Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
02-09-2019 18:45
Beste feow,

Bedankt voor je suggestie. We nemen het mee.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Jullie kunnen ook gewoon antwoord geven op de vraag, kan...
Oudblond schreef:
02-09-2019 18:46
Jaaaah!!! Ik viste achter het net voor een kaartje maar heb man met een grote pruillip diep in de ogen gekeken :lol: en hoorde net dat de gastenlijst gelukt is :jump:

Oh wat tof, have fun!
ModeratorViva schreef:
02-09-2019 18:45
Beste feow,

Bedankt voor je suggestie. We nemen het mee.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Waar nemen jullie dat mee naartoe dan, want we hebben deze suggestie al heel vaak gedaan en er is nog nooit antwoord op gekomen.
RikM schreef:
02-09-2019 19:14
Waar nemen jullie dat mee naartoe dan, want we hebben deze suggestie al heel vaak gedaan en er is nog nooit antwoord op gekomen.
In de prullenbak natuurlijk, waar anders
RikM schreef:
02-09-2019 19:14

'We nemen het mee' is in 2017 al verklaard tot ergste kantoorwoord.
Samen met het Instituut voor de Nederlandse Taal, dat jaarlijks het irritantste woord uitroept, organiseerden we de afgelopen weken de verkiezing Weg met dat Kantoorwoord! Uit de lijst met tien woorden en uitdrukkingen kwam een duidelijke winnaar naar voren: we nemen het mee. 22 Procent van de stemmers koos hiervoor. Op nummer 2 eindigde 'agile' (12 procent), op nummer 3 twee woorden met elk 10 procent van de stemmen: uitdaging en aanvliegen.
https://www.ad.nl/ad-werkt/we-nemen-het ... ~a4d87581/
Beetje pijnlijk voor een blad/forum dat zichzelf als hip in de markt wil zetten.
nounou
Och lieve hemel, nu is er ook al een topic hoe je de vaatwasser inruimt. :nut:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
02-09-2019 20:14
Maar die titel het vaatwasser inpakken , wablief??
Nouschi schreef:
02-09-2019 20:14
Tja, ik heb geen pepernotentopic gezien, dus daar moest iets anders voor in de plaats.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
02-09-2019 21:08
Tja, ik heb geen pepernotentopic gezien, dus daar moest iets anders voor in de plaats.
Het verwarmingstopic komt deze week toch wel hoop ik?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
02-09-2019 21:15
Het verwarmingstopic komt deze week toch wel hoop ik?
Ow ja, tis september.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Yildizlar schreef:
02-09-2019 20:59
Maar die titel het vaatwasser inpakken , wablief??

Belgisch topic zeker.
Abejoha schreef:
02-09-2019 21:30
‘Je biedt’, ‘bied je’. Kunnen jullie dit verbeteren in het topic over het aanbieden van eten aan gasten? Dank.

En waarom precies? Gaan we nu ieder topic buiten de TO om aanpassen?
Abejoha schreef:
02-09-2019 21:30
‘Je biedt’, ‘bied je’. Kunnen jullie dit verbeteren in het topic over het aanbieden van eten aan gasten? Dank.
Kan je dan weer goed slapen vanavond?
2019 schreef:
02-09-2019 21:35
Kan je dan weer goed slapen vanavond?
Ze gaan het nog aanpassen ook, ik zou zo zeggen van mijn topic blijf je af. Wat een gezeur!
En diegene die de fout aangaf schrijft niet eens mee in dat topic. :facepalm:
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 02-09-2019 22:15
16.49% gewijzigd
Once upon a time... in Hollywood :love:
Alleen van de titel "ik ijs me regd om te spellen zoals ik dat prefereer" moeten ze afblijven, de rest rechtzetten is toch naasdenliefde en service??

En 'rod op Hollanders' moeten ze niet verbeteren naar 'welkom randstedelingen'.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik ben een stuk chagrijn, echt waar, maar zelfs ik ben nu zat van die "irritaties in werk/verkeer/zorg/onderwijs/ijssalon/dierentuin/fuchsiakwekerij"-topics.
Betty_Slocombe schreef:
02-09-2019 22:12
Ik ben een stuk chagrijn, echt waar, maar zelfs ik ben nu zat van die "irritaties in werk/verkeer/zorg/onderwijs/ijssalon/dierentuin/fuchsiakwekerij"-topics.

Vreselijk die topics. En dan komt er altijd wel iemand die de heppie peppie tegenhanger opent, nog irritanter bijna.
feow schreef:
02-09-2019 22:06
Alleen van de titel "ik ijs me regd om te spellen zoals ik dat prefereer" moeten ze afblijven, de rest rechtzetten is toch naasdenliefde en service??

En 'rod op Hollanders' moeten ze niet verbeteren naar 'welkom randstedelingen'.

Wat zou er gebeuren als we nu gaan vragen om alle taalfouten uit posts van alle forummers te halen?
:-D
the_Wicked_Witch schreef:
02-09-2019 22:19
Wat zou er gebeuren als we nu gaan vragen om alle taalfouten uit posts van alle forummers te halen?
Simpel.
Als we het hier blijven vragen gebeurt er niets / soms wat / krijg je soms een ban.
Als we het hogerop zoeken (of iets makkelijker: twitter of Facebook, dan reageert Viva heel snel) en flink om taalfoutverbetereing zeuren dan krijgt Lady Solouschi een betaalde baan bij Sanoma. Een vétbetaalde, met flexibele werktijden en fabeltastische secundaire arbeidsvoorwaarden omdat ze een enorm sterke onderhandelingspositie hebben.
In het tweede geval gaat er ook iemand op tafel slaanspugen en verdwijnt de leesook ook.
En dan leven we nog lang en gelukkig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
02-09-2019 23:12
Simpel.
Als we het hier blijven vragen gebeurt er niets / soms wat / krijg je soms een ban.
Als we het hogerop zoeken (of iets makkelijker: twitter of Facebook, dan reageert Viva heel snel) en flink om taalfoutverbetereing zeuren dan krijgt Lady Solouschi een betaalde baan bij Sanoma. Een vétbetaalde, met flexibele werktijden en fabeltastische secundaire arbeidsvoorwaarden omdat ze een enorm sterke onderhandelingspositie hebben.
In het tweede geval gaat er ook iemand op tafel slaanspugen en verdwijnt de leesook ook.

:HA:
feow schreef:
02-09-2019 23:12
Simpel.
:rofl:
feow schreef:
02-09-2019 22:06
Alleen van de titel "ik ijs me regd om te spellen zoals ik dat prefereer" moeten ze afblijven,
:HA:
the_Wicked_Witch schreef:
02-09-2019 22:19
Ik zit me al steeds af te vragen wat er zal gebeuren als je om het toevoegen van een fout vraagt.
Vind het risico te groot om het te vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven