Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
14-06-2019 16:28
Waarom die geen ban krijgt voor negatief forumgedrag is me een raadsel.
Ze is zelf niet negatief.
Dat een ander zich aan haar stoort, zich laat opnaaien enz. kan toch geen basis zijn voor negatief forumgedrag?
Haar daarom bannen is nu net niet wat je moet willen, als je het staffen en bannen zoveel mogelijk wilt vermijden.
Zet dr op negeer, scroll over dr heen, lees dr met een zak zout erbij of met meelij.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Nou deze mod is in ieder geval heel consequent, want quoten van de OP mag niet :hihi:

eten/wat-te-maken-met-overgebleven-geha ... ges/444266
simbalabimba schreef:
14-06-2019 17:17
Dat een ander zich aan haar stoort, zich laat opnaaien enz. kan toch geen basis zijn voor negatief forumgedrag?
Haar daarom bannen is nu net niet wat je moet willen, als je het staffen en bannen zoveel mogelijk wilt vermijden.
Zet dr op negeer, scroll over dr heen, lees dr met een zak zout erbij of met meelij.

O nou daarin verschillen we dan van mening. Ze kwetst soms gewoon bewust.
Star² schreef:
14-06-2019 17:19
O nou daarin verschillen we dan van mening. Ze kwetst soms gewoon bewust.
Nou en of. En ze weet precies tot waar ze gaan kan. Enge griet is het.
There is always something happening, and it's usually right now
Ga er dan niet op in, geef dr niet zoveel aandacht.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Het Olcay fatshaming topic staat nb op Actueel, een pijler waarvan t gros trots zegt dr nooit te komen, blijf dr dan nu ook weg. Een irritatie minder.

simbalabimba schreef:
14-06-2019 17:35
Het Olcay fatshaming topic staat nb op Actueel, een pijler waarvan t gros trots zegt dr nooit te komen, blijf dr dan nu ook weg. Een irritatie minder.

Je hebt gelijk. Ik stop ermee. Zonde van de energie.
simbalabimba schreef:
14-06-2019 17:17
Iemand die constant bezig is anderen te kwetsen vind ik wel degelijk een voorbeeld van negatief forummen.
Of je dat nu doet in de negatieve bewoordingen van Blaise, of in de quasi-positieve bewoordingen van Maya.
In beide gevallen ben je kwetsend.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Het is allemaal subjectief.

Ik vind t best hoor, maar de discussie over 'wie staft wie nu steeds' en zinloze bannen heeft dan weinig nut, als puntje bij paaltje komt.
Iedereen is tegen onnodige bannen, iedereen wil alleen maar staffen bij NAW gegevens plaatsen en rascisme, maar iedere forummer heeft daarnaast zo haar eigen uitzonderingen- en aanvullingenlijstje. Dat schiet niet op natuurlijk.
Natuurlijk begint ze elke keer weer, ze krijgt ook elke keer weer respons, net wat t voor haar leuk maakt. Gun dr die lol niet.

simbalabimba schreef:
14-06-2019 17:46
Ik vind t best hoor, maar de discussie over 'wie staft wie nu steeds' en zinloze bannen heeft dan weinig nut, als puntje bij paaltje komt.
Iedereen is tegen onnodige bannen, iedereen wil alleen maar staffen bij NAW gegevens plaatsen en rascisme, maar iedere forummer heeft daarnaast zo haar eigen uitzonderingen- en aanvullingenlijstje. Dat schiet niet op natuurlijk.
Natuurlijk begint ze elke keer weer, ze krijgt ook elke keer weer respons, net wat t voor haar leuk maakt. Gun dr die lol niet.
Ik ben helemaal niet voor alleen maar bannen bij racisme en NAW.
En ik vind de staffunctie ook prima.
Wel vind ik dat het beoordelen van de stafjes beter zou kunnen, maar hé, er moet wat te wensen overblijven.

David Dunning
simbalabimba schreef:
14-06-2019 17:40
Het is allemaal subjectief.
Yep, dat klopt.

David Dunning
Is er iets met sauna's? In anderhalve dag 4 saunatopics.
Pipistrello schreef:
14-06-2019 22:40
Is er iets met sauna's? In anderhalve dag 4 saunatopics.
Ik ga van de week.
Orișa schreef:
14-06-2019 22:41
Ik ga van de week.

Open er een topic over!
Pipistrello schreef:
14-06-2019 22:44
Open er een topic over!
Wat moet ik dan vragen?
Orișa schreef:
14-06-2019 22:44
Wat moet ik dan vragen?
'Ik ga naar de sauna. Wie ook?' Zou een goede kunnen zijn.
Coconuts12 schreef:
14-06-2019 22:51
'Ik ga naar de sauna. Wie ook?' Zou een goede kunnen zijn.
Dan willen ze weten waar ik ga en staan ze allemaal te wachten om me in het dompelbad onder te houden. Wel een hele grote gok hoor.
Krijg je allemaal knipogen en voetjes ineens in de bubbelbaden, brrr
Ja maar, als het een lekkere vent is dan is dat niet erg :hihi:
Een vriendin van mij is wel eens klaargemaakt met de teen van een vreemde in het bubbelbad. Echt niets van gemerkt. (Nog een vriendin en ik zaten ook in dat bad).
:woa:
Orișa schreef:
14-06-2019 22:59
Een vriendin van mij is wel eens klaargemaakt met de teen van een vreemde in het bubbelbad. Echt niets van gemerkt. (Nog een vriendin en ik zaten ook in dat bad).

Kijk dat is tenminste voer voor een topic!
Orișa schreef:
14-06-2019 22:59
Open je daar een topic over. 'Wie heeft er leuke verhalen uit de sauna?'
Dat was vast die man van dat ene topic dan.

seks/persoon-ontmoet-in-sauna-mill/list_messages/444254

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven