Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 30 juni 2019 om 13:38
Anna zelf is, volgens mij toen ze nog niet zo lang was gediagnosticeerd, origami kraanvogeltjes gaan vouwen. Volgens een Japanse traditie moet je 1000 van die vogeltjes vouwen en dan komt je wens om gezond te zijn uit. Anna's eigen avatar is een handleiding voor het vouwen. Vandaar.

zondag 30 juni 2019 om 21:11

zondag 30 juni 2019 om 22:51
Er liggen verzoeken/suggesties bij de mods, die doen er vooralsnog niets mee. Of overleggen of....."we dont give a shit!". Ik denk de shit thing!DuchessMeganMarkle schreef: ↑30-06-2019 22:42Is Orissa dr ban al teruggedraaid? Of gaat ze nu echt een weekje brommen on niets?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

maandag 1 juli 2019 om 00:06
the_Wicked_Witch schreef: ↑30-06-2019 21:55Ik had het topic bewust niet gelinkt, misschien stom maar je wilt ook geen ramptoeristen trekken ofzo.
Te laat..
maandag 1 juli 2019 om 07:13
Ik volg haar 2de topic stilletjes.the_Wicked_Witch schreef: ↑30-06-2019 21:55Ik had het topic bewust niet gelinkt, misschien stom maar je wilt ook geen ramptoeristen trekken ofzo.
En moet vaak aan Lama denken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 1 juli 2019 om 07:28
Ik heb nog een tijdje contact gehad met zoon van Lama. Haar man en zoon hebben troost gevonden in het terug lezen van haar woorden en het topic.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 1 juli 2019 om 10:54
Pipistrello schreef: ↑29-06-2019 17:13Mods, komt er nog een reactie op de vele vele vragen over de onterechte van van Orisa?
Ze is ervaringsdeskundige en volgens jullie mag je ervaringen delen.
Doet ze dat..weekban aan de broek!
Dan is er toch iets misgegaan in óf jullie regels óf de opvolging/moderatie daarvan.
Kan toch niet zo zijn dat Orisa dan een ban krijgt puur omdat ze iemand wilde helpen en dacht binnen jullie regels te posten.
Helemaal eens.

maandag 1 juli 2019 om 21:47

maandag 1 juli 2019 om 21:57
LadyL0101 schreef: ↑01-07-2019 21:47Mag ik even heel hard krijsen? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Zo dat lucht op.
De mevrouw van de leuke schilder heeft een nieuw topic geopend. Hij heeft haar gesmst maar ze begrijpt de sms niet. Ze heeft hem wel terug gsmst dat ze het helemaal begreep. En nu wil ze advies.
![]()
Dat is gewoon een dikke trol, joh. Het eerste topic liep dood dus nu probeert ze het zo nog even te rekken.
maandag 1 juli 2019 om 21:59
maandag 1 juli 2019 om 22:01
Kan best zijn. Het eerste topic meed ik inmiddels omdat al mijn nekharen overeind gingen staan van zoveel geneuzel en getreuzel. Trol of niet. En toen klikte ik heel onschuldig op een nieuw verschenen topic en toen AAAAAAH!
Sorry.
The owls are not what they seem