Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
DuchessMeganMarkle schreef:
02-06-2019 22:07
Dat gebeurt hier toch, er wordt hier toch openlijk over forumleden gesproken.
De stiekeme staffers komen dat hier echt niet melden hoor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
02-06-2019 22:07
Dat gebeurt hier toch, er wordt hier toch openlijk over forumleden gesproken.

Nee, ik bedoel een topic waarin je in plaats van te staffen tegen de mods kunt zeggen waar je anders voor zou staffen. Openlijk dus.
the_Wicked_Witch schreef:
02-06-2019 22:10
Nee, ik bedoel een topic waarin je in plaats van te staffen tegen de mods kunt zeggen waar je anders voor zou staffen. Openlijk dus.
Dat kan nu toch ook in het modtopic?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
02-06-2019 22:10
Ik zag dat van de week nog geloof ik in het modtopic over de ban van Cynthiao. Het kan dus wel openlijk.
Nouschi schreef:
02-06-2019 22:11

Ook prima, maar dat willen ze niet "vervuild" hebben. Daarbij, waarom zou je het in het modtopic zetten als je ook fijn anoniem kunt staffen?
Nouschi schreef:
-
Niet echt, want dan wordt gevraagd het bericht of de forummer te staffen. Een soort van vicieuze cirkel.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Nouschi schreef:
Zou je dan niet gewist worden? Of zouden de posts dan niet naar dit topic verplaatst worden? Ik heb nu niet echt de indruk dat het de bedoeling is om het modtopic voor een uitwisseling van gedachten omtrent al dan niet terechte bans te gebruiken.
Nouschi schreef:
Nee, dat wordt meestal weggehaald en dan wordt er gezegd dat je moet staffen
02-06-2019 22:12
Ik zag dat van de week nog geloof ik in het modtopic over de ban van Cynthiao. Het kan dus wel openlijk.

Zucht.
Het kàn ook openlijk maar wat ik bedoel is dat het dan alleen nog maar openlijk kan. Maakt de drempel een stuk hoger om iemand een ban aan te naaien.
Alixane schreef:
02-06-2019 22:13
-
Niet echt, want dan wordt gevraagd het bericht of de forummer te staffen. Een soort van vicieuze cirkel.
Ik vraag daar weleens of ze even ergens willen lezen omdat die en die uit de bocht vliegt of erger.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Betty_Slocombe schreef:
02-06-2019 22:14
Zou je dan niet gewist worden? Of zouden de posts dan niet naar dit topic verplaatst worden? Ik heb nu niet echt de indruk dat het de bedoeling is om het modtopic voor een uitwisseling van gedachten omtrent al dan niet terechte bans te gebruiken.
-
Niet bespreekbaar want beleid. Ze gooien het overal en nergens op de berichten die niet aanstaan of waar ze geen antwoord op hebben. Soms zie ik een Juun die ludiek of open antwoord maar volgens mij wordt die al snel gewieberd.
bethweeter schreef:
02-06-2019 22:14
Nee, dat wordt meestal weggehaald en dan wordt er gezegd dat je moet staffen
Mij nog nooit gebeurd.
Voor mijn part een feedbacktopic per pijler, lekker overzichtelijk voor ze.
02-06-2019 22:18
Voor mijn part een feedbacktopic per pijler, lekker overzichtelijk voor ze.
-
Ik ben het met je eens, een topic waar je alles kan melden, dus staffen weg en open en eerlijk melden in een centraal topic.
SHIFTY schreef:
01-06-2019 22:06
Kamelenteen
;-D :HA:
Cynthiao heeft een weekban gekregen doordat een forummer dat had gemeld in het modtopic, dat ze eerder een 24 uur ban had gekregen. De drempel ligt blijkbaar niet zo hoog.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 02-06-2019 22:22
6.21% gewijzigd
Aan het bijlezen TAM? :lol:
02-06-2019 22:22
Cynthiao heeft een weekban gekregen doordat een forummer dat had gemeld in het modtopic, dat ze eerder een 24 uur ban had gekregen. De drempel ligt blijkbaar niet zo hoog.

Dat zijn er twee of drie op een heel forum :facepalm:
02-06-2019 22:23
Terechte facepalm, maar voor je het weet wordt ie gestaft.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
02-06-2019 22:23
Die facepalm mag je wel achterwege laten, Nouschi zei precies hetzelfde.
-
Dat zegt toch genoeg? De drempel is dus laag voor "verklikkers" en hoog voor forummers met kritiek.
Nouschi schreef:
Aan het bijlezen TAM? :lol:
Ja, valt het op? :$
Alixane schreef:
02-06-2019 22:33
-
Dat zegt toch genoeg? De drempel is dus laag voor "verklikkers" en hoog voor forummers met kritiek.
Nee, laag voor een enkele “verklikker”. De meesten zullen toch gewoon staffen, dat is ook wat de mods steeds vragen om te doen. En de staffers die forummers als het ware stafstalken gaan dat al helemaal niet openlijk doen, dat zijn de forum-sneuleuters: stiekem en lafjes.
-Red- schreef:
03-06-2019 03:02
Nee, laag voor een enkele “verklikker”. De meesten zullen toch gewoon staffen, dat is ook wat de mods steeds vragen om te doen. En de staffers die forummers als het ware stafstalken gaan dat al helemaal niet openlijk doen, dat zijn de forum-sneuleuters: stiekem en lafjes.

Daarom, afschaffen die handel.
Op een persoon nickhinten die je niet mag is ook laag bij de grond alle andere met nieuwe nicks ga je niet nick hinten. Die laat je met rust.
O en iemand melden die terug komt met perma ban zeg je ook niets van. Terwijl het allang duidelijk is om wie het gaat.
En mij boeit dat niet zo wie wie is en wie onder perma terug komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven