Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 25 augustus 2019 om 16:43
Ik heb op zo'n 'Je bent een echte ...' groep op FB maandenlang ruzie gehad omdat ik me totaal geen zorgen maakte over het AZC dat er zou komen. Ik was toch wel op zijn minst een beetje mal, dat ik de onvermijdelijke gevolgen van de vreselijke vluchtelingenstroom niet onder ogen wilde zien. Uiteindelijk is het AZC er wel gekomen, maar al snel bleek dat er niet eens genoeg asielzoekers voorradig waren om het ook maar een beetje te kunnen bevolken. Stonden al die onheilsprofeten dan met hun goeie gedragquattro-stagioni schreef: ↑25-08-2019 16:38Volgens mij wonen we in dezelfde regioIk heb dit in real life al een paar keer moeten aanhoren. Over hoe dom ik was omdat ik regelmatig langs dat AZC fietste. Dat is toch vrágen om beroving en verkrachting?
![]()

Ik heb ook gestaft en ik heb tot nu toe een lelieblank verleden wat bannen betreft.fashionvictim schreef: ↑25-08-2019 15:42Goh, bijzonder weer. De mods lezen mee op Actueel want posts die al eerder gestaft zijn kunnen opnieuw gestaft worden, maar ene Sugarspice mag ongestraft en inmiddels met allerlei bijval post na post een persoonlijke aanval op mij botvieren, terwijl ik maandbannen krijg voor de serieuze vraag: "heb ik iets verkeerd gezegd? Zoek je ruzie ofzo?"
Kennelijk sta ik ook bij de mods op de shitlist.

zondag 25 augustus 2019 om 16:45
Zelfs ik heb inmiddels de moed opgegeven...Coconuts12 schreef: ↑25-08-2019 16:27Al snap ik wel dat men blijft reageren. Je wilt toch wat tegengeluid laten horen. Maar is niet te doen daar.

zondag 25 augustus 2019 om 16:47
Wel verstandig van je. Ga lekker wat anders doen.

zondag 25 augustus 2019 om 16:47
Oh, dan zit je toch in een andere regioLady*Voldemort schreef: ↑25-08-2019 16:43Ik heb op zo'n 'Je bent een echte ...' groep op FB maandenlang ruzie gehad omdat ik me totaal geen zorgen maakte over het AZC dat er zou komen. Ik was toch wel op zijn minst een beetje mal, dat ik de onvermijdelijke gevolgen van de vreselijke vluchtelingenstroom niet onder ogen wilde zien. Uiteindelijk is het AZC er wel gekomen, maar al snel bleek dat er niet eens genoeg asielzoekers voorradig waren om het ook maar een beetje te kunnen bevolken. Stonden al die onheilsprofeten dan met hun goeie gedrag![]()

zondag 25 augustus 2019 om 16:48
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee daar. Met een TO die klaagt dat er hier niet te discussiëren valt en zelf qua discussietechnieken niet verder komt dan ouwe koeien zoeken om de mensen mee om hun oren te slaan wens ik niet meer in gesprek te gaan.

zondag 25 augustus 2019 om 16:48
Ja, misschien moet ik gewoon weer even een echt leven opzoeken

zondag 25 augustus 2019 om 16:50
Klopt. Ik heb geprobeerd mijzelf over mijn allergie voor drammers heen te zetten, maar het houdt een keertje op.Lady*Voldemort schreef: ↑25-08-2019 16:48Ik ben er ook wel een beetje klaar mee daar. Met een TO die klaagt dat er hier niet te discussiëren valt en zelf qua discussietechnieken niet verder komt dan ouwe koeien zoeken om de mensen mee om hun oren te slaan wens ik niet meer in gesprek te gaan.

zondag 25 augustus 2019 om 16:50
NEEEE! Ga nog niet weg!!! Vertel me eerst wat een pindakaaspotvreter is!quattro-stagioni schreef: ↑25-08-2019 16:48Ja, misschien moet ik gewoon weer even een echt leven opzoeken![]()

zondag 25 augustus 2019 om 16:51
quattro-stagioni schreef: ↑25-08-2019 16:48Ja, misschien moet ik gewoon weer even een echt leven opzoeken![]()

zondag 25 augustus 2019 om 16:57

zondag 25 augustus 2019 om 17:03
Er ging hier in de regio een tijdje geleden het verhaal over een massale aanvoer van asielzoekers die in de supermarkt de potten met pindakaas opendraaiden om er vervolgens een vinger in te steken en die af te likken.Lady*Voldemort schreef: ↑25-08-2019 16:50NEEEE! Ga nog niet weg!!! Vertel me eerst wat een pindakaaspotvreter is!

zondag 25 augustus 2019 om 17:04
Ik vind het nu te heet om een echt leven te gaan leiden.

zondag 25 augustus 2019 om 17:05
Jezus wat domquattro-stagioni schreef: ↑25-08-2019 17:03Er ging hier in de regio een tijdje geleden het verhaal over een massale aanvoer van asielzoekers die in de supermarkt de potten met pindakaas opendraaiden om er vervolgens een vinger in te steken en die af te likken.

zondag 25 augustus 2019 om 17:12
Dat dus! Inmiddels zie je op FB dus reacties binnenkomen van mensen die de doodgeslagen man zouden kenden. Hij zou doofstom zijn, geen pedoseksuele gevoelens hebben en daar gewoon hebben zitten wachten op een maat van hem. Hij was aan het appen met die maat toen hij gepakt werd. De gearresteerde mannen zouden de vader van het meisje en wat buurtbewoners zijn.
Dit ga ik natuurlijk niet in het topic zetten want dan ben ik een racistische pedoknuffelaar. Maar stel nou dat dit waar is. Stel nou dat. Dan heeft Sugarspice dus omgekeerd geredeneerd gelijk: je moet als man zonder kinderen niet bij een speeltuin gaan zitten want dan ben je een pedofiel en kan jouw veiligheid dus niet meer gegarandeerd worden. Doodeng dit.