Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 1 september 2019 om 19:14
Min zusje kon het echt heel goed. Als zij klaar was met kotsen was haar kamertje net een soort druipsteengrot, met vooral stalactieten. En mijn zoon heeft haar talent geërfd. Hij kwam een keer aan mijn bed om te zeggen dat ie zich niet zo lekker voelde, en ik had mijn mond nog niet open gedaan om te antwoorden of hij had mijn bed, de muren, de deur en niet te vergeten mijzelf al helemaal onder gebraakt. Wat een toestand zeg.

zondag 1 september 2019 om 19:15
Zo dan.

Blijkbaar ben je er vrijwillig naar aan het vissen, Waarom? Niemand had het over jou eerder.
Maar goed, geef het op, drama maken is blijkbaar je ding.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 01-09-2019 19:15
3.31% gewijzigd

zondag 1 september 2019 om 19:15
ik sloeg niet aan op die reacties.Lucifer2018 schreef: ↑01-09-2019 19:14Ja, de courgette en de mozzarellasnijder en de volle koelkasten gingen over totaal een andere forummer in dat topic. Dat was dus voor ze kwam aanslaan op die reacties.
Wat mis ik? En de meeste hier?
Am Yisrael Chai!
zondag 1 september 2019 om 19:16
Ik denk dat je gasten op hun honger blijven zitten als je bestelt via Thuisbezorgt.nl
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Nee. Echt niet. Waarom denk je dat überhaupt?
Ik wens je geen enkele ban toe. Waarom ben je zo raar achterdochtig en ga je maar door met alle aandacht op jou vestigen ook als het niet over jou gaat?
Dat gedram vind ik wel enorm vermoeiend.

Dat topic is vandaag geopend en heeft veel reacties. Het is niet gek dat het in napraat besproken wordt, net als meerdere andere opvallende vandaag geopende topics. Wanneer je dan denkt dat "bepaalde personen" (waar ik dus blijkbaar bij hoor) proberen je een ban aan te naaien, dan ben je dus eigenlijk net zo goed tendentieus bezig. Straks gaat iemand mij nog staffen, omdat ze denken dat ik iemand onheus bejegend heb.
En daar verschillen we dus over van mening.Lucifer2018 schreef: ↑01-09-2019 19:15Zo dan.![]()
Blijkbaar ben je er vrijwillig naar aan het vissen, Waarom? Niemand had het over jou eerder.
Maar goed, geef het op, drama maken is blijkbaar je ding.
Am Yisrael Chai!

Is de eerste keer ook niet dat dit gebeurt. Het wordt een beetje voorspelbaar zo.Lucifer2018 schreef: ↑01-09-2019 19:15Blijkbaar ben je er vrijwillig naar aan het vissen, Waarom? Niemand had het over jou eerder.
Maar goed, we zijn weer even van de straat

zondag 1 september 2019 om 19:17
Mijn broertje kon dat ook zo goed. Inclusief hysterisch, en al kotsend, door het huis rennen.Lady*Voldemort schreef: ↑01-09-2019 19:14Min zusje kon het echt heel goed. Als zij klaar was met kotsen was haar kamertje net een soort druipsteengrot, met vooral stalactieten. En mijn zoon heeft haar talent geërfd. Hij kwam een keer aan mijn bed om te zeggen dat ie zich niet zo lekker voelde, en ik had mijn mond nog niet open gedaan om te antwoorden of hij had mijn bed, de muren, de deur en niet te vergeten mijzelf al helemaal onder gebraakt. Wat een toestand zeg.
Kind heeft nog nooit overgegeven.
zondag 1 september 2019 om 19:17
Nee, ik bedoelde jou niet.Betty_Slocombe schreef: ↑01-09-2019 19:16Dat topic is vandaag geopend en heeft veel reacties. Het is niet gek dat het in napraat besproken wordt, net als meerdere andere opvallende vandaag geopende topics. Wanneer je dan denkt dat "bepaalde personen" (waar ik dus blijkbaar bij hoor) proberen je een ban aan te naaien, dan ben je dus eigenlijk net zo goed tendentieus bezig. Straks gaat iemand mij nog staffen, omdat ze denken dat ik iemand onheus bejegend heb.
Am Yisrael Chai!

zondag 1 september 2019 om 19:19
PoesinBoots schreef: ↑01-09-2019 19:16Nee. Echt niet. Waarom denk je dat überhaupt?
Ik wens je geen enkele ban toe. Waarom ben je zo raar achterdochtig en ga je maar door met alle aandacht op jou vestigen ook als het niet over jou gaat?
Dat gedram vind ik wel enorm vermoeiend.
Blijkbaar is iedereen hier uit op staffen en banaansmeerderij van FV.
Beetje arrogant is het wel. En vervelend dat ze mensen zo beticht van dingen die echt nergens op slaan.
Straks is iemand het zat en gaat er gestaft worden.. dan is er weer wat te wentelen.
Maar goed, gaat mijn boerenverstand te boven allemaal. Of iemand anders is gewoon heel gek bezig. Kan ook.

anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 01-09-2019 19:20
5.12% gewijzigd

zondag 1 september 2019 om 19:20
Ik ook niet. Te druk met de courgette.

zondag 1 september 2019 om 19:22
En dus moet iedereen maar niets meer posten over 'iets' waar jij in een ander topic 'iets' over gezegd hebt? Want als dat wel gebeurt dan riskeer jij een perma. Beetje raar zoals je van leer trekt.fashionvictim schreef: ↑01-09-2019 19:11Waarom zou ik je niet geloven? Ik geloof prima dat dat niet je bedoeling was.
Mijn laatste maandban en aankondiging van mijn permaban kreeg ik omdat ik aan SallySpectra vroeg "Waarom reageer je zo aanvallend? Zoek je ruzie ofzo? Ik had het helemaal niet tegen jou?" dus wel of niet iets stafwaardigs posten is niet echt een criterium, hier.
En dat begon ook met wat zogenaamd "random" opmerkingen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 1 september 2019 om 19:22
Lucifer2018 schreef: ↑01-09-2019 19:19Blijkbaar is iedereen hier uit op staffen en banaansmeerderij van FV.
Beetje arrogant is het wel. En vervelend dat ze mensen zo beticht van dingen die echt nergens op slaan.
Straks is iemand het zat en gaat er gestaft worden.. dan is er weer wat te wentelen.
Maar goed, gaat mijn boerenverstand te boven allemaal. Of iemand anders is gewoon heel gek bezig. Kan ook.![]()
Je kunt een banaan niet smeren, tenzij hij heel overrijp is.
zondag 1 september 2019 om 19:23
Nee hoor, helemaal niet iedereen. Maar sommige mensen wel.Lucifer2018 schreef: ↑01-09-2019 19:19Blijkbaar is iedereen hier uit op staffen en banaansmeerderij van FV.
Maar goed, gaat mijn boerenverstand te boven allemaal. Of iemand anders is gewoon heel gek bezig. Kan ook.![]()
Am Yisrael Chai!