Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 9 juni 2019 om 00:19
Nou ja, daar ben ik het mee eens. Ik begrijp dat ook niet, waarom zoveel bannen uitdelen? Dat maakt het forummen er niet leuker op, lijkt me.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 9 juni 2019 om 00:20
Jest schreef: ↑08-06-2019 20:36Nee hoor. Ze maakte met die 7 gulden-opmerking een overduidelijke vergelijking met het kopgeld dat nazi's uitloofden per aangegeven jood. Ik zou niet weten waarom ze daarmee de mods niet van nazipraktijken beschuldigt. Een volslagen terechte ban. Zo'n opmerking gaat ver over de schreef.
Precies wat ik dacht. Daar was helemaal geen stafje voor nodig.
En dan gaat men hier valse beschuldigingen en nare beledigingen schrijven over forummers die helemaal niet gestaft hebben. Ik moet even naar een teiltje.

LOEP ME MAAR aub.

zondag 9 juni 2019 om 00:23
zondag 9 juni 2019 om 00:25
Hmm, als ik in het bantopic kijk, wat ik bijna nooit doe, dan zie ik daar vaak of onbekende namen of mensen van wie ik wel begrijp dat ze een ban krijgen. Ik zie daar nou nooit eens mensen staan van wie ik denk 'hey die maakt altijd zulke goede posts'. Als je vaak een ban krijgt, dan moet je misschien eens afvragen waarom. Dat kan toch nooit alléén zijn omdat mensen je onterecht staffen.

zondag 9 juni 2019 om 00:26
Dus kun je er beter ook niks over beweren hé

zondag 9 juni 2019 om 00:29
En zo is het.chocolol schreef: ↑09-06-2019 00:25Hmm, als ik in het bantopic kijk, wat ik bijna nooit doe, dan zie ik daar vaak of onbekende namen of mensen van wie ik wel begrijp dat ze een ban krijgen. Ik zie daar nou nooit eens mensen staan van wie ik denk 'hey die maakt altijd zulke goede posts'. Als je vaak een ban krijgt, dan moet je misschien eens afvragen waarom. Dat kan toch nooit alléén zijn omdat mensen je onterecht staffen.
zondag 9 juni 2019 om 00:35
Combinatie denk ik.chocolol schreef: ↑09-06-2019 00:25Hmm, als ik in het bantopic kijk, wat ik bijna nooit doe, dan zie ik daar vaak of onbekende namen of mensen van wie ik wel begrijp dat ze een ban krijgen. Ik zie daar nou nooit eens mensen staan van wie ik denk 'hey die maakt altijd zulke goede posts'. Als je vaak een ban krijgt, dan moet je misschien eens afvragen waarom. Dat kan toch nooit alléén zijn omdat mensen je onterecht staffen.
Ik zie zoveel posts op het randje (niet mijn randje, maar dat van de mods, die hebben wat mij betreft een gek randje) en altijd dezelfde mensen die voor die vage 'op de man' of iets anders vaags een ban krijgen.
Dat is echt wel een kwestie van staffen.
Maar inderdaad ook een uitgesproken mening hebben of 'hard overkomen. Tsja, het is niet anders.
Van mij mag dat hele staffen er af, maar dat vind ik al jaren. Mods lezen maar mee of laat er openbaar gemeld worden dat iets echt niet kan, want als iets echt niet kan, dan zal niemand je afrekenen op je melding.

zondag 9 juni 2019 om 00:37
Tuuuuurlijk, joh!chocolol schreef: ↑09-06-2019 00:25Hmm, als ik in het bantopic kijk, wat ik bijna nooit doe, dan zie ik daar vaak of onbekende namen of mensen van wie ik wel begrijp dat ze een ban krijgen. Ik zie daar nou nooit eens mensen staan van wie ik denk 'hey die maakt altijd zulke goede posts'. Als je vaak een ban krijgt, dan moet je misschien eens afvragen waarom. Dat kan toch nooit alléén zijn omdat mensen je onterecht staffen.

zondag 9 juni 2019 om 00:41
Dat is me opgevallen, dat je er minder van zei. Ik ben het ook met je eens, en vooral om de reden die LV noemt: het wordt dan vaak meteen een soort chocoladelawine en dat gebeurt best regelmatig. Niet alleen door Malagueña.
zondag 9 juni 2019 om 00:42
zondag 9 juni 2019 om 00:43
Nee, zijn mu mattiesdoornroosje9 schreef: ↑09-06-2019 00:41Die meeste onbekende nicks, zijn dat niet gewoon 'trollen'? Nou ja, wat de mods dan zien als een trol.