Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solo een ban?

Ze wil waarschijnlijk van het mooie weer genieten zonder afleiding. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Mooi weer? De hele ochtend al regen en onweer!
Orișa schreef:
19-06-2019 09:35
Mooi weer? De hele ochtend al regen en onweer!
O, jij hebt echt mooi weer dus. Hier is het nog altijd bloedheet. :|
doornroosje9 schreef:
19-06-2019 09:36
Nee, wij hebben mooi weer! Orisa heeft slecht weer.
doornroosje9 schreef:
19-06-2019 09:36
Jij blijft alleen binnen zeker. Ik heb er al doorheen gefietst en moet zo weer terug :|
O ja, fietsen in de regen is iets minder leuk. :hug:
Knuffels doen we niet aan hier hè!

Onweer is weer voorbij en het zonnetje schijnt heeeerlijk. Nou nog proberen niet in slaap te vallen in de auto straks |-)
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Een feedback topic gaat er niet komen. Feedback vraagt een volwassen communicatie en dat is hier niet mogelijk.
Nu de weerberichten zijn doorgenomen.. Waarom heeft Solo dan een ban?
Ja ben ik ook wel benieuwd naar
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ik Sherlock zelf wel even.

:sherlock:

Ze is gegumd wegens op de man in het Olcay Fatshaming topic.
Ik vind dit forum zo ontzettend leerzaam. Ik ga mijn huis laten uitbouwen. Ik heb namelijk geleerd dat een wasmachine én een toilet in één ruimte écht niet kan. Is heel vies, schijnt het. Dom van me dat ik daar zelf niet opgekomen ben. Ik heb al mijn kleding weggegooid want er zou natuurlijk best eens een bacterie op kunnen zitten. Het idee alleen al. Bah.
Nu nog een aannemer vinden en een nieuwe garderobe aanschaffen. Kan niet wachten tot ik bacterieloos door het leven ga. Wat zal ik daarvan opknappen.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Pipistrello schreef:
19-06-2019 13:06
Ik Sherlock zelf wel even.

:sherlock:

Ze is gegumd wegens op de man in het Olcay Fatshaming topic.
Reden dat ik daar ook ver vandaan blijf. Zou me ook laten verleiden tot een opmerking.
Calamitycat schreef:
19-06-2019 13:23
Ik vind dit forum zo ontzettend leerzaam. Ik ga mijn huis laten uitbouwen. Ik heb namelijk geleerd dat een wasmachine én een toilet in één ruimte écht niet kan. Is heel vies, schijnt het. Dom van me dat ik daar zelf niet opgekomen ben. Ik heb al mijn kleding weggegooid want er zou natuurlijk best eens een bacterie op kunnen zitten. Het idee alleen al. Bah.
Nu nog een aannemer vinden en een nieuwe garderobe aanschaffen. Kan niet wachten tot ik bacterieloos door het leven ga. Wat zal ik daarvan opknappen.
Ik zal het aan mijn moeder ook gelijk doorgeven.
Calamitycat schreef:

Nou inderdaad zeg. Je moet je gewoon aanpassen aan de situatie. Wij hebben thuis geen urinoir dus is het dan wel net zo makkelijk om de klep van de wasmachine open te zetten.
Calamitycat schreef:
Lees dan ook even dat topic over aannemers vinden. Ik zou gewoon elke dag nieuwe kleding kopen, heb je helemaal geen wasmachine meer nodig. Daar kan ik je dan ook weer diverse topics voor aanraden. Je zegt het maar.
The owls are not what they seem
Ik ben ook geen voorstander van een wasmachine in de badkamer. Als er geen andere optie is, dan is het niet anders. Wij hebben de wasmachine en droger in de bijkeuken. Deur achter je dicht en je hebt ook geen last van de lawaai.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 19-06-2019 13:34
94.87% gewijzigd
DuchessMeganMarkle schreef:
19-06-2019 13:31
.
Zwanger?
SHIFTY schreef:
19-06-2019 13:28
Nou inderdaad zeg. Je moet je gewoon aanpassen aan de situatie. Wij hebben thuis geen urinoir dus is het dan wel net zo makkelijk om de klep van de wasmachine open te zetten.
:HA:
O net stond er 'ik ben'.
Calamitycat schreef:

Duh..dat je dat niet wist. Daarom zijn er ook zoveel mensen die de wc in de badkamer hebben. Kunnen ze na toiletbezoek gelijk zo heet mogelijk douchen.
Star² schreef:
19-06-2019 13:31
Zwanger?
Nee, dat kan niet, ik heb een spiraal.
SHIFTY schreef:
19-06-2019 13:28

Ik wilde net zeggen..zolang je niet in de wasmachine kakt.

Jij hebt een bovenlader wasmachine denk ik dan?
Pipistrello schreef:
19-06-2019 13:35
Ik wilde net zeggen..zolang je niet in de wasmachine kakt.

Jij hebt een bovenlader wasmachine denk ik dan?
Of hij is heel klein.
Coconuts12 schreef:
19-06-2019 13:36
Of hij is heel klein.
Duhuh hij is een Minion!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven