Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 30 mei 2019 om 22:45
Ik weet dat jij vegetariër bent maar ik vind zulke grapjes gewoon niet lollig.
Zal mijn schoonvadertrauma zijn, de beste man heeft 12 jaar lang, iedere keer dat ik (vegetariër) er was gezegd dat vlees zooo lekker was en dat ik echt niet wist wat ik miste en dat hij mooie malse kalfjes op zijn bord had en meer van dat genuil en dat ging maar door en door...
Ik wilde op het laatst alleen maar dat hij stikte in zijn oh zo lekkere vlees.
donderdag 30 mei 2019 om 22:46
Ik hou van dit liedje, vooral "macaroni vol met pony"feow schreef: ↑30-05-2019 22:42Heel veel mensen aten goedkoop paard.
https://m.youtube.com/watch?v=SeJnFSvTtcI
donderdag 30 mei 2019 om 22:47
Ghehe, ik ook hoor.Betty_Slocombe schreef: ↑30-05-2019 22:40Ik twijfel er niet aan dat TO zich rot voelt, maar ik had gewoon iets anders bedacht bij "erg ziek." Zou iemand die zwanger is in zo'n geval echt niets mogen hebben aan antibiotica? Ik dacht altijd van wel. Maar goed, ik wil ook geen medisch advies geven.
AB heeft alleen zin bij een bacteriële infectie, keelontsteking is vaak viraal.
donderdag 30 mei 2019 om 22:50
donderdag 30 mei 2019 om 22:53
donderdag 30 mei 2019 om 22:54
Zo erg was mijn vader niet hoor!Pipistrello schreef: ↑30-05-2019 22:45Ik weet dat jij vegetariër bent maar ik vind zulke grapjes gewoon niet lollig.
Zal mijn schoonvadertrauma zijn, de beste man heeft 12 jaar lang, iedere keer dat ik (vegetariër) er was gezegd dat vlees zooo lekker was en dat ik echt niet wist wat ik miste en dat hij mooie malse kalfjes op zijn bord had en meer van dat genuil en dat ging maar door en door...
Ik wilde op het laatst alleen maar dat hij stikte in zijn oh zo lekkere vlees.
En hij heeft die grap ook niet jaren gemaakt.
Mijn vriendin heeft er gelukkig geen trauma aan over gehouden.
Ik zou zulke grappen ook niet leuk gevonden hebben, maar langs de andere kant was het een soort spel tussen die twee. Net zoals mijn vader mij ook wel eens op de kast joeg.
Als een tweede dochter dus.
donderdag 30 mei 2019 om 22:57
Ik ben behoorlijk ervaringsdeskundige op het gebied van keelontstekingen helaas en idd, je krijgt daar geen Ab voor. Tenzij het na een tijdje niet vanzelf over gaat. Ik had het zo vaak dat mijn amandelen zijn verwijderd een paar jaar terug. Dus ik weet hoe pijnlijk en kut het is, maar medicatie krijg je daar doorgaans niet voor. Ik zat 6 x per jaar ziek thuis met keelontsteking, , kreeg misschien 2x ab in totaal over een paar jaar.
Amandelen eruit, nooit meer last gehad. Had ik jaren eerder moeten doen, maar de dokter vond het een te heftige ingreep.
donderdag 30 mei 2019 om 23:01
Prima toch dat je het niet grappig vind.Pipistrello schreef: ↑30-05-2019 22:55Nou mooi.
Ik vind het nog steeds 0 grappig. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Misschien is het ook helemaal niet grappig. Ik heb er alleen bepaalde herinneringen bij.
donderdag 30 mei 2019 om 23:02
Wij ook. Ik weet niet of dat was omdat het goedkoop was. Maar paardenrookvlees en paardenbiefstuk zijn me niet vreemd. We aten ook orgaanvlees enzo. Ik ga mijn moeder vragen wat daar achter zat. Ik weet wel dat in ons gezin 'hele' dieren van bij de lokale boer gekocht werden. Die dan geslacht werden en waarvan alles gebruikt werd. Maar ik kan me niet heugen dat er ooit een paard voor de slacht gekocht werd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 30 mei 2019 om 23:19
Ik heb het idee dat SFS het er om doet, het extreem discussiëren en mensen uit de tent lokken. Om de zoveel dagen pikt ze er een topic uit en trekt ze dat naar zich toe en houdt ze er heel bizarre redenaties op na. Waarbij ze zo inconsequent is als wat. Het is een extreme uitvergroting van hoe ze eerder schreef. Ik begin te geloven dat het niet echt is, dat het bewust uitlokgedrag is. Ik ga maar eens leren op mijn vingers te zitten.
Vind ik ook. IMO heeft TO de mannengriep. Mijn nichtje kreeg kanker tijdens haar zwangerschap is echt veel erger dan de verkoudheid en keelontsteking van TO.Betty_Slocombe schreef: ↑30-05-2019 22:33Ik zal wel weer een harteloze biatch zijn, maar bij "zwanger en erg ziek" had ik me toch iets anders voorgesteld dan een nare verkoudheid met een keelontsteking.
Ik ben uiteraard opgelucht dat het niets ergers is, voor men daar weer aan twijfelt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Tuurlijk mag antibiotica, maar dan moet er wel sprake zijn van een bacteriële infectie en daarvoor moet ze dan toch eerst even naar de huisarts, om dat vast te laten stellen.Betty_Slocombe schreef: ↑30-05-2019 22:40Ik twijfel er niet aan dat TO zich rot voelt, maar ik had gewoon iets anders bedacht bij "erg ziek." Zou iemand die zwanger is in zo'n geval echt niets mogen hebben aan antibiotica? Ik dacht altijd van wel. Maar goed, ik wil ook geen medisch advies geven.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 30 mei 2019 om 23:20
Oja, nee, dan mag niemand meer ontzettend veel pijn hebben en zich ellendig voelen.charlottew88 schreef: ↑30-05-2019 23:19Vind ik ook. IMO heeft TO de mannengriep. Mijn nichtje kreeg kanker tijdens haar zwangerschap is echt veel erger dan de verkoudheid en keelontsteking van TO.
anoniem_385715 wijzigde dit bericht op 30-05-2019 23:20
1.11% gewijzigd
donderdag 30 mei 2019 om 23:20
Het lijkt op zulke moment alsof ze niet meer heel helder is. Zo komt het bij mij over.Marana schreef: ↑30-05-2019 23:19Ik heb het idee dat SFS het er om doet, het extreem discussiëren en mensen uit de tent lokken. Om de zoveel dagen pikt ze er een topic uit en trekt ze dat naar zich toe en houdt ze er heel bizarre redenaties op na. Waarbij ze zo inconsequent is als wat. Het is een extreme uitvergroting van hoe ze eerder schreef. Ik begin te geloven dat het niet echt is, dat het bewust uitlokgedrag is. Ik ga maar eens leren op mijn vingers te zitten.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 30 mei 2019 om 23:21
Precies.doornroosje9 schreef: ↑30-05-2019 23:20Het lijkt op zulke moment alsof ze niet meer heel helder is. Zo komt het bij mij over.