Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
impala schreef:
15-06-2019 08:47

Edit: beetje meer moeite gedaan:
https://forum.fok.nl/topic/2503648

Wel geinig,, crossover forummen :P
Die reactie van metalfrost :rofl:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Verder vraag ik me af of ik zou willen dat man van die handige tenen had. Wanneer zou zoiets van pas komen :sarcastic:

Klaargemaakt ken ik ook alleen icm eten (ZH / NH)
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Nou, geef me dan Viva maar.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
15-06-2019 09:55
Nou, geef me dan Viva maar.

Zoveel aardiger zijn ze hier nou ook weer niet :P
TvP
Malagueña schreef:
15-06-2019 09:23
Die reactie van metalfrost :rofl:
Ja, die was nog wel grappig. Zou hier niet kunnen helaas. Ik denk dat Irish wel terug zou willen, maar ze (?) kan niet.
.
Malagueña schreef:
15-06-2019 09:25
Verder vraag ik me af of ik zou willen dat man van die handige tenen had. Wanneer zou zoiets van pas komen :sarcastic:

Klaargemaakt ken ik ook alleen icm eten (ZH / NH)
Mijn moeder en mijn oma (ZH) hebben het ook over 'ik ben niet klaargekomen' als ze het over hun to do-lijstje hebben :proud: Als tiener ging ik daar natuurlijk vol tegenin (mahaaaam, zeg toch niet steeds zoiets raars!). Vonden ze vooral grappig, typisch pubergedrag dat in elk woord iets gericht op seks zien.

En een topic over wat je allemaal kan doen met tenen kan natuurlijk ook he, Orisa! Dan neem je dit verhaal als voorbeeld. :P
Malagueña schreef:
15-06-2019 10:00
Zoveel aardiger zijn ze hier nou ook weer niet :P
De meeste 'vaste' forummers hier hebben tenminste niet het IQ van een tomaat. ;-D

Kan je ook een ban krijgen voor het beledigen van FOK! forummers trouwens? :hihi:
doornroosje9 schreef:
15-06-2019 10:35
De meeste 'vaste' forummers hier hebben tenminste niet het IQ van een tomaat. ;-D

Kan je ook een ban krijgen voor het beledigen van FOK! forummers trouwens? :hihi:

:biggrin: Oké de meesten niet, maar ik heb over een aantal wel mijn twijfels.
doornroosje9 schreef:
15-06-2019 10:35

Ik denk dat je dan wel ontzettend je best moet doen om fok forummers harder te beledigen dan ze zelf al doen.
Ik denk dat fok een stuk beter georganiseerd/gemodereerd wordt (dat is al snel het geval natuurlijk). De sfeer is ook veel opener en vrijer. Maar ik vind vooral de opzet/layout van het forum erg taai. En het publiek nogal puberaal.

In mijn beleving zie ik echt een mannenforum/fok (recht toe recht aan/lomp/puberaal/simplistisch) en een vrouwenforum/viva (divers/subtiel/volwassen/(over)gevoelig/getrut/wijvengezeik).

Viva had mooier kunnen zijn als ze vanuit die basis meer focus hadden gelegd op hun diversiteit in plaats van het getrut en het wijzvengezeik. Maar helaas is hier is de beheerder nooit volwassen geworden (in elk geval meer puberaal en simplistisch dan de forummers). En dat is ook taai, maar ik heb me er bij neergelegd om met het schip ten onder te gaan. Geen zin om weer in een nieuwe boot te stappen die nergens naartoe lijkt te gaan.
Het modereren is daar een stuk beter en duidelijker idd.

Ik denk trouwens niet dat Viva ten onder gaat hoor, dat wordt al jaren gezegd.
doornroosje9 schreef:
15-06-2019 11:36

Het is al ten onder. Al een tijdje ook.
Orișa schreef:
15-06-2019 11:38
Nou ja, ik denk dat niet dat het forum ermee stopt dan. Voorlopig toch niet. :proud:
Het lijkt me vrij voor de hand liggend dat de stekker er binnenkort een keer uit gaat.
Een dood forum in de lucht houden kost niet veel maar op een bepaald moment hebben mensen toch iets beters te doen.
doornroosje9 schreef:
15-06-2019 11:36

En dat klopt ook gewoon natuurlijk. Viva is al jaren ten onder aan het gaan. Dat de stekker er nog niet uit is wil alleen maar zeggen dat het nog aan de beademing ligt maar niet dat er nog leven in zit.
SHIFTY schreef:
15-06-2019 11:40
Het lijkt me vrij voor de hand liggend dat de stekker er binnenkort een keer uit gaat.
Een dood forum in de lucht houden kost niet veel maar op een bepaald moment hebben mensen toch iets beters te doen.
Dit wordt echt al 15 jaar gezegd, dus ik ben benieuwd of ik het nog ga meemaken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Orișa schreef:
15-06-2019 11:38
Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
doornroosje9 schreef:
15-06-2019 11:39
Nou ja, ik denk dat niet dat het forum ermee stopt dan. Voorlopig toch niet. :proud:
De plek op het web zal nog wel blijven, maar een forum zoals het ooit bedoeld was is het allang niet meer.
Ik lees hier altijd zoveel over hoe het vroeger beter was, maar heb geen idee wat er dan anders was. Wie heeft er nog mooie verhalen uit de oude doos over de glorietijden van dit forum? :biggrin:
Orișa schreef:
15-06-2019 13:27
De plek op het web zal nog wel blijven, maar een forum zoals het ooit bedoeld was is het allang niet meer.
Maar toch blijven we/jullie hier komen.
Coconuts12 schreef:
15-06-2019 13:57

Omdat er geen alternatief is. Ik ben al op FOK! sinds het bestaat, maar de doelgroep echt ontgroeid, dan blijft er weinig over behalve Viva. En ik vind de meesten hier leuk. Dat ik me scheel erger aan een paar mensen, ach , ook dat is de charme van een forum.
Fok zit alleen wel een stuk beter in elkaar, qua moderatie maar ook qua werkbaarheid.
Coconuts12 schreef:
15-06-2019 13:57
Ja. Hier zitten de mensen die ik ken en leuk vind :idee:
Malagueña schreef:
15-06-2019 13:47
Ik lees hier altijd zoveel over hoe het vroeger beter was, maar heb geen idee wat er dan anders was. Wie heeft er nog mooie verhalen uit de oude doos over de glorietijden van dit forum? :biggrin:
Volwassener, meer leuke discussies, meer lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven