Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 1 september 2019 om 18:52
Ik ken ook wel mensen waar het precies pas is. Ik vind het knap, ik moet altijd nog 3 weken alle verjaardagsmeuk wegeten. verder heb ik gepast eten voor een week op voorraad, dus doe ik wel even een tripje super als er zo nodig iemand ongepland moet mee-eten.Betty_Slocombe schreef: ↑01-09-2019 18:49Ik ken een gezin dat voldeed aan al die "een koekje en dan de trommel weg"-clichés. Ik heb mijn ogen uitgekeken daar. Feestjes met 20 gasten en dan een pak chocomel, twee flessen spa en een pak dubbeldrank. Een zak borrelnootjes erbij. Het was meer een soort culturele antropologie.

zondag 1 september 2019 om 18:52

zondag 1 september 2019 om 18:53
Een ban? Omdat iemand hier iets zegt wat jij in een ander topic niet gezegd hebt en er ook niet bij gezegd heeft dat jij dat hebt gezegd? Waarom zou jij daar een ban voor krijgen?fashionvictim schreef: ↑01-09-2019 18:46Ik voel me niet aangevallen maar ik wil me ook geen ban laten aannaaien.
Ik snap je geloof ik niet helemaal.

zondag 1 september 2019 om 18:53
Courgettesoep is zo enorm lekker. Ik heb nog wel een recept als je moet.Betty_Slocombe schreef: ↑01-09-2019 18:52Dat is een goede fase om in te zitten. Ik heb een courgettemeer in huis (volkstuinovervloed) en die zijn eigenlijk alleen gevuld met een gefruit uitje, wat tomaten, rijst en feta weg te kauwen. En dan voornamelijk vanwege de feta.

zondag 1 september 2019 om 18:54
Betty_Slocombe schreef: ↑01-09-2019 18:53Ik eet ook liever Chinees, maar ik sla geen kleffe witte broodjes met natte lappen ham af als men het mij aanbiedt.
O nee ik ook niet, maar ik zal het zelf nooit aanbieden. Jeugdtrauma van vroeger bij mijn oma denk ik.

Waarom openen linkjes niet meer in een nieuw tabblad?Star² schreef: ↑01-09-2019 18:52Ook een aanwist hoor, dit:
viewtopic.php?f=12&t=448617&p=30340239&start=#p30340239

Betty_Slocombe schreef: ↑01-09-2019 18:52Dat is een goede fase om in te zitten. Ik heb een courgettemeer in huis (volkstuinovervloed) en die zijn eigenlijk alleen gevuld met een gefruit uitje, wat tomaten, rijst en feta weg te kauwen. En dan voornamelijk vanwege de feta.
Ik heb een recept voor écht zalige courgettesoep (van Ottolenghi) En daar zit ook nog feta door

https://foxilicious.nl/2019/01/24/simpel-courgettesoep/

Mijn ouders waren eens bij de buren op bezoek. Een schaaltje werd geserveerd, met daarop 4 blokjes kaas, 4 schijfjes droge worst, 4 plakjes komkommer en 4 plakjes leverworst. Ze hebben de hele avond moeten nadenken of ze wel al een blokje kaas gepakt hadden, want je wilt natuurlijk niet de kaas van de buurman opeten.

zondag 1 september 2019 om 18:55
Lady*Voldemort schreef: ↑01-09-2019 18:53Een ban? Omdat iemand hier iets zegt wat jij in een ander topic niet gezegd hebt en er ook niet bij gezegd heeft dat jij dat hebt gezegd? Waarom zou jij daar een ban voor krijgen?
Niemand niet.

zondag 1 september 2019 om 18:56
Jullie weten net zo goed als ik dat er maar 1 gekkie hoeft te staffen met de opmerking dat Fash iets racistisch over Hollanders heeft gezegd dat ik een perma te pakken heb. Dus hier gaan zitten posten dat "de usual suspects het over skere Hollanders hebben" en dan doelen op een discussie waar ik op de laatste pagina's veelvuldig te lezen ben vind ik nogal discutabel. Zeker als niemand het in dat topic over skere Hollanders heeft gehad.
Am Yisrael Chai!

zondag 1 september 2019 om 18:56
Ik ook niet. Hele redenatie kan ik niet volgen.Lady*Voldemort schreef: ↑01-09-2019 18:53Een ban? Omdat iemand hier iets zegt wat jij in een ander topic niet gezegd hebt en er ook niet bij gezegd heeft dat jij dat hebt gezegd? Waarom zou jij daar een ban voor krijgen?
En daarnaast denkt ze ook nog dat ik de neiging heb om mensen een ban aan te naaien. Of RikM of Star of wie er ook wat tikte net, hebben die neiging volgens haar.

zondag 1 september 2019 om 18:57
Betty_Slocombe schreef: ↑01-09-2019 18:56"Als je niet inhoudelijk op me reageert, heb ik liever niet dat je me quote."
Ik vind dat echt een eye-opener. Ga ik ook gebruiken.
Ja mooi he?

Ach ja. Tegen de tijd dat ik eraan toe ben om de mozzarella ergens aan toe te voegen zit de keuken toch al helemaal onder.

Star² schreef: ↑01-09-2019 18:52Ook een aanwist hoor, dit:
Oh mijn nieuwe vriendin

zondag 1 september 2019 om 18:58
fashionvictim schreef: ↑01-09-2019 18:56Jullie weten net zo goed als ik dat er maar 1 gekkie hoeft te staffen met de opmerking dat Fash iets racistisch over Hollanders heeft gezegd dat ik een perma te pakken heb. Dus hier gaan zitten posten dat "de usual suspects het over skere Hollanders hebben" en dan doelen op een discussie waar ik op de laatste pagina's veelvuldig te lezen ben vind ik nogal discutabel. Zeker als niemand het in dat topic over skere Hollanders heeft gehad.
Niemand? Dat is niet waar!
Je gaat wel heel ver. En je deed al raar voor Betty's opmerking hier toch?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 01-09-2019 18:59
0.24% gewijzigd

zondag 1 september 2019 om 18:59
fashionvictim schreef: ↑01-09-2019 18:56Jullie weten net zo goed als ik dat er maar 1 gekkie hoeft te staffen met de opmerking dat Fash iets racistisch over Hollanders heeft gezegd dat ik een perma te pakken heb. Dus hier gaan zitten posten dat "de usual suspects het over skere Hollanders hebben" en dan doelen op een discussie waar ik op de laatste pagina's veelvuldig te lezen ben vind ik nogal discutabel. Zeker als niemand het in dat topic over skere Hollanders heeft gehad.
Je slaat enorm door.

Lucifer2018 schreef: ↑01-09-2019 18:56Ik ook niet. Hele redenatie kan ik niet volgen.
En daarnaast denkt ze ook nog dat ik de neiging heb om mensen een ban aan te naaien. Of RikM of Star of wie er ook wat tikte net, hebben die neiging volgens haar.![]()
Huh wat heb ik gedaan? Ik haalde dit topic niet aan

Mijn opa stond op verjaardagen de hele avond in de keuken kaas en worst te snijden en dan mocht ik het naar de rokerige kamer brengen en de lege borden weer naar de keuken transporteren. Een soort lopende band-werk was dat. Mijn oma hield zich in die rokerige kamer bezig met het constant gevuld houden der glazen. Vanaf zekere leeftijd mocht ik daar ook bij helpen, bij het leeg drinken dan.
Ze waren zeer modern qua sekse-rolverdeling, mijn opa en oma
Ze waren zeer modern qua sekse-rolverdeling, mijn opa en oma

Nou zul je me niet geloven, maar dat was niet eens mijn bedoeling en ik voel me eerlijk gezegd beledigd ook. Daarnaast zou het compleet debiel zijn wanneer jij überhaupt gestaft zou worden in dat topic, aangezien jij helemaal niets stafbaars gepost hebt daar. Niemand niet. Maar zoals dat gaat op napraat, posten mensen random opmerkingen over topics. Ik herkende het thema van het topic en borduurde daar op voort. Ik ben niet met een vendetta bezig ofzo. Tenzij tegen courgettes.fashionvictim schreef: ↑01-09-2019 18:56Jullie weten net zo goed als ik dat er maar 1 gekkie hoeft te staffen met de opmerking dat Fash iets racistisch over Hollanders heeft gezegd dat ik een perma te pakken heb. Dus hier gaan zitten posten dat "de usual suspects het over skere Hollanders hebben" en dan doelen op een discussie waar ik op de laatste pagina's veelvuldig te lezen ben vind ik nogal discutabel. Zeker als niemand het in dat topic over skere Hollanders heeft gehad.

Die is echt niet goed in haar bovenkamertjeStar² schreef: ↑01-09-2019 18:52Ook een aanwist hoor, dit: