Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 15 juni 2019 om 09:23
Die reactie van metalfrostimpala schreef: ↑15-06-2019 08:47
Edit: beetje meer moeite gedaan:
https://forum.fok.nl/topic/2503648
Wel geinig,, crossover forummen![]()

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zaterdag 15 juni 2019 om 09:25
zaterdag 15 juni 2019 om 10:00
Zoveel aardiger zijn ze hier nou ook weer niet

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

zaterdag 15 juni 2019 om 10:32
Mijn moeder en mijn oma (ZH) hebben het ook over 'ik ben niet klaargekomen' als ze het over hun to do-lijstje hebben

En een topic over wat je allemaal kan doen met tenen kan natuurlijk ook he, Orisa! Dan neem je dit verhaal als voorbeeld.

zaterdag 15 juni 2019 om 10:35
zaterdag 15 juni 2019 om 11:06
doornroosje9 schreef: ↑15-06-2019 10:35De meeste 'vaste' forummers hier hebben tenminste niet het IQ van een tomaat.![]()
Kan je ook een ban krijgen voor het beledigen van FOK! forummers trouwens?![]()

zaterdag 15 juni 2019 om 11:11
doornroosje9 schreef: ↑15-06-2019 10:35De meeste 'vaste' forummers hier hebben tenminste niet het IQ van een tomaat.![]()
Kan je ook een ban krijgen voor het beledigen van FOK! forummers trouwens?![]()
Ik denk dat je dan wel ontzettend je best moet doen om fok forummers harder te beledigen dan ze zelf al doen.

zaterdag 15 juni 2019 om 11:30
Ik denk dat fok een stuk beter georganiseerd/gemodereerd wordt (dat is al snel het geval natuurlijk). De sfeer is ook veel opener en vrijer. Maar ik vind vooral de opzet/layout van het forum erg taai. En het publiek nogal puberaal.
In mijn beleving zie ik echt een mannenforum/fok (recht toe recht aan/lomp/puberaal/simplistisch) en een vrouwenforum/viva (divers/subtiel/volwassen/(over)gevoelig/getrut/wijvengezeik).
Viva had mooier kunnen zijn als ze vanuit die basis meer focus hadden gelegd op hun diversiteit in plaats van het getrut en het wijzvengezeik. Maar helaas is hier is de beheerder nooit volwassen geworden (in elk geval meer puberaal en simplistisch dan de forummers). En dat is ook taai, maar ik heb me er bij neergelegd om met het schip ten onder te gaan. Geen zin om weer in een nieuwe boot te stappen die nergens naartoe lijkt te gaan.
In mijn beleving zie ik echt een mannenforum/fok (recht toe recht aan/lomp/puberaal/simplistisch) en een vrouwenforum/viva (divers/subtiel/volwassen/(over)gevoelig/getrut/wijvengezeik).
Viva had mooier kunnen zijn als ze vanuit die basis meer focus hadden gelegd op hun diversiteit in plaats van het getrut en het wijzvengezeik. Maar helaas is hier is de beheerder nooit volwassen geworden (in elk geval meer puberaal en simplistisch dan de forummers). En dat is ook taai, maar ik heb me er bij neergelegd om met het schip ten onder te gaan. Geen zin om weer in een nieuwe boot te stappen die nergens naartoe lijkt te gaan.

zaterdag 15 juni 2019 om 11:38
Het is al ten onder. Al een tijdje ook.doornroosje9 schreef: ↑15-06-2019 11:36Het modereren is daar een stuk beter en duidelijker idd.
Ik denk trouwens niet dat Viva ten onder gaat hoor, dat wordt al jaren gezegd.

zaterdag 15 juni 2019 om 11:44
doornroosje9 schreef: ↑15-06-2019 11:36Het modereren is daar een stuk beter en duidelijker idd.
Ik denk trouwens niet dat Viva ten onder gaat hoor, dat wordt al jaren gezegd.
En dat klopt ook gewoon natuurlijk. Viva is al jaren ten onder aan het gaan. Dat de stekker er nog niet uit is wil alleen maar zeggen dat het nog aan de beademing ligt maar niet dat er nog leven in zit.
zaterdag 15 juni 2019 om 11:48
Dit wordt echt al 15 jaar gezegd, dus ik ben benieuwd of ik het nog ga meemaken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 15 juni 2019 om 13:27
De plek op het web zal nog wel blijven, maar een forum zoals het ooit bedoeld was is het allang niet meer.doornroosje9 schreef: ↑15-06-2019 11:39Nou ja, ik denk dat niet dat het forum ermee stopt dan. Voorlopig toch niet.![]()
zaterdag 15 juni 2019 om 13:47

zaterdag 15 juni 2019 om 14:04
Omdat er geen alternatief is. Ik ben al op FOK! sinds het bestaat, maar de doelgroep echt ontgroeid, dan blijft er weinig over behalve Viva. En ik vind de meesten hier leuk. Dat ik me scheel erger aan een paar mensen, ach , ook dat is de charme van een forum.

zaterdag 15 juni 2019 om 14:08
Ja. Hier zitten de mensen die ik ken en leuk vind

zaterdag 15 juni 2019 om 14:09