Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
RikM schreef:
30-06-2019 13:12
Ah, dank. En die avatars zijn een steunbetuiging, begrijp ik?
Anna zelf is, volgens mij toen ze nog niet zo lang was gediagnosticeerd, origami kraanvogeltjes gaan vouwen. Volgens een Japanse traditie moet je 1000 van die vogeltjes vouwen en dan komt je wens om gezond te zijn uit. Anna's eigen avatar is een handleiding voor het vouwen. Vandaar.
Djeez Prada, ik loop alweer achter!
Multitasken (thee zetten halverwege het schrijven van een post en ook even een boodschappenlijstje verzinnen) maakt dat ik erg sloom overkom :$
yette schreef:
30-06-2019 13:41
Djeez Prada, ik loop alweer achter!
Multitasken (thee zetten halverwege het schrijven van een post en ook even een boodschappenlijstje verzinnen) maakt dat ik erg sloom overkom :$
Haha, maar wel een mooie aanvulling.
Ik vind het ook dubbel. Aan de ene kant een mooi symbolisch gebaar, en ik denk ook wel dat ze het kan waarderen, maar het past niet zo goed bij mij. En daarbij raak ik in de war, omdat ik veel forummers vooral herken aan hun avatar.
RikM schreef:
30-06-2019 13:08
Wie is Anna?
Welk topic?
Waarom?

Zoveel vragen... :sigh:
En hier vind je alle antwoorden:

psyche/pluk-de-dag-deel-3/list_messages ... #p29575500
Ik had het topic bewust niet gelinkt, misschien stom maar je wilt ook geen ramptoeristen trekken ofzo.
Is Orissa dr ban al teruggedraaid? Of gaat ze nu echt een weekje brommen on niets?
Wanneer kan Orisa weer online? Blunder oke, maar even professioneel afhandelen.....oke?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
DuchessMeganMarkle schreef:
30-06-2019 22:42
Is Orissa dr ban al teruggedraaid? Of gaat ze nu echt een weekje brommen on niets?
Er liggen verzoeken/suggesties bij de mods, die doen er vooralsnog niets mee. Of overleggen of....."we dont give a shit!". Ik denk de shit thing!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
the_Wicked_Witch schreef:
30-06-2019 21:55
Ik had het topic bewust niet gelinkt, misschien stom maar je wilt ook geen ramptoeristen trekken ofzo.

Te laat..
30-06-2019 21:55
Ik volg haar 2de topic stilletjes.
En moet vaak aan Lama denken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
01-07-2019 07:13
Ik volg haar 2de topic stilletjes.
En moet vaak aan Lama denken.

Ik ook. Beiden alleen meegelezen.
01-07-2019 07:20
Ik ook. Beiden alleen meegelezen.
Ik heb nog een tijdje contact gehad met zoon van Lama. Haar man en zoon hebben troost gevonden in het terug lezen van haar woorden en het topic.
Oudblond schreef:
01-07-2019 07:28
Ik heb nog een tijdje contact gehad met zoon van Lama. Haar man en zoon hebben troost gevonden in het terug lezen van haar woorden en het topic.
Je hebt een pb.
En terug Jaw.
Oudblond schreef:
01-07-2019 08:36
En terug Jaw.

:redrose:
Pipistrello schreef:
29-06-2019 17:13
Mods, komt er nog een reactie op de vele vele vragen over de onterechte van van Orisa?

Ze is ervaringsdeskundige en volgens jullie mag je ervaringen delen.
Doet ze dat..weekban aan de broek!

Dan is er toch iets misgegaan in óf jullie regels óf de opvolging/moderatie daarvan.
Kan toch niet zo zijn dat Orisa dan een ban krijgt puur omdat ze iemand wilde helpen en dacht binnen jullie regels te posten.

Helemaal eens.
Alixane schreef:
30-06-2019 22:43
Wanneer kan Orisa weer online? Blunder oke, maar even professioneel afhandelen.....oke?
Dat is voor dit moderatorteam echt 12 bruggen te ver.
Oh, wat leuk, mijn post wordt verplaatst. En nog wel als enige. Wat voel ik me bijzonder nu. :sun:
Wat een prachtig topic weer over Keti Koti :sick:
Mag ik even heel hard krijsen? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Zo dat lucht op.
De mevrouw van de leuke schilder heeft een nieuw topic geopend. Hij heeft haar gesmst maar ze begrijpt de sms niet. Ze heeft hem wel terug gsmst dat ze het helemaal begreep. En nu wil ze advies.
:cry:
The owls are not what they seem
LadyL0101 schreef:
01-07-2019 21:47
Mag ik even heel hard krijsen? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Zo dat lucht op.
De mevrouw van de leuke schilder heeft een nieuw topic geopend. Hij heeft haar gesmst maar ze begrijpt de sms niet. Ze heeft hem wel terug gsmst dat ze het helemaal begreep. En nu wil ze advies.
:cry:

Dat is gewoon een dikke trol, joh. Het eerste topic liep dood dus nu probeert ze het zo nog even te rekken.
RikM schreef:
01-07-2019 21:57
Dat is gewoon een dikke trol, joh. Het eerste topic liep dood dus nu probeert ze het zo nog even te rekken.

Ja dat denk ik ook. Zo maf is toch niemand.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
RikM schreef:
01-07-2019 21:57
Kan best zijn. Het eerste topic meed ik inmiddels omdat al mijn nekharen overeind gingen staan van zoveel geneuzel en getreuzel. Trol of niet. En toen klikte ik heel onschuldig op een nieuw verschenen topic en toen AAAAAAH!
Sorry.
The owls are not what they seem
Malagueña schreef:
01-07-2019 21:59
Ja dat denk ik ook. Zo maf is toch niemand.
Nouuuu....genoeg crime series die zo beginnen hoor :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven