Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 14 juni 2019 om 17:17
Ze is zelf niet negatief.
Dat een ander zich aan haar stoort, zich laat opnaaien enz. kan toch geen basis zijn voor negatief forumgedrag?
Haar daarom bannen is nu net niet wat je moet willen, als je het staffen en bannen zoveel mogelijk wilt vermijden.
Zet dr op negeer, scroll over dr heen, lees dr met een zak zout erbij of met meelij.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

vrijdag 14 juni 2019 om 17:19
Nou deze mod is in ieder geval heel consequent, want quoten van de OP mag niet 
eten/wat-te-maken-met-overgebleven-geha ... ges/444266

eten/wat-te-maken-met-overgebleven-geha ... ges/444266

vrijdag 14 juni 2019 om 17:19
simbalabimba schreef: ↑14-06-2019 17:17Ze is zelf niet negatief.
Dat een ander zich aan haar stoort, zich laat opnaaien enz. kan toch geen basis zijn voor negatief forumgedrag?
Haar daarom bannen is nu net niet wat je moet willen, als je het staffen en bannen zoveel mogelijk wilt vermijden.
Zet dr op negeer, scroll over dr heen, lees dr met een zak zout erbij of met meelij.
O nou daarin verschillen we dan van mening. Ze kwetst soms gewoon bewust.
vrijdag 14 juni 2019 om 17:35

vrijdag 14 juni 2019 om 17:36
simbalabimba schreef: ↑14-06-2019 17:35Het Olcay fatshaming topic staat nb op Actueel, een pijler waarvan t gros trots zegt dr nooit te komen, blijf dr dan nu ook weg. Een irritatie minder.
Je hebt gelijk. Ik stop ermee. Zonde van de energie.
vrijdag 14 juni 2019 om 17:39
Iemand die constant bezig is anderen te kwetsen vind ik wel degelijk een voorbeeld van negatief forummen.simbalabimba schreef: ↑14-06-2019 17:17Ze is zelf niet negatief.
Of je dat nu doet in de negatieve bewoordingen van Blaise, of in de quasi-positieve bewoordingen van Maya.
In beide gevallen ben je kwetsend.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 14 juni 2019 om 17:46
Ik vind t best hoor, maar de discussie over 'wie staft wie nu steeds' en zinloze bannen heeft dan weinig nut, als puntje bij paaltje komt.
Iedereen is tegen onnodige bannen, iedereen wil alleen maar staffen bij NAW gegevens plaatsen en rascisme, maar iedere forummer heeft daarnaast zo haar eigen uitzonderingen- en aanvullingenlijstje. Dat schiet niet op natuurlijk.
Natuurlijk begint ze elke keer weer, ze krijgt ook elke keer weer respons, net wat t voor haar leuk maakt. Gun dr die lol niet.
Iedereen is tegen onnodige bannen, iedereen wil alleen maar staffen bij NAW gegevens plaatsen en rascisme, maar iedere forummer heeft daarnaast zo haar eigen uitzonderingen- en aanvullingenlijstje. Dat schiet niet op natuurlijk.
Natuurlijk begint ze elke keer weer, ze krijgt ook elke keer weer respons, net wat t voor haar leuk maakt. Gun dr die lol niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
vrijdag 14 juni 2019 om 18:06
Ik ben helemaal niet voor alleen maar bannen bij racisme en NAW.simbalabimba schreef: ↑14-06-2019 17:46Ik vind t best hoor, maar de discussie over 'wie staft wie nu steeds' en zinloze bannen heeft dan weinig nut, als puntje bij paaltje komt.
En ik vind de staffunctie ook prima.
Wel vind ik dat het beoordelen van de stafjes beter zou kunnen, maar hé, er moet wat te wensen overblijven.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 14 juni 2019 om 20:09
Yep, dat klopt.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 14 juni 2019 om 22:41
Ik ga van de week.

vrijdag 14 juni 2019 om 22:44
Wat moet ik dan vragen?

vrijdag 14 juni 2019 om 22:52
Dan willen ze weten waar ik ga en staan ze allemaal te wachten om me in het dompelbad onder te houden. Wel een hele grote gok hoor.

vrijdag 14 juni 2019 om 23:03