

Ik denk dat niemand haar heeft gestaft. Volgens mij was ze in 'gesprek' met de mod, over een of ander troltopic waar grapjes gemaakt waren of zoiets. Eerlijk gezegd lees ik heel veel niet. dus weet ook niet echt waar het over ging..

Als ik iemand staf zeg ik dat recht uit. Daarvan kan er tenminste ééntje op napraat over mee praten. Het is wel al een paar jaren geleden..
LOEP ME MAAR aub.
doornroosje9 schreef:
08-06-2019 19:05
Ach Missie, dit geloof je zelf toch niet? De mods lezen echt niet mee hoor, die moeten gewoon stafjes beoordelen en mails beantwoorden.

Ik ben er van overtuigd dat de mods op het CM echt wel lezen als een forummer met hen in gesprek is. Men krijgt alleen niet altijd antwoord, maar gelezen word er wel.
LOEP ME MAAR aub.
doornroosje9 schreef:
08-06-2019 19:08
Een reden is er zeker. Het is Orisa. Dat is al genoeg. En ik weet dat ze vaak op het randje post hoor, maar sommige bans zijn belachelijk.

De meeste ban's zijn belachelijk. Ik kan je een hele waslijst opnoemen waar ik een ban voor kreeg.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
09-06-2019 00:02
De meeste ban's zijn belachelijk. Ik kan je een hele waslijst opnoemen waar ik een ban voor kreeg.
Ja, maar die tellen nooit hé.
Alleen de mensen die er echt toe doen.
Jest schreef:
08-06-2019 20:22
Ik denk ook dat er in dit geval een onterecht verband wordt gelegd. Ze heeft in het modtopic de mods beschuldigd van nazipraktijken. Dan zou ik als mod geen stafje nodig hebben om hier een ban voor uit te delen.

Soheeey. En dan vragen sommige zich hier nog af waarom de mod's haar een ban geven???

Ik heb idd wel iets zien staan over 7 gulden maar ik snapte de link niet omdat ik dacht dat het over dat troltopic ging, en dat heb ik niet gevolgd.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
09-06-2019 00:02

Misschien die hele waslijst eens posten in het modtopic en vragen of ze daar niet een wat meer structurele oplossing voor hebben? :idee:
anoniem_63edfe1106ed8 wijzigde dit bericht op 09-06-2019 00:15
3.32% gewijzigd
Jest schreef:
08-06-2019 20:30
Fair enough, ik baseer me op de tekst van Feow. Want de post van Orisa was natuurlijk al gewist. Als wat Feow schrijft niet klopt, dan klopt wat ik zeg ook niet. Maar ik heb hier nog niemand de uitleg van Feow zien betwisten. Sterker nog, verschillende forummers hebben even uitgelegd dat Orisa met die 7 gulden een vergelijking met kopgeld maakte.
:misselijk:
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven