Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
PoesinBoots schreef:
01-09-2019 18:54
Ik heb een recept voor écht zalige courgettesoep (van Ottolenghi) En daar zit ook nog feta door :idee:

https://foxilicious.nl/2019/01/24/simpel-courgettesoep/
Dank!
Star² schreef:
01-09-2019 18:59
Huh wat heb ik gedaan? Ik haalde dit topic niet aan :"-(
Ik heb geen idee. Ik heb sowieso geen idee waar FV zich helemaal druk over maakt.
Mijn kat kotst net vanaf 1.80 meter naar beneden :eh:
Suðri schreef:
01-09-2019 19:00
Haarbal of eten? :-D
Betty_Slocombe schreef:
01-09-2019 18:54
Mijn ouders waren eens bij de buren op bezoek. Een schaaltje werd geserveerd, met daarop 4 blokjes kaas, 4 schijfjes droge worst, 4 plakjes komkommer en 4 plakjes leverworst. Ze hebben de hele avond moeten nadenken of ze wel al een blokje kaas gepakt hadden, want je wilt natuurlijk niet de kaas van de buurman opeten.
Haha, nee :proud: En je zal maar een kaas lusten.
Betty_Slocombe schreef:
Nou zul je me niet geloven, maar dat was niet eens mijn bedoeling en ik voel me eerlijk gezegd beledigd ook. Daarnaast zou het compleet debiel zijn wanneer jij überhaupt gestaft zou worden in dat topic, aangezien jij helemaal niets stafbaars gepost hebt daar. Niemand niet. Maar zoals dat gaat op napraat, posten mensen random opmerkingen over topics. Ik herkende het thema van het topic en borduurde daar op voort. Ik ben niet met een vendetta bezig ofzo. Tenzij tegen courgettes.

Nee maar goed, mafkezen te over hier natuurlijk.
Suðri schreef:

:HA:
fashionvictim schreef:
01-09-2019 18:56
Jullie weten net zo goed als ik dat er maar 1 gekkie hoeft te staffen met de opmerking dat Fash iets racistisch over Hollanders heeft gezegd dat ik een perma te pakken heb. Dus hier gaan zitten posten dat "de usual suspects het over skere Hollanders hebben" en dan doelen op een discussie waar ik op de laatste pagina's veelvuldig te lezen ben vind ik nogal discutabel. Zeker als niemand het in dat topic over skere Hollanders heeft gehad.
Je draaft schromelijk door.
Suðri schreef:

Naar buiten hoop ik?
Suðri schreef:

Zeker courgettesoep gegeten?
Suðri schreef:
01-09-2019 18:53
Courgettesoep is zo enorm lekker. Ik heb nog wel een recept als je moet.
En anders courgettebrood, courgettecake, courgettejam, gevulde courgettes, courgettestoof en ik ben vast nog wat vergeten :rofl:
Star² schreef:
01-09-2019 19:01
Nee maar goed, mafkezen te over hier natuurlijk.
Eens, maar als ik niet eens meer iets algemeens mag posten omdat FV denkt dat willekeurige mafkezen haar daarom in een ander topic gaan staffen dan kan ik beter een breicursus gaan volgen en truien voor de zielige hondjes in het dierenasiel gaan breien.
Lucifer2018 schreef:
Haarbal of eten? :-D
Net gegeten eten en veel maagzuur.
Star² schreef:
Naar buiten hoop ik?
helaas
RikM schreef:
01-09-2019 19:02
Zeker courgettesoep gegeten?
Kat niet, ik wel.
Betty_Slocombe schreef:
01-09-2019 19:03
Eens, maar als ik niet eens meer iets algemeens mag posten omdat FV denkt dat willekeurige mafkezen haar daarom in een ander topic gaan staffen dan kan ik beter een breicursus gaan volgen en truien voor de zielige hondjes in het dierenasiel gaan breien.
Voor lantaarnpalen en bomen breien is ook enig.
Als ie 1.80 meter naar boven had gekotst had het me meer verbaasd.
Suðri schreef:
01-09-2019 19:07
Net gegeten eten en veel maagzuur.

Is ook wel zielig voor jullie beide.

Heeft ze iets tegen al dat zuur? (ik had een kat die daar ook veel last van had en die kreeg maagzuurremmers)
Lady*Voldemort schreef:
01-09-2019 19:09
Als ie 1.80 meter naar boven had gekotst had het me meer verbaasd.
Projectielbraken is best spectaculair.
Nou, ik snap FV wel.
Geen bijzonderheden
PoesinBoots schreef:
01-09-2019 19:09
Is ook wel zielig voor jullie beide.

Heeft ze iets tegen al dat zuur? (ik had een kat die daar ook veel last van had en die kreeg maagzuurremmers)
Ze doet het nu net voor het eerst.
De afgelopen 2 dagen wel steeds een haarbal. Onder mijn bed. 's Nachts. En dan zo dat ik mijn hele bed moet verplaatsen om het schoon te maken.
Betty_Slocombe schreef:
Nou zul je me niet geloven, maar dat was niet eens mijn bedoeling en ik voel me eerlijk gezegd beledigd ook. Daarnaast zou het compleet debiel zijn wanneer jij überhaupt gestaft zou worden in dat topic, aangezien jij helemaal niets stafbaars gepost hebt daar. Niemand niet. Maar zoals dat gaat op napraat, posten mensen random opmerkingen over topics. Ik herkende het thema van het topic en borduurde daar op voort. Ik ben niet met een vendetta bezig ofzo. Tenzij tegen courgettes.
Waarom zou ik je niet geloven? Ik geloof prima dat dat niet je bedoeling was.

Mijn laatste maandban en aankondiging van mijn permaban kreeg ik omdat ik aan SallySpectra vroeg "Waarom reageer je zo aanvallend? Zoek je ruzie ofzo? Ik had het helemaal niet tegen jou?" dus wel of niet iets stafwaardigs posten is niet echt een criterium, hier.

En dat begon ook met wat zogenaamd "random" opmerkingen.
Am Yisrael Chai!
Betty_Slocombe schreef:
01-09-2019 19:03
:-D

Maar eens.
fashionvictim schreef:
01-09-2019 19:11
Waarom zou ik je niet geloven? Ik geloof prima dat dat niet je bedoeling was.

Mijn laatste maandban en aankondiging van mijn permaban kreeg ik omdat ik aan SallySpectra vroeg "Waarom reageer je zo aanvallend? Zoek je ruzie ofzo? Ik had het helemaal niet tegen jou?" dus wel of niet iets stafwaardigs posten is niet echt een criterium, hier.

En dat begon ook met wat zogenaamd "random" opmerkingen.

Ga er nog even over door en er komt vast wel iemand op het idee.
Echt. Niet. Alles. Gaat. Over. Jou.
Lady*Voldemort schreef:
Je draaft schromelijk door.
Nee, hoor, ik heb al eerder en zelfs meer dan eens bans gehad naar aanleiding van zogenaamd onschuldige opmerkingen van een aantal dezelfde mensen als nu die zogenaamd niet over mij gingen hier op Napraat. Ik ben dus altijd wat op mijn hoede als ik hen hier ineens "random" zie posten over topics waar ik toevallig net in aan het posten ben.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven