Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
S-Meds schreef:
25-08-2019 15:39
dat wil ik ook wel weten, wat er in het pedofiel topic gebeurt is beneden alle peil
Dit. Het gaat wel echt ver daar.
S-Meds schreef:
25-08-2019 16:38
ik weet niet of er nog moderators zijn, ik zie in het bantopic dat er agressie is gebruikte tegen de moderatoren, dus misschien liggen ze in het ziekenhuis
:rofl: (sorry)
Heeft er zojuist één gereageerd in het Speeltuin topic.. mogelijk alleen benen in het gips hoor, maar dat is een aanname..
Nou ja.. dat dus..
quattro-stagioni schreef:
25-08-2019 16:38
Volgens mij wonen we in dezelfde regio :sun: Ik heb dit in real life al een paar keer moeten aanhoren. Over hoe dom ik was omdat ik regelmatig langs dat AZC fietste. Dat is toch vrágen om beroving en verkrachting? :frusty:
Ik heb op zo'n 'Je bent een echte ...' groep op FB maandenlang ruzie gehad omdat ik me totaal geen zorgen maakte over het AZC dat er zou komen. Ik was toch wel op zijn minst een beetje mal, dat ik de onvermijdelijke gevolgen van de vreselijke vluchtelingenstroom niet onder ogen wilde zien. Uiteindelijk is het AZC er wel gekomen, maar al snel bleek dat er niet eens genoeg asielzoekers voorradig waren om het ook maar een beetje te kunnen bevolken. Stonden al die onheilsprofeten dan met hun goeie gedrag :rofl:
fashionvictim schreef:
25-08-2019 15:42
Goh, bijzonder weer. De mods lezen mee op Actueel want posts die al eerder gestaft zijn kunnen opnieuw gestaft worden, maar ene Sugarspice mag ongestraft en inmiddels met allerlei bijval post na post een persoonlijke aanval op mij botvieren, terwijl ik maandbannen krijg voor de serieuze vraag: "heb ik iets verkeerd gezegd? Zoek je ruzie ofzo?"

Kennelijk sta ik ook bij de mods op de shitlist.
Ik heb ook gestaft en ik heb tot nu toe een lelieblank verleden wat bannen betreft.
bloosje schreef:
25-08-2019 16:42
Heeft er zojuist één gereageerd in het Speeltuin topic.. mogelijk alleen benen in het gips hoor, maar dat is een aanname..
Het is ook jammer dat we geen medisch advies mogen geven anders hadden we misschien nog kunnen helpen
Coconuts12 schreef:
25-08-2019 16:27
Al snap ik wel dat men blijft reageren. Je wilt toch wat tegengeluid laten horen. Maar is niet te doen daar.
Zelfs ik heb inmiddels de moed opgegeven...
25-08-2019 16:45
Wel verstandig van je. Ga lekker wat anders doen.
Lady*Voldemort schreef:
25-08-2019 16:43
Ik heb op zo'n 'Je bent een echte ...' groep op FB maandenlang ruzie gehad omdat ik me totaal geen zorgen maakte over het AZC dat er zou komen. Ik was toch wel op zijn minst een beetje mal, dat ik de onvermijdelijke gevolgen van de vreselijke vluchtelingenstroom niet onder ogen wilde zien. Uiteindelijk is het AZC er wel gekomen, maar al snel bleek dat er niet eens genoeg asielzoekers voorradig waren om het ook maar een beetje te kunnen bevolken. Stonden al die onheilsprofeten dan met hun goeie gedrag :rofl:
Oh, dan zit je toch in een andere regio ;-) We hebben hier enkele pindakaaspotvreters in het verder volle AZC. Is natuurlijk nooit goed te praten, maar die paar ontspoorde gekken zijn natuurlijk allemaal representatief voor de veel grotere groep mensen die daar verblijven :facepalm:
25-08-2019 16:45
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee daar. Met een TO die klaagt dat er hier niet te discussiëren valt en zelf qua discussietechnieken niet verder komt dan ouwe koeien zoeken om de mensen mee om hun oren te slaan wens ik niet meer in gesprek te gaan.
Coconuts12 schreef:
25-08-2019 16:47
Wel verstandig van je. Ga lekker wat anders doen.
Ja, misschien moet ik gewoon weer even een echt leven opzoeken :hihi:
Lady*Voldemort schreef:
25-08-2019 16:48
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee daar. Met een TO die klaagt dat er hier niet te discussiëren valt en zelf qua discussietechnieken niet verder komt dan ouwe koeien zoeken om de mensen mee om hun oren te slaan wens ik niet meer in gesprek te gaan.
Klopt. Ik heb geprobeerd mijzelf over mijn allergie voor drammers heen te zetten, maar het houdt een keertje op.
Wel knap dat jullie het zo lang hebben volgehouden daar.
NEEEE! Ga nog niet weg!!! Vertel me eerst wat een pindakaaspotvreter is!
:) is niet zo'n slecht idee. Heb ik ook even gedaan. Hielp wel.
Veel te warm voor dat gekift op Actueel.
Even je laarsjes uit doen anders? ;-D
Nou ja.. dat dus..
Ik had net ook even een RL. Puberzoon wilde graag een fietstochtje maken, dus wij fietsen. Moesten we een hele hoge brug op (zo'n echte, met een snelweg erop en zo), zegt zoon toen we boven waren gekomen: 'Goh mam, je hebt nog best sterke beenspieren voor jouw leeftijd' :rofl:
bloosje schreef:
25-08-2019 16:53
Even je laarsjes uit doen anders? ;-D

Heb ik 😆
Ik lig in bikini aan te fikken in de tuin.
Beter vrouw.. Actueel is heden ten dage alleen te betreden met helm op en bokshandschoenen aan..
Nou ja.. dat dus..
Lady*Voldemort schreef:
25-08-2019 16:50
NEEEE! Ga nog niet weg!!! Vertel me eerst wat een pindakaaspotvreter is!
Er ging hier in de regio een tijdje geleden het verhaal over een massale aanvoer van asielzoekers die in de supermarkt de potten met pindakaas opendraaiden om er vervolgens een vinger in te steken en die af te likken.
Coconuts12 schreef:
25-08-2019 16:51
:) is niet zo'n slecht idee. Heb ik ook even gedaan. Hielp wel.
Ik vind het nu te heet om een echt leven te gaan leiden.
25-08-2019 17:03
Er ging hier in de regio een tijdje geleden het verhaal over een massale aanvoer van asielzoekers die in de supermarkt de potten met pindakaas opendraaiden om er vervolgens een vinger in te steken en die af te likken.
Jezus wat dom :rofl:
" Sugarspice heeft een perma ban wegens provoceren en bashen van mede forummers.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum "

dus...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
bloosje schreef:
25-08-2019 16:16
Wat een nivo zeg.. my goodness..

Dat je op een zondagmiddag effe komt vragen of 'we' al weten om wie het ging..

NAW? BSN? FB?

Stel je voor..

:nope:
Dat dus! Inmiddels zie je op FB dus reacties binnenkomen van mensen die de doodgeslagen man zouden kenden. Hij zou doofstom zijn, geen pedoseksuele gevoelens hebben en daar gewoon hebben zitten wachten op een maat van hem. Hij was aan het appen met die maat toen hij gepakt werd. De gearresteerde mannen zouden de vader van het meisje en wat buurtbewoners zijn.
Dit ga ik natuurlijk niet in het topic zetten want dan ben ik een racistische pedoknuffelaar. Maar stel nou dat dit waar is. Stel nou dat. Dan heeft Sugarspice dus omgekeerd geredeneerd gelijk: je moet als man zonder kinderen niet bij een speeltuin gaan zitten want dan ben je een pedofiel en kan jouw veiligheid dus niet meer gegarandeerd worden. Doodeng dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven