Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dat bansysteem voelt een beetje specifiek, de laatste tijd. Of ligt dat aan mij?
Betty_Slocombe schreef:
02-06-2019 21:21
Dat bansysteem voelt een beetje specifiek, de laatste tijd. Of ligt dat aan mij?
Dan in ieder geval ook aan mij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Betty_Slocombe schreef:

Nee, dat ligt niet aan jou. Stiekeme staffers en een mod die niet verder leest dan d'r neus lang is. Ik vind het belachelijk.
the_Wicked_Witch schreef:
02-06-2019 21:25
Nee, dat ligt niet aan jou. Stiekeme staffers en een mod die niet verder leest dan d'r neus lang is. Ik vind het belachelijk.
Nou ja ze zoekt geregeld de grenzen op hoor.
DuchessMeganMarkle schreef:
02-06-2019 21:32
Nou ja ze zoekt geregeld de grenzen op hoor.
Je verwacht het niet.
Ik ben murw geworden. Las laatst het bantopic bij en dacht alleen maar: goh, het is weer zo ver.
.
Begin je met een nieuwe nick weer van voren af aan met je bannen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Betty_Slocombe schreef:
02-06-2019 21:32
Je verwacht het niet.
Ligt toch echt wel aan de manier waarop zij post. Ik heb in de jaren dat ik hier zit maar 3 bannen gehad. Er zijn veel mensen kritisch, maar die gaan niet over grenzen heen. Je kan niet alles afschuiven op de mods. Ze is er nog mild mee weggekomen.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 02-06-2019 21:44
2.14% gewijzigd
02-06-2019 21:41
Ligt toch echt wel aan de manier waarop zij post. Ik heb in de jaren dat ik hier zit maar 3 bannen gehad. Er zijn veel mensen kritisch, maar die gaan niet over grenzen heen. Je kan niet alles opschuiven op de mods. Ze is er nog mild mee weggekomen.
Dat vind jij. Ik vind iets anders en ik heb er wel een idee bij ook..
Ik heb nog nooit een ban gehad, overigens.
Ligt toch echt wel aan de manier waarop zij post. Ik heb in de jaren dat ik hier zit maar 3 bannen gehad. Er zijn veel mensen kritisch, maar die gaan niet over grenzen heen. Je kan niet alles opschuiven op de mods. Ze is er nog mild mee weggekomen.

Hou toch op. In dit geval was het een algemene uitspraak, op niemand gericht.
Ik zie vaak genoeg mensen erger schrijven hoor, het hele "wat je niet hardop wilt zeggen" topic staat er vol van.
Ligt toch echt wel aan de manier waarop zij post. Ik heb in de jaren dat ik hier zit maar 3 bannen gehad. Er zijn veel mensen kritisch, maar die gaan niet over grenzen heen. Je kan niet alles afschuiven op de mods. Ze is er nog mild mee weggekomen.
De opmerking waar ze nu voor geband is was echt totaal niet banwaardig.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Er zou eens meer geband moeten worden op zuigen en op hele topics verkloten, dat zet meer zoden aan de dijk
02-06-2019 21:47
Er zou eens meer geband moeten worden op zuigen en op hele topics verkloten, dat zet meer zoden aan de dijk
Ook hartstikke subjectief, dus ondoenlijk.

David Dunning
02-06-2019 21:47
Nou inderdaad.
Solomio schreef:
02-06-2019 21:49
Ook hartstikke subjectief, dus ondoenlijk.

Nou, wat actiever meelezen zou al helpen. Maar ik weet het, dat doen ze niet.
Betty_Slocombe schreef:
Het ligt niet aan jou.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
02-06-2019 21:52
Het ligt niet aan jou.
Tuurlijk wel.

Het ligt aan ons allemaal.

David Dunning
Staffen afschaffen en een feedbacktopic openen. Hele fora doen het er al decennia goed op.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 02-06-2019 22:00
1.69% gewijzigd
Orisa had het in haar bericht toch alleen over de "Lees ook"? Kun je ook al geband worden als je daar kritisch over bent?
Ik bedoel, daar wordt meer dan genoeg kritisch (zacht uitgedrukt) over geschreven, waarom krijgt Orisa dan een ban?
Als ik het goed heb gelezen dan he? :$
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
02-06-2019 21:57
Staffen afschaffen en een feedbacktopic openen. Hele fora doen het er decennia goed op.
Ik vind het best een goede suggestie.
En alleen bannen voor het delen van NAW-gegevens en zaken die tegen de wet zijn.
Alixane schreef:
02-06-2019 21:58
Orisa had het in haar bericht toch alleen over de "Lees ook"? Kun je ook al geband worden als je daar kritisch over bent?
Ik bedoel, daar wordt meer dan genoeg kritisch (zacht uitgedrukt) over geschreven, waarom krijgt Orisa dan een ban?
Als ik het goed heb gelezen dan he? :$
Helaas, niet goed gelezen.

Ik ga niet herhalen wat ze wel schreef, maar het was echt niet banwaardig.

David Dunning
Betty_Slocombe schreef:
02-06-2019 21:58
Ik vind het best een goede suggestie.
En alleen bannen voor het delen van NAW-gegevens en zaken die tegen de wet zijn.

Dan kan er alleen nog openlijk geklaagd over forummers, scheelt een hoop gedonder volgens mij.
Solomio schreef:
02-06-2019 21:59
Helaas, niet goed gelezen.

Ik ga niet herhalen wat ze wel schreef, maar het was echt niet banwaardig.
-
Thanks, dan heb ik het dus niet gelezen het "banwaardige, ernstige en onfatsoenlijke" bericht van Orisa.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
02-06-2019 22:05
-
Thanks, dan heb ik het dus niet gelezen het "banwaardige, ernstige en onfatsoenlijke" bericht van Orisa.
Wees blij, wij zijn allemaal nog in shock...... O_O

David Dunning
02-06-2019 22:01
Dan kan er alleen nog openlijk geklaagd over forummers, scheelt een hoop gedonder volgens mij.
Dat gebeurt hier toch, er wordt hier toch openlijk over forumleden gesproken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven