Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 14 juni 2019 om 23:03
Precies dat.
En ik had toen echt een heel vrij seksleven, maar vond dat zo brutaal. Maar ook wel knap dat je zo stil kan komen.

vrijdag 14 juni 2019 om 23:08
Ik vind het gewoon knap dat je in twee zinnen zoveel schokkende elementen bij elkaar kan brengen. Ik weet nog steeds niet waar ik nou het meest van onder de indruk ben. Dat het met een teen was? Dat het met de teen van een vreemde was? Dat ze klaar kwam op een teen? Dat jullie erbij zaten? Dat jullie niks gemerkt hebben? Dat je het woord 'klaargemaakt' gebruikt?
Echt elke woord in die twee zinnen is een topic op zich
Echt elke woord in die twee zinnen is een topic op zich

vrijdag 14 juni 2019 om 23:15
Ja, dit dus.SHIFTY schreef: ↑14-06-2019 23:08Ik vind het gewoon knap dat je in twee zinnen zoveel schokkende elementen bij elkaar kan brengen. Ik weet nog steeds niet waar ik nou het meest van onder de indruk ben. Dat het met een teen was? Dat het met de teen van een vreemde was? Dat ze klaar kwam op een teen? Dat jullie erbij zaten? Dat jullie niks gemerkt hebben? Dat je het woord 'klaargemaakt' gebruikt?
Echt elke woord in die twee zinnen is een topic op zich![]()

vrijdag 14 juni 2019 om 23:52

vrijdag 14 juni 2019 om 23:59

zaterdag 15 juni 2019 om 00:25

zaterdag 15 juni 2019 om 00:31

zaterdag 15 juni 2019 om 00:36
zaterdag 15 juni 2019 om 08:28
Ik lees het net en ik ben ook in shock.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 15 juni 2019 om 08:47

Kan je topic op fok dat ik vanochtend toevallig zag nu niet meer vinden, anders deed ik ff een linkje, doe je hier toch weer mee

Ik post niet op fok vanwege de users. Liever slechte mods dan infantiele en seksistische forummers (bedoel ik jou niet mee, maar de reacties op je topic zeggen alweer genoeg). Jouw muziekjes mis ik ook niet, om eerlijk te zijn. Dus ik blijf lekker hier!
Ik denk bij klaargemaakt niet perse aan eten, ligt eraan waar mijn honger op dat moment naar uitgaat

Edit: beetje meer moeite gedaan:
https://forum.fok.nl/topic/2503648
Wel geinig,, crossover forummen

.