Napraattopic deel 114
maandag 8 juli 2019 om 13:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 31 juli 2019 om 19:04

woensdag 31 juli 2019 om 19:05
Ja, zoiets. En een mogelijkheid om eens even af te geven op mensen uit verre oorden.

woensdag 31 juli 2019 om 19:12
charlottew88 schreef: ↑31-07-2019 18:28Vuile gemene bloedzuiger. Waarom ben ik altijd jouw slachtoffer. Kies iemand anders uit. Maar nee elke keer ben ik het. En als je het niet alleen af kan dan roep jij jóuw matties erbij. Ik wens jou heel veel jeuk en heel korte vleugels toe. Rotmug.![]()
Vast weer zo'n mug met een migratieachtergrond.
woensdag 31 juli 2019 om 19:15
Oepsie. Maar jij bent vast geen terrormug die matties erbij haalt.

Ik ben 17 gestoken echt niet leuk

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 31 juli 2019 om 19:26
CommunityManagerViva schreef: ↑31-07-2019 16:56Hi Calamitycat,
Er wordt nog aan de bugs gewerkt, maar omdat de meeste bugs best complex zijn duurt dit helaas lang.
Ik houd jullie op de hoogte als ik meer weet.
Vriendelijke groet,
CM VIVA
Zo complex dat sommigen al jaren aanwezig zijn?

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

woensdag 31 juli 2019 om 19:41
omdat het moet van de wetRikM schreef: ↑31-07-2019 14:27Een buurt met huurwoningen waar ik woonde ging juist achteruit toen het deels koopwoningen werden. Waar overlastgevers eerst nog gecorrigeerd konden worden door de verhuurder, kon je ze nu niets meer maken omdat ze zelf eigenaar waren van de woning.
En dat mensen met een koophuis deze beter onderhouden is ook lang niet altijd het geval.
Volgens mij is er maar één echte reden dat wbv's huizen verkopen en dat is omdat het geld oplevert.

woensdag 31 juli 2019 om 19:41
Wat een genot.

woensdag 31 juli 2019 om 19:43
Nooit de link gelegd met de naam van de acteur. Ik dacht gewoon dat je in het echt Rik heet (achternaam beginnend met een M) en een leuke kop van het internet had geplukt als avatar.
Echt, ik hoorde het kwartje gewoon vallen (mag ook wel na 3 jaar).

woensdag 31 juli 2019 om 19:44
Wattenschijfje met azijn erop erop deppen en de jeuk verdwijnt. Geen wijnazijn. Dat prikt.charlottew88 schreef: ↑31-07-2019 19:15Oepsie. Maar jij bent vast geen terrormug die matties erbij haalt.![]()
Ik ben 17 gestoken echt niet leuk![]()

woensdag 31 juli 2019 om 19:58
woensdag 31 juli 2019 om 20:00
Ja dat doe ik als ik thuis ben. Als ik aan het werk ben gebruik ik neosayomol spaanse muggenzalf misschien ken jij het wel. Helpt goed tegen de jeuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 31 juli 2019 om 20:58
Wij konden het kwartje ook allemaal horen vallen.

woensdag 31 juli 2019 om 21:18

Ik ben net begonnen met Lost (de serie).
Ik zat me af te vragen waarom ik dat eigenlijk nooit gevolgd heb.
Oh ja

woensdag 31 juli 2019 om 21:18

woensdag 31 juli 2019 om 21:23
O, die ken ik nietcharlottew88 schreef: ↑31-07-2019 20:00Ja dat doe ik als ik thuis ben. Als ik aan het werk ben gebruik ik neosayomol spaanse muggenzalf misschien ken jij het wel. Helpt goed tegen de jeuk.

Ik zweer bij azijn.

woensdag 31 juli 2019 om 21:33
Ja ik ook maar als ik werk wil ik niet naar een aangemaakte salade ruiken