Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
charlottew88 schreef:
30-05-2019 19:19
Maar ook heel veel over paarden en daar ben ik niet zo dol op :nope:
Zouden ze geen paardvrij-topic accepteren, denk je?
Phineas schreef:
30-05-2019 19:22
:proud:
Phineas schreef:
Geen idee. Misschien wel of misschien niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Phineas schreef:
30-05-2019 19:17
T-shirt en pyjamabroek werkt hier prima. No way dat ik in een nachthemd ga lopen. En al helemaal niet in zo'n vies pastelkleurtje.

Ik vind een lang pyjamabroek en natte vloeren in de douche/wc nooit zo handig. Dan moet je die broek omhoog houden terwijl je hem naar beneden doet :nut:

En op onze favoriete camping waren ook nog 50% van de toiletten hurktoiletten. Dan wil ik echt een ponnetje.
Best grappig bijlessen zo, 3 discussies door elkaar: nachtponnen, paardenfora en zwembadjes. En dan 1 verdwaalde gefrustreerde Orisa-post tussendoor :proud:
impala schreef:
30-05-2019 19:02
Ook wel eens fijn om níet van te voren te weten wat iemand gaat posten als je een naam leest. Behalve dan als ik jou eenmaal in de smiezen heb daar :proud:
:rofl: :high5:
Phineas schreef:
:rofl:

Misschien maakt 'n 'viva vraagt asiel aan' topic wel kans? ;-D
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 30-05-2019 19:40
19.51% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
30-05-2019 18:15
Dat laatste ja. Mijn zus was als puber zo'n paardenmeisje, en als ik haar op de kast wilde hebben begon ik altijd te blaten over paardenpoten, paardenbekken en paardenworst. Succes gegarandeerd :D
Mijn beste vriendin was een paardenmeisje. Altijd als ze bleef eten maakte mijn vader dezelfde grappen. Dat hij paardenslager is, of het paardenbiefstukje goed had gesmaakt enz. En elke keer weer kreeg hij haar op de kast.
Κιττεηs schreef:
30-05-2019 19:40
Mijn beste vriendin was een paardenmeisje. Altijd als ze bleef eten maakte mijn vader dezelfde grappen. Dat hij paardenslager is, of het paardenbiefstukje goed had gesmaakt enz. En elke keer weer kreeg hij haar op de kast.
Paardenvlees is het meest eerlijke stukje vlees en nog gezond en mager ook.
redbulletje schreef:
30-05-2019 19:41
Vertel dat een paardenmeisje.
Marana schreef:
30-05-2019 19:29
Best grappig bijlessen zo, 3 discussies door elkaar: nachtponnen, paardenfora en zwembadjes. En dan 1 verdwaalde gefrustreerde Orisa-post tussendoor :proud:
Gewoon, omdat het kan :proud:

Zwembadje gaat er komen! De onze is groot genoeg voor de hele fam, en dan zijn we eindelijk ook van de ongevallen boom af. Hoewel mijn man er eerst takjes van wil stekken. Want hij vindt het romantisch om je eigen boom te kweken. En dat vind ik dan wel weer zoet :flirting:

Nachthemd: kijk eens bij Action? Gewoon saai grijs en zonder :puppy: :daisy: of :blabla:

Bokt: ik dacht dat dat een tiener forum was? :$
*Labalade* schreef:
30-05-2019 19:44
Is Nous met vakantie?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik hoor al een uur de oorwurm van de ijskoman. En ik ben om, ik wil ijs. Maar ik kan die hele kar nergens zien. :roll:
*Labalade* schreef:

Zwembadje gaat er komen! De onze is groot genoeg voor de hele fam, en dan zijn we eindelijk ook van de ongevallen boom af. Hoewel mijn man er eerst takjes van wil stekken. Want hij vindt het romantisch om je eigen boom te kweken. En dat vind ik dan wel weer zoet :flirting:

Nachthemd: kijk eens bij Action? Gewoon saai grijs en zonder :puppy: :daisy: of :blabla:

Dat is het ook. Het duurt alleen zo lang. Uitspraak van mijn vader: 'Boompje groot, kwekertje dood.'

Wat betekent dat het kweken van een flinke boom, een tijdsinvestering vraagt van een mensenleven.

Dus adviseert hij altijd om een boom te kopen die al bijna af is.
Paarden met nachtjaponnen, dat zou nog eens iets zijn.
redbulletje schreef:
30-05-2019 19:41
Open er bij Bokt een topic over inclusief plaatjes en recepten :P
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Phineas schreef:
30-05-2019 19:17
T-shirt en pyjamabroek werkt hier prima. No way dat ik in een nachthemd ga lopen. En al helemaal niet in zo'n vies pastelkleurtje.
Nachthemd als in lang en wijd t shirt.
*Labalade* schreef:

Het is je vergeven.

De cm hier denkt dat dit forum er is voor hoogopgeleide jonge vrouwen die graag meningloos over harde pikken en mode willen babbelen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
30-05-2019 20:14
Het is je vergeven.

De cm hier denkt dat dit forum er is voor hoogopgeleide jonge vrouwen die graag meningloos over harde pikken en mode willen babbelen.
:rofl:
feow schreef:
30-05-2019 20:14
Het is je vergeven.

De cm hier denkt dat dit forum er is voor hoogopgeleide jonge vrouwen die graag meningloos over harde pikkenen mode willen babbelen.
Ja de cm denkt dat wij opgewonden worden van de verhalen van Kiki. Ik word helemaal niet opgewonden van de verhalen van dat mens. Ik wind mij er wel over op maar dat is wat anders :D
Iemand opent een topic speciaal voor kinderloze vrouwen op leeftijd, om daar verhalen en ervaringen uit te wisselen. En tadaa! Daar is monstermoeder, klaar om iedereen de weg naar de verlichting te tonen.
Dat is vermoeiend.
charlottew88 schreef:
30-05-2019 20:22
Ja de cm denkt dat wij opgewonden worden van de verhalen van Kiki. Ik word helemaal niet opgewonden van de verhalen van dat mens. Ik wind mij er wel over op maar dat is wat anders :D
En die mannen maar klagen dat ze noot seks hebben. Wij van Viva weten waarom niet...
Betty_Slocombe schreef:
30-05-2019 20:26
Iemand opent een topic speciaal voor kinderloze vrouwen op leeftijd, om daar verhalen en ervaringen uit te wisselen. En tadaa! Daar is monstermoeder, klaar om iedereen de weg naar de verlichting te tonen.
Dat is vermoeiend.
Ik heb het gevolgd. Wilde posten maar zag haar gelukkig opduiken en ben op mijn handen gaan zitten. Ze schoffeert zo 'fijntjes' dat ze elke keer op het lijntje loopt. Bah.
Betty_Slocombe schreef:
30-05-2019 20:26
Dat is vermoeiend.
Oh, nu snap ik eindelijk hoe het zit. Ik heb geen kinderen omdat ik geindoctrineerd ben door een antibabylobby die mij bang heeft gemaakt. Gelukkig maar! Ik was al bang dat ik zelf die vervelende verantwoordelijkheid voor mijn keuzes moest nemen. Maar gelukkig kan ik dat nu afschuiven op anderen.
Jawlensky schreef:
30-05-2019 20:46
Oh, nu snap ik eindelijk hoe het zit. Ik heb geen kinderen omdat ik geindoctrineerd ben door een antibabylobby die mij bang heeft gemaakt. Gelukkig maar! Ik was al bang dat ik zelf die vervelende verantwoordelijkheid voor mijn keuzes moest nemen. Maar gelukkig kan ik dat nu afschuiven op anderen.
Ik heb kinderen en ik hou veel van ze. Mijn keuze. Iemand anders heeft geen kinderen en leidt een vervullend/fijn/gelukkig/waardevol leven. Haar keuze. Niet mijn zaak, want waar bemoei ik me mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven