Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 25 augustus 2019 om 14:51
niemand leest dat, iedereen heeft haar onder de negeerbethweeter schreef: ↑25-08-2019 13:03Missie is een topic gestart over ‘het giftige discussieklimaat’ (heb nu alleen nog maar de titel gelezen)![]()

zondag 25 augustus 2019 om 15:39
dat wil ik ook wel weten, wat er in het pedofiel topic gebeurt is beneden alle peilfashionvictim schreef: ↑25-08-2019 15:28Zeg mods, ik kreeg laatst een maandban voor de vraag " zoek je ruzie ofzo" wat door jullie als "op de man" werd beoordeeld. Hoe kan het dan dat meerdere mensen zwaar op de man en onder de gordel opmerkingen aan mijn adres staffen maar dat ze a) gewoon blijven staan en b) niet bestraft worden?
zondag 25 augustus 2019 om 15:40
zondag 25 augustus 2019 om 15:42
Goh, bijzonder weer. De mods lezen mee op Actueel want posts die al eerder gestaft zijn kunnen opnieuw gestaft worden, maar ene Sugarspice mag ongestraft en inmiddels met allerlei bijval post na post een persoonlijke aanval op mij botvieren, terwijl ik maandbannen krijg voor de serieuze vraag: "heb ik iets verkeerd gezegd? Zoek je ruzie ofzo?"
Kennelijk sta ik ook bij de mods op de shitlist.
Am Yisrael Chai!
zondag 25 augustus 2019 om 15:46
Iedereen ziet nu dat men jou uit de tent willen lokken zodat je weer op de strafbank gaat zitten, nothing new, just same shit different day.fashionvictim schreef: ↑25-08-2019 15:42Goh, bijzonder weer. De mods lezen mee op Actueel want posts die al eerder gestaft zijn kunnen opnieuw gestaft worden, maar ene Sugarspice mag ongestraft en inmiddels met allerlei bijval post na post een persoonlijke aanval op mij botvieren, terwijl ik maandbannen krijg voor de serieuze vraag: "heb ik iets verkeerd gezegd? Zoek je ruzie ofzo?"

zondag 25 augustus 2019 om 15:50
Met dat verschil dat het uren geleden al door diverse mensen gestaft is, de mods die stafjes beoordeeld hebben want de posts zijn opnieuw te staffen en het kennelijk niet nodig vonden om te bestraffen.DuchessMeganMarkle schreef: ↑25-08-2019 15:46Iedereen ziet nu dat men jou uit de tent willen lokken zodat je weer op de strafbank gaat zitten, nothing new, just same shit different day.
Het zou me inmiddels niet verbazen dat ik zo meteen degene ben die bestraft wordt terwijl iedereen kan lezen dat ik degene ben die belaagd wordt.
Am Yisrael Chai!
zondag 25 augustus 2019 om 15:51
Ik vrees dat de mods het straks wel zo zullen draaien dat ik geband wordt wegens racisme ofzo. Zou niet de eerste keer zijn.
Am Yisrael Chai!

zondag 25 augustus 2019 om 15:53
Terwijl die gene die dat topic is begonnen steeds over fascisten heeft en nu racisten er extra bij noemt.fashionvictim schreef: ↑25-08-2019 15:51Ik vrees dat de mods het straks wel zo zullen draaien dat ik geband wordt wegens racisme ofzo. Zou niet de eerste keer zijn.
Echt ik begrijp er niets van.

zondag 25 augustus 2019 om 15:53
Kikkertje79 schreef: ↑25-08-2019 15:51Ik begrijp überhaupt niet daar nog niet is ingegrepen door de mods.
Misschien moet er even iemand
"paracetamol!" roepen, dan zijn ze er als de kippen bij.

zondag 25 augustus 2019 om 15:54
Maar goed mensen: om de veiligheid van kinderen te kunnen garanderen mogen kindloze mensen (lees: mannen) eigenlijk niet meer in speeltuinen komen. Alleen zo kunnen kinderen beschermd worden tegen seksueel misbruik.
Het is maar dat jullie het weten!
Het is maar dat jullie het weten!
anoniem_360094 wijzigde dit bericht op 25-08-2019 15:56
Reden: Verkeer woord
Reden: Verkeer woord
1.83% gewijzigd
zondag 25 augustus 2019 om 15:56
ik begrijp het ook niet. Ik begrijp sowieso niet dat diegene niet direct geband is na die opmerking over kinderen krijgen die ook al tig keer is gestaft, o.a. door mij.
Am Yisrael Chai!

zondag 25 augustus 2019 om 15:58
Ik begrijp er niets van, vooral dat stuk wat ze net heeft geqoute van je.fashionvictim schreef: ↑25-08-2019 15:56ik begrijp het ook niet. Ik begrijp sowieso niet dat diegene niet direct geband is na die opmerking over kinderen krijgen die ook al tig keer is gestaft, o.a. door mij.

zondag 25 augustus 2019 om 16:21
Negeren en niet meer reageren. Je kunt toch niet doordringen tot dat soort mensen. Ik heb het topic uit mijn lijst gegooid. Ben er wel weer klaar mee.fashionvictim schreef: ↑25-08-2019 15:42Goh, bijzonder weer. De mods lezen mee op Actueel want posts die al eerder gestaft zijn kunnen opnieuw gestaft worden, maar ene Sugarspice mag ongestraft en inmiddels met allerlei bijval post na post een persoonlijke aanval op mij botvieren, terwijl ik maandbannen krijg voor de serieuze vraag: "heb ik iets verkeerd gezegd? Zoek je ruzie ofzo?"
zondag 25 augustus 2019 om 16:23
ja, je hebt gelijk.Coconuts12 schreef: ↑25-08-2019 16:21Negeren en niet meer reageren. Je kunt toch niet doordringen tot dat soort mensen. Ik heb het topic uit mijn lijst gegooid. Ben er wel weer klaar mee.
Am Yisrael Chai!

zondag 25 augustus 2019 om 16:27
Al snap ik wel dat men blijft reageren. Je wilt toch wat tegengeluid laten horen. Maar is niet te doen daar.

zondag 25 augustus 2019 om 16:38
Volgens mij wonen we in dezelfde regioBetty_Slocombe schreef: ↑25-08-2019 13:05Ik ben daar pagina's uitgelachen en achtervolgd in andere topics omdat ik het gore lef had te beweren dat je best in dorp X. kon wonen, ondanks het daar gevestigde azc. En dat er geen hordes pindakaaspotleegvretende monsters de meisjes bij bosjes van de fiets trekken. En dat er absoluut wel eens overlast was, maar dat je er gewoon kunt wonen.
Wat was dat dom van mij. Zij wisten het allemaal veel beter. Domme linkse trut met mijn dhimmitude. Dat ik er al decennia woon en zij niet eens de IJssel overgestoken hebben, dat was minder relevant.