Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 1 september 2019 om 19:23
Je kende die Vivauitdrukking nog niet?herfstappeltaart schreef: ↑01-09-2019 19:22Je kunt een banaan niet smeren, tenzij hij heel overrijp is.

zondag 1 september 2019 om 19:24
Altijd wel gedacht... Ben je toch mooi door de mand gevallen nuPoesinBoots schreef: ↑01-09-2019 19:17Ik ben er wel klaar mee. Blijkbaar ben ik nu een staffert en een banaannaaiert.
Bedankt hoor!

Irritant wanneer iemand zichzelf zo belangrijk vindt en daardoor denkt dat iedereen vooral op haar aan het letten is.
Alsof we niet wat beters te doen hebben.

zondag 1 september 2019 om 19:25
Ik trek helemaal niet van leer, dit vind ik nu bijvoorbeeld van die vervelende suggestieve posts. Ik leg alleen uit, omdat het me nota bene gevraagd werd, waarom ik de behoefte voelde om te ontkrachten dat dat topic over skere Hollanders ging.
Am Yisrael Chai!

zondag 1 september 2019 om 19:25
Ow was het weer een taalnazidrammetje grapje?
Had google vast wel de goede suggestie voor gegeven.

zondag 1 september 2019 om 19:26
ThuisbezorgD

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 1 september 2019 om 19:26
Maar of je nou www.thuisbezorgd.nl of www.thuisbezorgt.nl intoetst maakt niks uit. Je komt altijd op de goede site uit.
Ook d/t/dt gehandicapten mogen eten
Ook d/t/dt gehandicapten mogen eten

zondag 1 september 2019 om 19:28
Het is toevallig met een t

Je moet em lekker MAKEN. Met bouillon en peper en lekkere stukjes zalm.

Dat. En bedankt.PoesinBoots schreef: ↑01-09-2019 19:26Maar of je nou www.thuisbezorgd.nl of www.thuisbezorgt.nl intoetst maakt niks uit. Je komt altijd op de goede site uit.
Ook d/t/dt gehandicapten mogen eten![]()

zondag 1 september 2019 om 19:29
ja, dit klopt wel, ik ben dit wel met je eens. Voor een paar naasten rij ik met liefde zo ver, maar voor kennissen die me dan ook nog zonder eten weer weg bonjouren zou ik echt balen van mijn vrije dag.Star² schreef: ↑01-09-2019 18:45Niet alleen jij hoor, meerdere mensen deden het overkomen alsof het een halve wereldreis was. Dan vind je (je als in in het algemeen) die mensen gewoon niet echt leuk denk ik. Mijn broer woont op zo'n afstand en wij zien elkaar regelmatig gewoon even voor een uurtje.
Am Yisrael Chai!
zondag 1 september 2019 om 19:30
Tja, ik vind mijn post helemaal niet suggestief. Ik zeg wat ik zeg. En we hebben blijkbaar een andere definitie over ' van leer trekken'. Kan en mag.fashionvictim schreef: ↑01-09-2019 19:25Ik trek helemaal niet van leer, dit vind ik nu bijvoorbeeld van die vervelende suggestieve posts. Ik leg alleen uit, omdat het me nota bene gevraagd werd, waarom ik de behoefte voelde om te ontkrachten dat dat topic over skere Hollanders ging.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 1 september 2019 om 19:30
Dat is nu juist het grote voordeel van courgette. Die kan ik overal in verstoppen zonder dat er vragen over komen. In het kader van kinderen groente laten eten.

zondag 1 september 2019 om 19:33
Zodra heel klein gemaakt of gepureerd lust ik het met de juiste kruiden.Lady*Voldemort schreef: ↑01-09-2019 19:28Ik vind courgettesoep wel lekker. Verder kan ik ze prima verdragen door de couscous, en ik maak er ook wel eens een soort koekjes van.
Roosteren/grillen en in stukjes in maaltijden niet.
Mijn dochter kwam vorige week met een megacourgette thuis van de schooltuinen. Denk 5x een normale courgette qua maat.