Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Vanzai schreef:
13-08-2019 21:06
Mannen hebben maar een half woord nodig.

:cheers:
Sommige mannen zijn ook zooooo lachwekkend :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Heb ik jou ooit iets aangedaan, broekrok? Je reageert steeds zo negatief op me.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
.
Ik zit net een beetje na te denken, maar ik zou me best 10 dagen kunnen redden met 1.50 Euro. Ik denk dat ik drie weken zonder boodschappen kan, al zal het op het laatst broodbakmachinebrood met vruchtenhagel en gevriesdroogde karbonades achteruit de vriezer worden.
Ik stel het morgen voor aan mijn man.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
13-08-2019 21:38
Ik zit net een beetje na te denken, maar ik zou me best 10 dagen kunnen redden met 1.50 Euro. Ik denk dat ik drie weken zonder boodschappen kan, al zal het op het laatst broodbakmachinebrood met vruchtenhagel en gevriesdroogde karbonades achteruit de vriezer worden.
Ik stel het morgen voor aan mijn man.
Is dit een Viva-challenge? :biggrin: Wie kan er met zijn voedselvoorraad 10 dagen overleven :A:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
13-08-2019 21:38
Ik zit net een beetje na te denken, maar ik zou me best 10 dagen kunnen redden met 1.50 Euro. Ik denk dat ik drie weken zonder boodschappen kan, al zal het op het laatst broodbakmachinebrood met vruchtenhagel en gevriesdroogde karbonades achteruit de vriezer worden.
Ik stel het morgen voor aan mijn man.
Dan heb je dus aardig wat voorraad.
Ik kan ook wel 3 weken zonder boodschappen, maar ik heb dan ook een volle vriezer.
Ik zou wel m'n melkproducten gaan missen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
13-08-2019 21:42
Dan heb je dus aardig wat voorraad.
Ik kan ook wel 3 weken zonder boodschappen, maar ik heb dan ook een volle vriezer.
Ik zou wel m'n melkproducten gaan missen.
Ik heb debiel veel voorraad, want ik ben een hamsteraar. Al probeer ik er wel wat aan te doen.
Verzorgingsproducten (maandverband, deo, tandpasta, tandenborstels etc. heb ik genoeg voor een jaar. Douchegel voor een decennium)

Maar het lijkt me een leuke challenge, helemaal als we er ook recepten bij delen. Wie weet wat je kunt doen met rare, onduidelijke stukken visfilet en snijbonen uit de moestuin van augustus 2018?
Ik heb net kont én troela geroepen in een topic.
Als ik een ban krijg organiseren jullie deze keer dan wel even een passend welkoms comité?
the_Wicked_Witch schreef:
13-08-2019 21:57
Ik heb net kont én troela geroepen in een topic.
Als ik een ban krijg organiseren jullie deze keer dan wel even een passend welkoms comité?

Mwah.

Maar ik wil je wel even uitzwaaien. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
13-08-2019 21:57
Ik heb net kont én troela geroepen in een topic.
Als ik een ban krijg organiseren jullie deze keer dan wel even een passend welkoms comité?

Alleen als je een linkje post naar waar zodat we je reacties kunnen lezen voor ze gewist worden
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
13-08-2019 21:46
Ik heb debiel veel voorraad, want ik ben een hamsteraar. Al probeer ik er wel wat aan te doen.
Verzorgingsproducten (maandverband, deo, tandpasta, tandenborstels etc. heb ik genoeg voor een jaar. Douchegel voor een decennium)


Maar het lijkt me een leuke challenge, helemaal als we er ook recepten bij delen. Wie weet wat je kunt doen met rare, onduidelijke stukken visfilet en snijbonen uit de moestuin van augustus 2018?
Hetzelfde hier. Ik probeer echt te minderen en mag nu pas douchegel kopen als er maar een stuk of 10 meer in de kast staan. Dat is een uitdaging.

Ik heb 5 jaar geleden vaatwastabletten met enorme korting gekocht, die ben ik nog aan het gebruiken.
Life is short. Eat dessert first.
the_Wicked_Witch schreef:
13-08-2019 21:57
Ik heb net kont én troela geroepen in een topic.
Als ik een ban krijg organiseren jullie deze keer dan wel even een passend welkoms comité?
Ze doet het erom, maar ik snap je precies.
Betty_Slocombe schreef:
13-08-2019 21:38
Ik zit net een beetje na te denken, maar ik zou me best 10 dagen kunnen redden met 1.50 Euro. Ik denk dat ik drie weken zonder boodschappen kan, al zal het op het laatst broodbakmachinebrood met vruchtenhagel en gevriesdroogde karbonades achteruit de vriezer worden.
Ik stel het morgen voor aan mijn man.
Wij zouden 10 dagen spaghetti met tomatensaus eten.
Maud*de*Braose schreef:
13-08-2019 21:59
Mwah.

Maar ik wil je wel even uitzwaaien. :biggrin:

Da's ook aardig :proud:
Man, wat ik er niet voor zou geven als je door drugs te gebruiken in 1 klap van je eetproblemen af kon komen.
Malagueña schreef:
13-08-2019 21:59
Alleen als je een linkje post naar waar zodat we je reacties kunnen lezen voor ze gewist worden

Ziekenhuisafspraak, maar geen oppas voor peuter - Pagina 3 - Viva Forum
gezondheid/ziekenhuisafspraak-maar-geen ... 3?start=75
doornroosje9 schreef:
13-08-2019 21:59
Hetzelfde hier. Ik probeer echt te minderen en mag nu pas douchegel kopen als er maar een stuk of 10 meer in de kast staan. Dat is een uitdaging.

Ik heb 5 jaar geleden vaatwastabletten met enorme korting gekocht, die ben ik nog aan het gebruiken.

Ik heb nog twee jaar gewassen met de voorraad van mijn dode opa. Toen we daar de schuur leeghaalden vroeg de buurvrouw of het weer oorlog was.
Maud*de*Braose schreef:
13-08-2019 22:03
Man, wat ik er niet voor zou geven als je door drugs te gebruiken in 1 klap van je eetproblemen af kon komen.
Ik vind dat een heel onprettig topic. Ik vind dat soort middelen doodeng en ik begrijp niet dat mensen er zo makkelijk over denken en dat er niemand inziet bij de oplichters van "ceremoniebegeleiders" dat TO te kwetsbaar is. Sterker nog, maar ik ben echt een trut hierin, ik denk dat iedereen te kwetsbaar is voor deze ellende. Behalve misschien mijn opa.
Orișa schreef:
13-08-2019 22:03
Wij zouden 10 dagen spaghetti met tomatensaus eten.
Dat is het lievelingseten van mijn jongste. Die zou er zielsgelukkig van worden. Het klinkt ook beter dan ouwe vis met snijbonen, laten we eerlijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
13-08-2019 22:05
Ik heb nog twee jaar gewassen met de voorraad van mijn dode opa. Toen we daar de schuur leeghaalden vroeg de buurvrouw of het weer oorlog was.
Wow, dat is veel wasmiddel!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
13-08-2019 22:03
Ziekenhuisafspraak, maar geen oppas voor peuter - Pagina 3 - Viva Forum
gezondheid/ziekenhuisafspraak-maar-geen ... 3?start=75

Ah ik vind je nog mild. Komt vast goed :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Betty_Slocombe schreef:
13-08-2019 22:13
Dat is het lievelingseten van mijn jongste. Die zou er zielsgelukkig van worden. Het klinkt ook beter dan ouwe vis met snijbonen, laten we eerlijk zijn.
Die van mij ook hoor. Vooral omdat ik dan geen geld heb om groenten toe te voegen.
Betty_Slocombe schreef:
13-08-2019 22:12
Ik vind dat een heel onprettig topic. Ik vind dat soort middelen doodeng en ik begrijp niet dat mensen er zo makkelijk over denken en dat er niemand inziet bij de oplichters van "ceremoniebegeleiders" dat TO te kwetsbaar is. Sterker nog, maar ik ben echt een trut hierin, ik denk dat iedereen te kwetsbaar is voor deze ellende. Behalve misschien mijn opa.
Ik zie een to die zichzelf iets wijsmaakt. Vind ook dat die organisatie zo iemand (met zulke problemen en zulke verwachtingen) niet moet toelaten. Al vermoed ik dat to hier niets over verteld heeft.
Als het echt een organisatie is de gelieerd is aan de universiteit vind ik het dubbel zo kwalijk.
Betty_Slocombe schreef:
13-08-2019 22:12
Ik vind dat een heel onprettig topic. Ik vind dat soort middelen doodeng en ik begrijp niet dat mensen er zo makkelijk over denken en dat er niemand inziet bij de oplichters van "ceremoniebegeleiders" dat TO te kwetsbaar is. Sterker nog, maar ik ben echt een trut hierin, ik denk dat iedereen te kwetsbaar is voor deze ellende. Behalve misschien mijn opa.
Het is strafbaar e levensgevaarlijk. Ik heb het dan ook gestaft.
Maud*de*Braose schreef:
13-08-2019 22:17
Ik zie een to die zichzelf iets wijsmaakt. Vind ook dat die organisatie zo iemand (met zulke problemen en zulke verwachtingen) niet moet toelaten. Al vermoed ik dat to hier niets over verteld heeft.
Als het echt een organisatie is de gelieerd is aan de universiteit vind ik het dubbel zo kwalijk.
Je denkt toch niet dat een serieuze onderzoeker dat soort risico’s zal nemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven