Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
missie_m schreef:
09-06-2019 00:02
De meeste ban's zijn belachelijk. Ik kan je een hele waslijst opnoemen waar ik een ban voor kreeg.
Nou ja, daar ben ik het mee eens. Ik begrijp dat ook niet, waarom zoveel bannen uitdelen? Dat maakt het forummen er niet leuker op, lijkt me.
Life is short. Eat dessert first.
Jest schreef:
08-06-2019 20:36
Nee hoor. Ze maakte met die 7 gulden-opmerking een overduidelijke vergelijking met het kopgeld dat nazi's uitloofden per aangegeven jood. Ik zou niet weten waarom ze daarmee de mods niet van nazipraktijken beschuldigt. Een volslagen terechte ban. Zo'n opmerking gaat ver over de schreef.

Precies wat ik dacht. Daar was helemaal geen stafje voor nodig.

En dan gaat men hier valse beschuldigingen en nare beledigingen schrijven over forummers die helemaal niet gestaft hebben. Ik moet even naar een teiltje.
:pukey:
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
08-06-2019 23:40
:lijstje:
Dit had ik op het CM gepost, waarom staat het nu hier?
Omdat het onzin of bullshit is?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Over selectief lezen gesproken, die missie-m kan er ook wat van!!! pffffff
missie_m schreef:
09-06-2019 00:20
Precies wat ik dacht. Daar was helemaal geen stafje voor nodig.

En dan gaat men hier valse beschuldigingen en nare beledigingen schrijven over forummers die helemaal niet gestaft hebben. Ik moet even naar een teiltje.
:pukey:
Ze moeten wat op een zaterdag avond.
Hmm, als ik in het bantopic kijk, wat ik bijna nooit doe, dan zie ik daar vaak of onbekende namen of mensen van wie ik wel begrijp dat ze een ban krijgen. Ik zie daar nou nooit eens mensen staan van wie ik denk 'hey die maakt altijd zulke goede posts'. Als je vaak een ban krijgt, dan moet je misschien eens afvragen waarom. Dat kan toch nooit alléén zijn omdat mensen je onterecht staffen.
missie_m schreef:
08-06-2019 23:56
Ik denk dat niemand haar heeft gestaft. Volgens mij was ze in 'gesprek' met de mod, over een of ander troltopic waar grapjes gemaakt waren of zoiets. Eerlijk gezegd lees ik heel veel niet. dus weet ook niet echt waar het over ging..
..

Dus kun je er beter ook niks over beweren hé :roll:
chocolol schreef:
09-06-2019 00:25
Hmm, als ik in het bantopic kijk, wat ik bijna nooit doe, dan zie ik daar vaak of onbekende namen of mensen van wie ik wel begrijp dat ze een ban krijgen. Ik zie daar nou nooit eens mensen staan van wie ik denk 'hey die maakt altijd zulke goede posts'. Als je vaak een ban krijgt, dan moet je misschien eens afvragen waarom. Dat kan toch nooit alléén zijn omdat mensen je onterecht staffen.
En zo is het.
Star² schreef:
08-06-2019 20:57
Met een gestrekt been om me heen slaan? Niet erg aardig naar amputees dit.
:hihi:
Deze vind ik leuk!
:yawnee:
missie_m wijzigde dit bericht op 09-06-2019 00:36
97.65% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
chocolol schreef:
Combinatie denk ik.
Ik zie zoveel posts op het randje (niet mijn randje, maar dat van de mods, die hebben wat mij betreft een gek randje) en altijd dezelfde mensen die voor die vage 'op de man' of iets anders vaags een ban krijgen.
Dat is echt wel een kwestie van staffen.
Maar inderdaad ook een uitgesproken mening hebben of 'hard overkomen. Tsja, het is niet anders.

Van mij mag dat hele staffen er af, maar dat vind ik al jaren. Mods lezen maar mee of laat er openbaar gemeld worden dat iets echt niet kan, want als iets echt niet kan, dan zal niemand je afrekenen op je melding.
missie_m schreef:
09-06-2019 00:35
Goeie.
chocolol schreef:
Tuuuuurlijk, joh! :rofl:
broekrok schreef:
09-06-2019 00:37
Gestaft. Veel te scherp op dit tijdstip
missie_m schreef:
09-06-2019 00:35
Fantastische bijdrage weer.
broekrok schreef:
09-06-2019 00:37

Ja dat klopt gewoon hoor. Ik kijk er bijna nooit, maar als ik er dan eens ben, dan zie ik vaak... etc.
Amaqanda schreef:
09-06-2019 00:38
Gestaft. Veel te scherp op dit tijdstip
Hysterisch ook.
Nouschi schreef:
08-06-2019 21:36
Ik heb het er al een tijd niet over gehad. Wel af en toe een opmerking 'gezellig het gaat weer over chocolade' oid. Het gezeik erover is stukken minder dan het gepraat over chocolade.
Dat is me opgevallen, dat je er minder van zei. Ik ben het ook met je eens, en vooral om de reden die LV noemt: het wordt dan vaak meteen een soort chocoladelawine en dat gebeurt best regelmatig. Niet alleen door Malagueña.
Blaise* schreef:
09-06-2019 00:39
Hysterisch ook.
Nee hoor
Topic over jaloers op ongeboren dochter. 't Mens is nog niet zwanger en voelt concurrentie van een wildvreemd 8 jarig meisje. En dan vragen of dat komt omdat vriend ouder is :-?
Die meeste onbekende nicks, zijn dat niet gewoon 'trollen'? Nou ja, wat de mods dan zien als een trol.
Oudblond schreef:
09-06-2019 00:41
Topic over jaloers op ongeboren dochter. 't Mens is nog niet zwanger en voelt concurrentie van een wildvreemd 8 jarig meisje. En dan vragen of dat komt omdat vriend ouder is :-?
Bijzonder topic idd.
Amaqanda schreef:
Nee hoor
Nou.. Op dit tijdstip over de grond rollen van het lachen, omdat je het met iemand niet eens bent, is een tikkie hysterisch hoor. Maar niet stafwaardig.
doornroosje9 schreef:
Die meeste onbekende nicks, zijn dat niet gewoon 'trollen'? Nou ja, wat de mods dan zien als een trol.
Nee, zijn mu matties
Blaise* schreef:
09-06-2019 00:42
Nou.. Op dit tijdstip over de grond rollen van het lachen, omdat je het met iemand niet eens bent, is een tikkie hysterisch hoor. Maar niet stafwaardig.
Jawel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven