Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 24 juni 2019 om 19:33
Er is wel degelijk met stenen gegooid en er is ook een filmpje van gemaakt. De politie zegt dat ze niets gezien hebben, maar dat zegt dus weinig.Zazamaenade schreef: ↑24-06-2019 17:53Fijn, mods, dat de topictitel op Actueel van 'stenigen' naar 'stenen gooien' veranderd is.
Dat doet recht aan wat er volgens berichten gebeurd is of zou zijn en de topictitel is niet opruiend meer.
Ook bij eerdere verstoringen van demonstraties is er met stenen gegooid en niemand opgepakt. De ME moest er zelfs bij komen.
https://www.elsevierweekblad.nl/nederla ... ft-690680/
Dus mods: de titel kan wel weer terug veranderd worden.....
maandag 24 juni 2019 om 19:42
Fizz schreef: ↑24-06-2019 19:33Er is wel degelijk met stenen gegooid en er is ook een filmpje van gemaakt. De politie zegt dat ze niets gezien hebben, maar dat zegt dus weinig.
Ook bij eerdere verstoringen van demonstraties is er met stenen gegooid en niemand opgepakt. De ME moest er zelfs bij komen.
https://www.elsevierweekblad.nl/nederla ... ft-690680/
Dus mods: de titel kan wel weer terug veranderd worden.....
Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt. Maar ik ben blij dat je zelf ook de term 'stenen gooien' gebruikt.
nounou

maandag 24 juni 2019 om 19:53
Alles voor de lieve vrede.....Zazamaenade schreef: ↑24-06-2019 19:42Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt. Maar ik ben blij dat je zelf ook de term 'stenen gooien' gebruikt.

maandag 24 juni 2019 om 20:17
Ik heb geen idee waar ze mee bezig zijn, zelfs off topic wordt hierheen gejast. Ik ga dat op mijn werk ook maar eens proberen. Gewoon alles delete, lijkt me heerlijk.

maandag 24 juni 2019 om 20:19
De verplaatsmod draait overurenthe_Wicked_Witch schreef: ↑24-06-2019 20:17Ik heb geen idee waar ze mee bezig zijn, zelfs off topic wordt hierheen gejast. Ik ga dat op mijn werk ook maar eens proberen. Gewoon alles delete, lijkt me heerlijk.![]()

maandag 24 juni 2019 om 20:20
Ik delete mijn leerlingen altijd. Liefst allemaal voor negenen.the_Wicked_Witch schreef: ↑24-06-2019 20:17Ik heb geen idee waar ze mee bezig zijn, zelfs off topic wordt hierheen gejast. Ik ga dat op mijn werk ook maar eens proberen. Gewoon alles delete, lijkt me heerlijk.![]()

maandag 24 juni 2019 om 20:20

maandag 24 juni 2019 om 20:38
Kan best, bevriezen zullen ze toch niet.

maandag 24 juni 2019 om 20:41
Lady*Voldemort schreef: ↑24-06-2019 20:39Ik heb wel eens gehad dat ik mijn man appte of ie drie biertjes voor me wilde meenemen en dat de autocorrect daar drie piemels van maakte.

En, waar kwam ie mee thuis?

maandag 24 juni 2019 om 20:45
Godverdorie hele bericht weg, omdat ik weer werd uitgelogd!Lady*Voldemort schreef: ↑24-06-2019 20:39Ik heb wel eens gehad dat ik mijn man appte of ie drie biertjes voor me wilde meenemen en dat de autocorrect daar drie piemels van maakte.
Maar dat dus. Soms komen er woorden te voorschijn die ik niet eens ken, of ik stuur echt iets heel raars naar iemand, of er komt een woord waarvan ik me afvraag hoe dat dan uit de autocorrect komt, omdat het met geen 1 letter overeenkomt van wat ik wilde typen. En dan kom je dus uit op sportkrant ipv sportdrank.

maandag 24 juni 2019 om 20:46