Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Pipistrello schreef:
28-05-2019 11:17
Oh echt? Wat heeft ze gezegd?
Nou wat Moezy zegt dus :biggrin:
I like being a mess. It's who I am.
Moezy schreef:
28-05-2019 11:19
TO vindt haar partner te dik en onaantrekkelijk en wil geen seks met hem. Echter blijft ze in de relatie omdat partner betaalt aan medische behandeling voor haar naasten. Solo vergeleek dat - terecht - met prostitutie.
Waarbij hij occasioneel en met heftige tegenzin orale seks krijgt.
Maar dat is toch een onzin topic?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lucifer2018 schreef:
27-05-2019 22:38
Ik vind het vooral de " ik veeg mijn straatje schoon' show van Filemon.

Heel informatief inderdaad. Not.

Ik vind Filémon een loser. Vroeger dacht ik dat hij niveau had maar daar ben ik afgestapt. Rare gast.
Oudblond schreef:
28-05-2019 11:22
Waarbij hij occasioneel en met heftige tegenzin orale seks krijgt.
Maar dat is toch een onzin topic?
Hahaha! Ik probeerde bij de kern te blijven maar is wel een mooi detail. Ja, dat denk ik ook (dat het een onzintopic is).
Dus Solo zegt de waarheid in een neptopic en krijgt een ban.

Logisch weer :roll:
Pipistrello schreef:
28-05-2019 11:25
Dus Solo zegt de waarheid in een neptopic en krijgt een ban.

Logisch weer :roll:
Nou ja, eigenlijk is het niet de waarheid, want TO is niet echt. Dus waarschijnlijk ook geen prostituee. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
De dierenactivist in me gaat nu op haar handen zitten en plaatst geen filmpjes van hoe ze met o.a. orka Morgan en haar kalf omgaan :cry:

reizen/loro-en-siam-park-tenerife/list_messages/443314
Lady Voldemort, jij was een beetje verliefd op Stefan Stasse, toch? Vraag hem om een lift: https://www.nporadio2.nl/nieuws/25477/s ... ov-staking :sun:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Star² schreef:
28-05-2019 11:33
De dierenactivist in me gaat nu op haar handen zitten en plaatst geen filmpjes van hoe ze met o.a. orka Morgan en haar kalf omgaan :cry:

reizen/loro-en-siam-park-tenerife/list_messages/443314
Gewoon doen. Ik ken dat hele park niet en die orka ook niet. Maar stel dat ik ernaartoe zou willen gaan en niemand vertelt me zulke dingen van tevoren even, dan zou ik echt balen. Je hoeft er niet over door te drammen, maar gewoon ff noemen kan toch wel?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
28-05-2019 14:27
Gewoon doen. Ik ken dat hele park niet en die orka ook niet. Maar stel dat ik ernaartoe zou willen gaan en niemand vertelt me zulke dingen van tevoren even, dan zou ik echt balen. Je hoeft er niet over door te drammen, maar gewoon ff noemen kan toch wel?
En sommige mensen interesseert het gewoon niets. Er is er hier ook eentje die stug naar Seaworld blijft gaan, want zo enig.
Dana schreef:
28-05-2019 14:24
Lady Voldemort, jij was een beetje verliefd op Stefan Stasse, toch? Vraag hem om een lift: https://www.nporadio2.nl/nieuws/25477/s ... ov-staking :sun:
Ik hoorde het gisteren. Helaas woon ik op loopafstand van mijn werk :cry:
Waarom zetten mensen die totaal niet tegen kritiek kunnen hun zielenroerselen hier op het forum? En als ze dan niet de complimenten krijgen waar ze op hopen gaan ze reageerders afzeiken en belachelijk maken. :facepalm:
Jawlensky schreef:
29-05-2019 09:47
Waarom zetten mensen die totaal niet tegen kritiek kunnen hun zielenroerselen hier op het forum? En als ze dan niet de complimenten krijgen waar ze op hopen gaan ze reageerders afzeiken en belachelijk maken. :facepalm:
Hij wordt toch ook belachelijk gemaakt. Ik vind dat niet zo raar hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sommige mensen hier zijn ook best hard. En veel mensen lezen ook slecht of vullen dingen in. Aan de andere kant zijn er ook TO's met lange tenen of dramatische verhalen.
Nouschi schreef:
29-05-2019 09:55
Hij wordt toch ook belachelijk gemaakt. Ik vind dat niet zo raar hoor.

Ik ook niet. Wel vermakelijk zo'n beledigd pikkie.
De mods hebben uitleg gegeven over wat wel en niet mag op de gezondheidspijler. Maar ik weer niet of het nu veel duidelijker is geworden.
bethweeter schreef:
29-05-2019 10:37
De mods hebben uitleg gegeven over wat wel en niet mag op de gezondheidspijler. Maar ik weer niet of het nu veel duidelijker is geworden.

Nee want ervaringen delen kan toch net zo tricky zijn?
Als jij van 20 mensen leest dat ze er slechte ervaringen mee hebben, dan besluit je misschien wel om het niet te gebruiken, terwijl je arts het heeft voorgeschreven.
Ik vind het er ook niet duidelijker op geworden met de uitleg vd mods w.b. de gezondheidspijler.
Ik zet voortaan mijn eigen disclaimer er wel onder als ik daar reageer.
Cum non tum age
noa schreef:
29-05-2019 11:00
Ik vind het er ook niet duidelijker op geworden met de uitleg vd mods w.b. de gezondheidspijler.
Ik zet voortaan mijn eigen disclaimer er wel onder als ik daar reageer.
Ik ook niet. Ik vind het ook echt hysterisch gedoe. Zolang er niemand al dan niet legaal praktijk gaat zitten houden lijkt het me allemaal niet zo'n probleem. Vooral omdat bijna alles over medicatie en behandeling op voorschrift gaat.
Ik zal het nooit meer doen. :cry: :flag:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
29-05-2019 11:14
Heb je van je fouten geleerd?
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
Had je straf?
Solomio schreef:

Goed om te lezen dat je geleerd hebt van je straf.

Die 100 strafregels "ik zal nooit meer iemand hoer noemen die geld krijgt voor seksuele diensten'' heb je ook af?
Pipistrello schreef:
29-05-2019 11:35
Goed om te lezen dat je geleerd hebt van je straf.

Die 100 strafregels "ik zal nooit meer iemand hoer noemen die geld krijgt voor seksuele diensten'' heb je ook af?
prostituee.

Overigens zijn er in dat topic meer mensen die deze vergelijking maken, alleen net iets 'subtieler'. Het ging dus niet om de inhoud, maar om de vorm.

David Dunning
doornroosje9 schreef:
29-05-2019 11:33
Heb je van je fouten geleerd?
Heel veel.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven