Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
29-06-2019 22:38
Vind ik wel.
:biggrin: :cheers: :biggrin:
ModeratorViva schreef:
Beste Pipistrello,

Zoals bekend doen wij geen uitspraken over andere forummers. Orisa kan ons zelf mailen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Ze vraagt ook niet naar Orisa zelf, ze vraagt ook niet of jullie iets over haar willen uitspreken. Ze vraagt wat jullie gaan doen aan het corrigeren van een onterechte ban.

Het blijft een onterechte ban, of Orisa jullie nou mailt of niet. Dus jullie worden niet namens Orisa door ons aangesproken, jullie worden door ons aangesproken op een vreemde manier van modereren. Met de vraag om dat te corrigeren.

Maar als ik het persoonlijk moet toelichten kan je me zelf mailen.

Met vriendelijke groet.

Shifty (niet orisa)
ModeratorViva schreef:
Beste Pipistrello,

Zoals bekend doen wij geen uitspraken over andere forummers. Orisa kan ons zelf mailen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Het gaat niet alleen om Orisa. Het gaat over wat er nou wel en niet mag op de gezondheidspijler.
Jullie zeggen het één maar doen het ander.

Doek dan die pijler op als er nu zelfs geen ervaringen gedeeld meer mogen worden.
(Terwijl gezegd was door jullie dat dat wél mocht)
Nou. Wat Shifty zegt dus.

Orisa is het voorbeeld. (En het lijdend voorwerp).
ModeratorViva schreef:
Beste Pipistrello,

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
En dát heeft zij natuurlijk ook gedaan. Maar jullie blijven gewoon stug volhouden en bij je standpunt dat zij op de strafbank moet!!
Jullie blijken ongevoelig voor welk argument dan ook en zijn niet van plan tot inzicht te komen.
Zoals eerder opgemerkt, het doet echt geen pijn, hoor...een keertje toegeven dat je fout zat!

Terwijl het ook nog eens zo is dat haar bericht van een week oud, jawel!! gestaft is door een banaannaaier.

Dus niet zo schijnheilig doen met je Orisa kan ons zelf mailen terwijl je heel goed weet dat zij dat al lang gedaan heeft!
feow schreef:
29-06-2019 21:50
Ik adviseer zuurstof.

Ik adviseer koolmonoxide. Voor degenen met een chronisch zuurstof gebrek.
SHIFTY schreef:
29-06-2019 22:34
oh de verplaats-mod heeft weer dienst.

Ieder zijn of haar talent zullen we maar zeggen. 🙄
I told you walking was idiotic.
Beste moderators,

Het gaat hier niet om een discussie over het beleid!!
Het gaat hier om het feit dat jullie Orisa onterecht bannen én dan ook nog omdat een banaannaaier een bericht van een week oud meent te moeten staffen!
broekrok schreef:
30-06-2019 00:59
Beste moderators,

Het gaat hier niet om een discussie over het beleid!!
Het gaat hier om het feit dat jullie Orisa onterecht bannen én dan ook nog omdat een banaannaaier een bericht van een week oud meent te moeten staffen!

Zelfs al zouden ze het snappen, dan nog draaien ze die ban niet terug. Stel je voor, wat een gezichtsverlies (in hun beleving dan, persoonlijk zou ik dat juist een prima signaal naar "achtervolgingsstaffers" vinden).
Solomio schreef:
28-06-2019 22:35
Ik bewaar dat voor mijn banaan-aaicursus.
:-o Jij?
Ik dacht dat ze een komkommer gebruikte.
@Prada en Yette, ik doe het even hier want schrijf niet in dat topic maar is het niet aan Anna om te zeggen of ze het een goed idee vindt van de kraanvogelava's?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
30-06-2019 11:55
@Prada en Yette, ik doe het even hier want schrijf niet in dat topic maar is het niet aan Anna om te zeggen of ze het een goed idee vindt van de kraanvogelava's?
Klopt, daar heb je gelijk in. Ik heb dan ook gezegd dat IK het een mooi gebaar vindt.

Edit, ik zie net dat ik ook had geschreven dat ik me niet kan voorstellen hoe speciaal dat voor Anna moet voelen. Dat is inderdaad een aanname dus dat heb ik weggehaald.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 30-06-2019 12:00
21.09% gewijzigd
Nouschi schreef:
Wat voor ava’s?? En waarom?
Geen bijzonderheden
prada schreef:
30-06-2019 11:57
Klopt, daar heb je gelijk in. Ik heb dan ook gezegd dat IK het een mooi gebaar vindt.
Ja precies. Ik ook. En als ze het niks vindt, zet ik mijn gewone avatar weer terug. Dat is geen enkel probleem.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
EnglishmaninNewYork schreef:
30-06-2019 11:58
Ja precies. Ik ook. En als ze het niks vindt, zet ik mijn gewone avatar weer terug. Dat is geen enkel probleem.
Maar ik kan me ook voorstellen dat ze het lastig vindt om het nu nog te zeggen omdat veel hun ava al hebben veranderd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
yasmijn schreef:
Wat voor ava’s?? En waarom?
Topic van Anna.
prada schreef:

Edit, ik zie net dat ik ook had geschreven dat ik me niet kan voorstellen hoe speciaal dat voor Anna moet voelen. Dat is inderdaad een aanname dus dat heb ik weggehaald.
Ik richt de post aan jullie omdat jullie hier lezen en ik jullie 'ken'. Nergens anders om hoor. :)
Nouschi schreef:
30-06-2019 12:07
Ik richt de post aan jullie omdat jullie hier lezen en ik jullie 'ken'. Nergens anders om hoor. :)
Oh maar het kwam ook niet aanvallend over ofzo hoor. Tenminste, zo las ik het niet. Wel een overpeinzing waard. Vandaar dat ik dat ene zinnetje heb weggehaald.
Nouschi schreef:
30-06-2019 12:01
Maar ik kan me ook voorstellen dat ze het lastig vindt om het nu nog te zeggen omdat veel hun ava al hebben veranderd.
Nah, die laat het dan wel weten hoor, al dan niet verpakt in een fout grapje ;-D
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
Wie is Anna?
Welk topic?
Waarom?

Zoveel vragen... :sigh:
RikM schreef:
30-06-2019 13:08
Wie is Anna?
Welk topic?
Waarom?

Zoveel vragen... :sigh:

Anna schrijft al een hele poos over haar kankerdiagnose, en dat doet ze heel eerlijk en met heel veel humor. Nu gaat het niet goed en is haar aangeraden om geen weken meer te wachten met de brieven die ze nog aan haar jonge kinderen wil schrijven. Dat zegt genoeg, denk ik.
the_Wicked_Witch schreef:
30-06-2019 13:10
Anna schrijft al een hele poos over haar kankerdiagnose, en dat doet ze heel eerlijk en met heel veel humor. Nu gaat het niet goed en is haar aangeraden om geen weken meer te wachten met de brieven die ze nog aan haar jonge kinderen wil schrijven. Dat zegt genoeg, denk ik.

Ah, dank. En die avatars zijn een steunbetuiging, begrijp ik?
RikM schreef:
30-06-2019 13:12

Naar ik begreep wel ja.
Nouschi schreef:
Vind ik eigenlijk wel. Maar mag je zo'n gekregen kraanvogel wel in de snavel kijken? De bedoeling is OK.

Maar goed, ook ik wilde dat ter plekke niet op die manier zeggen, maar wilde wel laten weten dat je er ook anders over kan denken. Heb best lang over die paar zinnetjes op Anna's topic gedaan om niemand voor het hoofd te stoten. En toen bleek Prada ook een dergelijke kanttekening te plaatsen. Was ik blij mee!
RikM schreef:
30-06-2019 13:12
Ja, omdat Anna aan het begin van haar diagnose 1000 kraanvogels heeft gevouwen. Dat is iets symbolisch uit de -volgens mij- Japanse cultuur.

Edit: van Wiki. In Japan wordt de kraanvogel (Grus japonensis) als gelukbrengend beschouwd, als symbool van een lang leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven