Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
07-09-2019 00:07
@Star: Je hebt een fantastisch concert gemist! Het laatste van 4 maanden touren en Skin ging er helemaal voor. Inclusief rondje balkon klimmen, door de zaal heen, op de mengtafel klimmen en ruggelings crowdsurfend terug naar het podium. Tonnen energie en geweldig licht en geluid. Ze kwam trouwens op met een aluhoedje op :proud:

:muziek: :love:
    Jij bent ook fan geloof ik :P Had het je heel erg gegund om ook zo positief opgeladen te voelen zoals ik hier nu nog zit na te gloeien. Ik heb een hele brede muzieksmaak maar ook na tig concerten van Skunk kom ik nog elke keer met een WTF wat was dat??? naar buiten. Zo steengoed. En Skin is in 25 jaar nog geen spat veranderd. Ze is 52 intussen.
    Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
    Oudblond schreef:
    07-09-2019 00:26
    Jij bent ook fan geloof ik :P Had het je heel erg gegund om ook zo positief opgeladen te voelen zoals ik hier nu nog zit na te gloeien. Ik heb een hele brede muzieksmaak maar ook na tig concerten van Skunk kom ik nog elke keer met een WTF wat was dat??? naar buiten. Zo steengoed. En Skin is in 25 jaar nog geen spat veranderd. Ze is 52 intussen.
    Fan is een groot woord maar ik kan haar wel erg waarderen!
    Ik vind haar power uitstralen. Een erg mooie vrouw. En lekkere muziek.

Op moment ook wel muziek waarop ik ff los kan gaan.

Nadeel van in Drenthe wonen. Dit soort dingen zijn bijna altijd ver weg. Geen auto, en andere muzieksmaak dan vrienden. En beperkt budget. Eigenlijk kom ik dus nergens :rofl:

Ik hoef niet naar veel maar skunk, pink, U2, Anouk, zijn wel een paar waar ik wel naartoe had gewild.

Jij lekker nagenieten!!
    Lady*Voldemort schreef:
    06-09-2019 19:26
    Open een topic dan!

Of ben je daar weer een te bescheiden Belg voor?
    Nee joh, ik moest maar eens per ongeluk een Vlaams woord ertussen gooien. Dan word ik gevierendeeld. :proud:
    Life is short. Eat dessert first.
    doornroosje9 schreef:
    07-09-2019 06:26
    Nee joh, ik moest maar eens per ongeluk een Vlaams woord ertussen gooien. Dan word ik gevierendeeld. :proud:

'Ik moest maar eens .. ' typisch Belgisch :biggrin:

Ik vind Belgen lief. Vooral met chocolade of met waanzinnig lekker eten (geheel zonder eigen belang uiteraard).
    Wel vind ik het lastig dat ze soms gaan zitten afwachten tot iemand anders ze snapt zonder te zeggen wat ze nou bedoelen.
    SHIFTY schreef:
    07-09-2019 09:02
    Dit.

En geen idee of Doornroosje een Vlaams accent heeft, ze zegt nooit wat. :cencored:
    When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
    Solomio schreef:
    07-09-2019 09:15
    Dit.

En geen idee of Doornroosje een Vlaams accent heeft, ze zegt nooit wat. :cencored:
    Ze typt wel de oren van ons hoofd, dat dan weer wel!
    broekrok schreef:
    07-09-2019 09:17
    Ze typt wel de oren van ons hoofd, dat dan weer wel!
    Ze typt vrijwel accentloos, gelukkig.

David Dunning
    SHIFTY schreef:
    07-09-2019 09:02
    Ik wist niet dat dat typisch Belgisch was. Ik zeg dat ook wel. Maar ik ben Limburgs, dus dat telt mss niet.

Solo, Roos kan zo lastig praten door al die chocolade in haar mond.
    Coconuts12 schreef:
    07-09-2019 09:19
    Ik wist niet dat dat typisch Belgisch was. Ik zeg dat ook wel.
    Jij bent toch ook bijna Belgisch?

David Dunning
    Solomio schreef:
    07-09-2019 09:20
    Jij bent toch ook bijna Belgisch?
    Ja, dat schoot me net ook te binnen...
    Oudblond schreef:
    @Star: Je hebt een fantastisch concert gemist! Het laatste van 4 maanden touren en Skin ging er helemaal voor. Inclusief rondje balkon klimmen, door de zaal heen, op de mengtafel klimmen en ruggelings crowdsurfend terug naar het podium. Tonnen energie en geweldig licht en geluid. Ze kwam trouwens op met een aluhoedje op :proud:

Dat balkon doen er wel meer, heb liever Ricky van de Kaiser Chiefs dan Skin op mijn schoot ;-)
    Oudblond schreef:
    Ik vind dit echt zo onsympathiek.
    Concert uitverkocht, jij kon er toch heen vanwege je 'contacten'.
    En dan ook nog ff Star de ogen uitsteken door te komen vertellen hoe fantastisch het was en wat ze allemaal gemist heeft.

David Dunning
    Solomio schreef:
    07-09-2019 09:27
    En dan ook nog ff Star de ogen uitsteken door te komen vertellen hoe fantastisch het was en wat ze allemaal gemist heeft.

@Star: je hebt een verschrikkelijk concert gemist. Ze zong echt verschrikkelijk goed en de de sfeer was echt verschrikkelijk lekker. Je hebt echt niks gemist, want als je er niet bij was dan weet je niet wat je gemist hebt, zo verschrikkelijk goed was 't.

Beter?
    Gut Solo, OB is gewoon enthousiast. Beetje puberale post, ben ik niet van je gewend. 😏
    Geen bijzonderheden
    yasmijn schreef:
    07-09-2019 09:39
    Gut Solo, OB is gewoon enthousiast. Beetje puberale post, ben ik niet van je gewend. 😏
    Oneens.

David Dunning
    Solomio schreef:
    07-09-2019 09:41
    Oneens.
    Dat kan 😂
    Geen bijzonderheden
    Mijn kind wil rode oorbellen.
    Twee weken geleden stad en land afgezocht, niks, niente, noppes, nada. Alleen lieveheersbeestjes. :hihi:
    Later nog naar mijn 'mannetje' op de markt, maar nee, rood is Helemaal Uit.
    Loop ik net bij de Hema, een heel rek vol rode oorbellen: knopjes, glimmend, groot, klein, hangend, zilver, goud, enz.

David Dunning
    Solomio schreef:
    07-09-2019 11:32
    Mijn kind wil rode oorbellen.
    Twee weken geleden stad en land afgezocht, niks, niente, noppes, nada. Alleen lieveheersbeestjes. :hihi:
    Later nog naar mijn 'mannetje' op de markt, maar nee, rood is Helemaal Uit.
    Loop ik net bij de Hema, een heel rek vol rode oorbellen: knopjes, glimmend, groot, klein, hangend, zilver, goud, enz.

Ja het is ook bijna kerst natuurlijk :P
    Off topic is het nieuwe op de man zeker.
    Solomio schreef:
    07-09-2019 09:27
    Ik ben dan ook een sloerie. Dixit Star :D
    Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
    Suðri schreef:
    07-09-2019 11:39
    Off topic is het nieuwe op de man zeker.

Eén specifieke mod denk ik.
    Star² schreef:
    07-09-2019 11:33
    Ja het is ook bijna kerst natuurlijk :P
    O ja, twee weken geleden was het natuurlijk nog hoogzomer.

David Dunning
    :@
    Life is short. Eat dessert first.
    doornroosje9 schreef:
    07-09-2019 13:52
    :@
    Wil je erover praten?

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
    Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven