Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Orișa schreef:
19-06-2019 16:27
chlorixdoekjes
Het kan niet anders of jij moet echt dolgelukkig zijn met je perfecte leven ;-D
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Marigold1986 schreef:
19-06-2019 14:29
Mensen, we zitten op een gratis forum. Wees daar blij mee!
Er moet toch ook érgens geld vandaan worden gehaald?

Euhm, wie denk je dat die inkomsten genereren? De toevallige voorbijgangers?
Orișa schreef:
19-06-2019 16:27
chlorixdoekjes
Heb je meteen een mooie gebleekte anus ook!
DuchessMeganMarkle schreef:
19-06-2019 13:31
Ik ben ook geen voorstander van een wasmachine in de badkamer. Als er geen andere optie is, dan is het niet anders. Wij hebben de wasmachine en droger in de bijkeuken. Deur achter je dicht en je hebt ook geen last van de lawaai.

En wat is precies het probleem van een wasmachine in de badkamer?
Vocht.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik vraag me echt af hoe sommige mensen schijten als ik dat topic lees.
Star² schreef:
19-06-2019 17:07
Ik vraag me echt af hoe sommige mensen schijten als ik dat topic lees.
https://m.youtube.com/watch?v=sjawcZHh6uI
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Precies mijn beeld inderdaad.
Marigold1986 schreef:
19-06-2019 14:29
Mensen, we zitten op een gratis forum. Wees daar blij mee!
Er moet toch ook érgens geld vandaan worden gehaald?
Een forum wat niet kan bestaan als ze hun eigen forummers wegjagen. :lightbulb:
¡Apagando las luces!
Wie hebben ze weggejaagd dan?
Ik zou in die lijn juist denken dat iets van de hygiënische eigenschappen van de wasmachine afstraalt op het toilet en datgene wat daardoor verdwijnt, maar ik ben dan ook een onverbeterlijke positivo.
Lady*Voldemort schreef:
19-06-2019 16:12
Ik heb nu twee Kiki's. Volgens de ene heeft ze vreselijke zin, volgens de andere juist helemaal geen zin. Verwarrend hoor, allemaal.
Ik weet niet of ik kiki's heb, maar het is weer bar en boos met de seksverhaaltjes. En als er eens iets niet (direct) seksgerelateerd is, zit het achter een betaalmuur (Blendle) :facepalm:
Vakantie gezeik op mijn werk, ik ben toe aan een borrel.
Hey die ‘stijve’ is wel uit beeld. Erg fijn.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Calamitycat schreef:
19-06-2019 16:48
Het kan niet anders of jij moet echt dolgelukkig zijn met je perfecte leven ;-D

Nou ja, ze sjouwt wel d'r natte was van de badkamer naar de schuur om te drogen.

Ik hou ook niet van een wasmachine in de badkamer. En ik heb de luxe van een aparte wasruimte nu, dus vind het heerlijk.
Such fun!1
Goed punt MarindaH.
Ik hou ook niet van een wasmachine in de badkamer, daarom staat 'ie ook in het toilet (nou ja in die ruimte dan he, niet letterlijk in de pot, dat lijkt me verrekte onhandig).
Dierproeven.
Maar waarom willen jullie geen wasmachine in de badkamer? Ik vind het handig. Daar kleed ik me om waarna de was meteen in de mand gaat en van daaruit in de wasmachine en dan in de droger die er naast staat. Ik heb ook een plank (bijna tegen het plafond) waar ik kleding die niet in de droger mag, op hangertjes aan kan ophangen. En een vouwplank boven de machines.
oudblond wijzigde dit bericht op 19-06-2019 19:36
3.70% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Calamitycat schreef:
19-06-2019 19:07
Goed punt MarindaH.
Ik hou ook niet van een wasmachine in de badkamer, daarom staat 'ie ook in het toilet (nou ja in die ruimte dan he, niet letterlijk in de pot, dat lijkt me verrekte onhandig).
Moet ik ineens denken aan mijn dochter. Ze was anderhalf, en ze wilde graag helpen opruimen. Dus ik gaf haar een handdoek, met de woorden 'leg die maar in de wc'. Uurtje later moest ik plassen, en daar trof ik de handdoek aan. Keurig opgevouwen in de pot :rofl:
Wat ik daar het knapste aan vind LV is dat dochter zo goed luisterde toen ze pas 1,5 was! :-P
Lady*Voldemort schreef:
19-06-2019 19:35
Moet ik ineens denken aan mijn dochter. Ze was anderhalf, en ze wilde graag helpen opruimen. Dus ik gaf haar een handdoek, met de woorden 'leg die maar in de wc'. Uurtje later moest ik plassen, en daar trof ik de handdoek aan. Keurig opgevouwen in de pot :rofl:
:proud: Briljant!
Dierproeven.
Oudblond schreef:
19-06-2019 19:38
Wat ik daar het knapste aan vind LV is dat dochter zo goed luisterde toen ze pas 1,5 was! :-P
Ja, ik was ook best trots :love:
Ah, de Internetredactie heeft naar onze wensen. De tepels zijn nu tenminste niet meer stijf :D
Ik wilde afgelopen week gaan mekkeren in het modtopic over die lulverhaaltjes en bedacht dat er dan toch een keer eentje moest lezen. Dus klikte ik de titel aan met die hele grote, zo groot had de schrijfster er nog nooit een gezien. Clue van het verhaal: De seks sex was spetterend, maar deze meneer ging op nudistenvakantie met zijn familie en dat was toch een reden om de relaaaasie te beëindigen. Kweenie maar ik leerde op de journalistenschool toch dat de kop de essentie van het verhaal weer moest geven.
Oudblond schreef:
19-06-2019 19:47
Ik wilde afgelopen week gaan mekkeren in het modtopic over die lulverhaaltjes en bedacht dat er dan toch een keer eentje moest lezen. Dus klikte ik de titel aan met die hele grote, zo groot had de schrijfster er nog nooit een gezien. Clue van het verhaal: De seks sex was spetterend, maar deze meneer ging op nudistenvakantie met zijn familie en dat was toch een reden om de relaaaasie te beëindigen. Kweenie maar ik leerde op de journalistenschool toch dat de kop de essentie van het verhaal weer moest geven.
Als je wereld niet groter is dan je onderbroek is een grote lul de essentie van Alles.
Lady*Voldemort schreef:
19-06-2019 19:35
Klinkt bekend, ik was met mijn oppas kind in het zwembad ik zei vul je beker maar in de wc, stond ze water uit de toiletpot te scheppen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven