Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 2 juni 2019 om 21:25
Dan in ieder geval ook aan mij.Betty_Slocombe schreef: ↑02-06-2019 21:21Dat bansysteem voelt een beetje specifiek, de laatste tijd. Of ligt dat aan mij?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 2 juni 2019 om 21:25
Betty_Slocombe schreef: ↑02-06-2019 21:21Dat bansysteem voelt een beetje specifiek, de laatste tijd. Of ligt dat aan mij?
Nee, dat ligt niet aan jou. Stiekeme staffers en een mod die niet verder leest dan d'r neus lang is. Ik vind het belachelijk.
zondag 2 juni 2019 om 21:32
Nou ja ze zoekt geregeld de grenzen op hoor.the_Wicked_Witch schreef: ↑02-06-2019 21:25Nee, dat ligt niet aan jou. Stiekeme staffers en een mod die niet verder leest dan d'r neus lang is. Ik vind het belachelijk.
zondag 2 juni 2019 om 21:32
Je verwacht het niet.
zondag 2 juni 2019 om 21:41
Ligt toch echt wel aan de manier waarop zij post. Ik heb in de jaren dat ik hier zit maar 3 bannen gehad. Er zijn veel mensen kritisch, maar die gaan niet over grenzen heen. Je kan niet alles afschuiven op de mods. Ze is er nog mild mee weggekomen.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 02-06-2019 21:44
2.14% gewijzigd
zondag 2 juni 2019 om 21:43
Dat vind jij. Ik vind iets anders en ik heb er wel een idee bij ook..DuchessMeganMarkle schreef: ↑02-06-2019 21:41Ligt toch echt wel aan de manier waarop zij post. Ik heb in de jaren dat ik hier zit maar 3 bannen gehad. Er zijn veel mensen kritisch, maar die gaan niet over grenzen heen. Je kan niet alles opschuiven op de mods. Ze is er nog mild mee weggekomen.
Ik heb nog nooit een ban gehad, overigens.
zondag 2 juni 2019 om 21:44
DuchessMeganMarkle schreef: ↑02-06-2019 21:41Ligt toch echt wel aan de manier waarop zij post. Ik heb in de jaren dat ik hier zit maar 3 bannen gehad. Er zijn veel mensen kritisch, maar die gaan niet over grenzen heen. Je kan niet alles opschuiven op de mods. Ze is er nog mild mee weggekomen.
Hou toch op. In dit geval was het een algemene uitspraak, op niemand gericht.
Ik zie vaak genoeg mensen erger schrijven hoor, het hele "wat je niet hardop wilt zeggen" topic staat er vol van.
zondag 2 juni 2019 om 21:45
De opmerking waar ze nu voor geband is was echt totaal niet banwaardig.DuchessMeganMarkle schreef: ↑02-06-2019 21:41Ligt toch echt wel aan de manier waarop zij post. Ik heb in de jaren dat ik hier zit maar 3 bannen gehad. Er zijn veel mensen kritisch, maar die gaan niet over grenzen heen. Je kan niet alles afschuiven op de mods. Ze is er nog mild mee weggekomen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 2 juni 2019 om 21:49
Ook hartstikke subjectief, dus ondoenlijk.the_Wicked_Witch schreef: ↑02-06-2019 21:47Er zou eens meer geband moeten worden op zuigen en op hele topics verkloten, dat zet meer zoden aan de dijk
David Dunning
David Dunning
zondag 2 juni 2019 om 21:50
Nou inderdaad.the_Wicked_Witch schreef: ↑02-06-2019 21:47Er zou eens meer geband moeten worden op zuigen en op hele topics verkloten, dat zet meer zoden aan de dijk
zondag 2 juni 2019 om 21:52
Het ligt niet aan jou.Betty_Slocombe schreef: ↑02-06-2019 21:21Dat bansysteem voelt een beetje specifiek, de laatste tijd. Of ligt dat aan mij?
Life is short. Eat dessert first.
zondag 2 juni 2019 om 21:54
Tuurlijk wel.
Het ligt aan ons allemaal.
David Dunning
David Dunning
zondag 2 juni 2019 om 21:58
Orisa had het in haar bericht toch alleen over de "Lees ook"? Kun je ook al geband worden als je daar kritisch over bent?
Ik bedoel, daar wordt meer dan genoeg kritisch (zacht uitgedrukt) over geschreven, waarom krijgt Orisa dan een ban?
Als ik het goed heb gelezen dan he?
Ik bedoel, daar wordt meer dan genoeg kritisch (zacht uitgedrukt) over geschreven, waarom krijgt Orisa dan een ban?
Als ik het goed heb gelezen dan he?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 2 juni 2019 om 21:58
Ik vind het best een goede suggestie.the_Wicked_Witch schreef: ↑02-06-2019 21:57Staffen afschaffen en een feedbacktopic openen. Hele fora doen het er decennia goed op.
En alleen bannen voor het delen van NAW-gegevens en zaken die tegen de wet zijn.
zondag 2 juni 2019 om 21:59
Helaas, niet goed gelezen.Alixane schreef: ↑02-06-2019 21:58Orisa had het in haar bericht toch alleen over de "Lees ook"? Kun je ook al geband worden als je daar kritisch over bent?
Als ik het goed heb gelezen dan he?![]()
Ik ga niet herhalen wat ze wel schreef, maar het was echt niet banwaardig.
David Dunning
David Dunning
zondag 2 juni 2019 om 22:01
Betty_Slocombe schreef: ↑02-06-2019 21:58Ik vind het best een goede suggestie.
En alleen bannen voor het delen van NAW-gegevens en zaken die tegen de wet zijn.
Dan kan er alleen nog openlijk geklaagd over forummers, scheelt een hoop gedonder volgens mij.
zondag 2 juni 2019 om 22:05
-
Thanks, dan heb ik het dus niet gelezen het "banwaardige, ernstige en onfatsoenlijke" bericht van Orisa.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 2 juni 2019 om 22:06
zondag 2 juni 2019 om 22:07
Dat gebeurt hier toch, er wordt hier toch openlijk over forumleden gesproken.the_Wicked_Witch schreef: ↑02-06-2019 22:01Dan kan er alleen nog openlijk geklaagd over forummers, scheelt een hoop gedonder volgens mij.