Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
oudebaas schreef:
25-08-2019 13:23
Hier in Islamsterdam ben ik al bijna gestenigd toen ik zonder kind bij een speeltuin ging zitten.
Ik moest hardop lachen.
Am Yisrael Chai!
bethweeter schreef:
25-08-2019 13:03
Missie is een topic gestart over ‘het giftige discussieklimaat’ (heb nu alleen nog maar de titel gelezen) :rofl:
niemand leest dat, iedereen heeft haar onder de negeer
Het gaat weer lekker op actueel.
fashionvictim schreef:
25-08-2019 15:28
Zeg mods, ik kreeg laatst een maandban voor de vraag " zoek je ruzie ofzo" wat door jullie als "op de man" werd beoordeeld. Hoe kan het dan dat meerdere mensen zwaar op de man en onder de gordel opmerkingen aan mijn adres staffen maar dat ze a) gewoon blijven staan en b) niet bestraft worden?
dat wil ik ook wel weten, wat er in het pedofiel topic gebeurt is beneden alle peil
oudebaas schreef:
25-08-2019 13:23
Hier in Islamsterdam ben ik al bijna gestenigd toen ik zonder kind bij een speeltuin ging zitten.
:HA:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Goh, bijzonder weer. De mods lezen mee op Actueel want posts die al eerder gestaft zijn kunnen opnieuw gestaft worden, maar ene Sugarspice mag ongestraft en inmiddels met allerlei bijval post na post een persoonlijke aanval op mij botvieren, terwijl ik maandbannen krijg voor de serieuze vraag: "heb ik iets verkeerd gezegd? Zoek je ruzie ofzo?"

Kennelijk sta ik ook bij de mods op de shitlist.
Am Yisrael Chai!
Ik ben blij dat ik actueel heb laten blokkeren, als ik jullie zo lees ;-D
¡Apagando las luces!
fashionvictim schreef:
25-08-2019 15:42
Goh, bijzonder weer. De mods lezen mee op Actueel want posts die al eerder gestaft zijn kunnen opnieuw gestaft worden, maar ene Sugarspice mag ongestraft en inmiddels met allerlei bijval post na post een persoonlijke aanval op mij botvieren, terwijl ik maandbannen krijg voor de serieuze vraag: "heb ik iets verkeerd gezegd? Zoek je ruzie ofzo?"

Iedereen ziet nu dat men jou uit de tent willen lokken zodat je weer op de strafbank gaat zitten, nothing new, just same shit different day.
Ja wat een raar gedoe daar! Echt knap dat ze nu de racisme-kaart tegen FV trekken terwijl dat hele topic niets met racisme te maken heeft. Belachelijk dat er ondanks staffen niet wordt ingegrepen.
DuchessMeganMarkle schreef:
25-08-2019 15:46
Iedereen ziet nu dat men jou uit de tent willen lokken zodat je weer op de strafbank gaat zitten, nothing new, just same shit different day.
Met dat verschil dat het uren geleden al door diverse mensen gestaft is, de mods die stafjes beoordeeld hebben want de posts zijn opnieuw te staffen en het kennelijk niet nodig vonden om te bestraffen.

Het zou me inmiddels niet verbazen dat ik zo meteen degene ben die bestraft wordt terwijl iedereen kan lezen dat ik degene ben die belaagd wordt.
Am Yisrael Chai!
Maelstrom schreef:
25-08-2019 15:49
Ja wat een raar gedoe daar! Echt knap dat ze nu de racisme-kaart tegen FV trekken terwijl dat hele topic niets met racisme te maken heeft. Belachelijk dat er ondanks staffen niet wordt ingegrepen.
Ik vrees dat de mods het straks wel zo zullen draaien dat ik geband wordt wegens racisme ofzo. Zou niet de eerste keer zijn.
Am Yisrael Chai!
S-Meds schreef:
25-08-2019 15:39
dat wil ik ook wel weten, wat er in het pedofiel topic gebeurt is beneden alle peil
Ik begrijp überhaupt niet daar nog niet is ingegrepen door de mods.
fashionvictim schreef:
25-08-2019 15:51
Ik vrees dat de mods het straks wel zo zullen draaien dat ik geband wordt wegens racisme ofzo. Zou niet de eerste keer zijn.
Terwijl die gene die dat topic is begonnen steeds over fascisten heeft en nu racisten er extra bij noemt.
Echt ik begrijp er niets van.
Kikkertje79 schreef:
25-08-2019 15:51
Ik begrijp überhaupt niet daar nog niet is ingegrepen door de mods.

Misschien moet er even iemand
"paracetamol!" roepen, dan zijn ze er als de kippen bij.
Maar goed mensen: om de veiligheid van kinderen te kunnen garanderen mogen kindloze mensen (lees: mannen) eigenlijk niet meer in speeltuinen komen. Alleen zo kunnen kinderen beschermd worden tegen seksueel misbruik.
Het is maar dat jullie het weten!
anoniem_360094 wijzigde dit bericht op 25-08-2019 15:56
Reden: Verkeer woord
1.83% gewijzigd
2019 schreef:
25-08-2019 15:53
Terwijl die gene die dat topic is begonnen steeds over fascisten heeft en nu racisten er extra bij noemt.
ik begrijp het ook niet. Ik begrijp sowieso niet dat diegene niet direct geband is na die opmerking over kinderen krijgen die ook al tig keer is gestaft, o.a. door mij.
Am Yisrael Chai!
2019 schreef:
25-08-2019 15:53
Context is alles maar dat snapt niet iedereen blijkbaar.
fashionvictim schreef:
25-08-2019 15:56
ik begrijp het ook niet. Ik begrijp sowieso niet dat diegene niet direct geband is na die opmerking over kinderen krijgen die ook al tig keer is gestaft, o.a. door mij.
Ik begrijp er niets van, vooral dat stuk wat ze net heeft geqoute van je.
Wat een nivo zeg.. my goodness..

Dat je op een zondagmiddag effe komt vragen of 'we' al weten om wie het ging..

NAW? BSN? FB?

Stel je voor..

:nope:
Nou ja.. dat dus..
fashionvictim schreef:
25-08-2019 15:42

Negeren en niet meer reageren. Je kunt toch niet doordringen tot dat soort mensen. Ik heb het topic uit mijn lijst gegooid. Ben er wel weer klaar mee.
Coconuts12 schreef:
25-08-2019 16:21
Negeren en niet meer reageren. Je kunt toch niet doordringen tot dat soort mensen. Ik heb het topic uit mijn lijst gegooid. Ben er wel weer klaar mee.
ja, je hebt gelijk.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
25-08-2019 16:23
ja, je hebt gelijk.
Al snap ik wel dat men blijft reageren. Je wilt toch wat tegengeluid laten horen. Maar is niet te doen daar.
Ik dacht dat ik in het mod topic postte..oops.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:36
72.73% gewijzigd
Betty_Slocombe schreef:
25-08-2019 13:05
Ik ben daar pagina's uitgelachen en achtervolgd in andere topics omdat ik het gore lef had te beweren dat je best in dorp X. kon wonen, ondanks het daar gevestigde azc. En dat er geen hordes pindakaaspotleegvretende monsters de meisjes bij bosjes van de fiets trekken. En dat er absoluut wel eens overlast was, maar dat je er gewoon kunt wonen.
Wat was dat dom van mij. Zij wisten het allemaal veel beter. Domme linkse trut met mijn dhimmitude. Dat ik er al decennia woon en zij niet eens de IJssel overgestoken hebben, dat was minder relevant.
Volgens mij wonen we in dezelfde regio :sun: Ik heb dit in real life al een paar keer moeten aanhoren. Over hoe dom ik was omdat ik regelmatig langs dat AZC fietste. Dat is toch vrágen om beroving en verkrachting? :frusty:
ik weet niet of er nog moderators zijn, ik zie in het bantopic dat er agressie is gebruikte tegen de moderatoren, dus misschien liggen ze in het ziekenhuis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven