Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 31 mei 2019 om 10:01
Nee, het ging niet om de titel, er werd een vergelijking gemaakt met dat to een mannengriep zou hebben. En die conclusie kun je niet trekken op basis van de titel. Daar is waar ik op reageer. En eens met Orişa, die vergelijking met kanker is een hele nare dooddoener. Je ziek voelen door kanker is kut, maar je ziek voelen door griep is net zo hard kut. In beide gevallen voel je je ruk...Malagueña schreef: ↑31-05-2019 09:19Eens dat je het niet kan vergelijken, maar ik denk dat het meer om de titel ging. Dat ze bij ‘erg ziek’ eerder aan een dergelijke ziekte dacht. Ik snap dat wel, want ik heb bij beide zwangerschappen ook iets heel vervelends gehad (niet gerelateerd aan de zwangerschap, beide keren iets anders, wel beide keren enorm pijnlijk en k*t) en ik zou ook niet zoiets in de titel hebben gezet. Maar goed, iedereen is anders en kan me voorstellen dat wat zij heeft ook heel erg ruk is en helemaal als je zwanger bent.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

vrijdag 31 mei 2019 om 10:13
Mss heb je iets gequote wat verwijderd is? Dan wordt de quote ook verwijderd.
Edit: Beetje vroeg voor een bitterbal.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 31 mei 2019 om 10:25
Je mag ook gewoon mijn hoofdpijn doorgeven hoor, scheelt weer inspanning. Je bent al druk zat.

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

vrijdag 31 mei 2019 om 10:36
ThunderassMan schreef: ↑31-05-2019 10:27Dat is ook een goeie. Win-win dus.
Ik druk?? Waarmee?
Ik ben heel erg druk, inderdaad.![]()

vrijdag 31 mei 2019 om 11:06
Gezellig!

vrijdag 31 mei 2019 om 11:07
Heb je geen zakjes oploskoffie?

vrijdag 31 mei 2019 om 11:08
Dat is ook koffie. En die heeft ze niet zegt ze...

vrijdag 31 mei 2019 om 11:09
Zegt ze....
Is volgens mij gewoon aandachtstrekkerij.

vrijdag 31 mei 2019 om 11:11

vrijdag 31 mei 2019 om 11:17

vrijdag 31 mei 2019 om 11:31

vrijdag 31 mei 2019 om 11:40
Pipistrello schreef: ↑31-05-2019 11:31Ik heb idd nog oploskoffie gevonden, over van de vorige vakantie![]()
Helaas is mijn Spaans niet zo goed en blijkt het cafeïnevrije te zijn. Vriend is nu naar de supermarkt om met cafeïne te halen.
Wat ik erger vind is dat mijn Nespressoapparaat van 2 jaar oud dus naar de dinges is![]()

Terug naar de winkel: garantie.

vrijdag 31 mei 2019 om 11:45
ThunderassMan schreef: ↑31-05-2019 11:43Of per ongeluk een menstruatiecup? Ik zie rechts ----------> dat die erg 'in' zijn.
Special red roast

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
vrijdag 31 mei 2019 om 11:46
Dat is echt rukPipistrello schreef: ↑31-05-2019 11:31Ik heb idd nog oploskoffie gevonden, over van de vorige vakantie![]()
Helaas is mijn Spaans niet zo goed en blijkt het cafeïnevrije te zijn. Vriend is nu naar de supermarkt om met cafeïne te halen.
Wat ik erger vind is dat mijn Nespressoapparaat van 2 jaar oud dus naar de dinges is![]()