Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 7 september 2019 om 15:01
Ole!

zaterdag 7 september 2019 om 15:48
Mss kan je over gevoelens "babbelen"?

zaterdag 7 september 2019 om 16:49
Ja, en helaas zijn ze er volgende week weerBetty_Slocombe schreef: ↑06-09-2019 20:28Jongens, er wordt gewoon geëvangeliseerd door een van de kandidaten bij twee voor twaalf. Bij de Vara! Ik hoop dat mijn opa niet kijkt.

zaterdag 7 september 2019 om 21:39

zaterdag 7 september 2019 om 21:50
Ik ga er niet eens lezen.Betty_Slocombe schreef: ↑07-09-2019 21:48Ik word heel kinderachtig nukkig van dat topic over die jongen die echt niet meer wil voetballen maar van alle forummers tot en met juni moet doorspelen want anders moet de hele vereniging huilen.
Zo leerzaam voor kinderen: doorzetten, team niet in de steek laten, verantwoordelijkheid nemen.
Brrrrrrrrr.
En het seizoen is net begonnen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 7 september 2019 om 22:02
En dan moet je met zo’n niet gemotiveerd kind spelen en er ook nog aardig en sportief tegen blijven. Wat had ik altijd de balen in dat soort kinderen.Betty_Slocombe schreef: ↑07-09-2019 21:58Ja, en het gekke is dat ik normaal best wel pro-doorzetten ben, maar wanneer een kind echt niet meer wil, wat heeft het dan nog voor zin?
En dat sporten heilig is vind ik ook stom.

zaterdag 7 september 2019 om 22:05
Dat is ook gewoon een lijdensweg. Voor dat kind dat echt niet meer wil, de teamgenoten die nu opgescheept zitten met iemand die het geen bal meer kan schelen en de ouders die met een zuur dichtgeknepen mondje langs de kant hun ouderlijke plicht staan te voldoen.

zaterdag 7 september 2019 om 22:06
Goed idee juist, zo'n kind tien maanden lang tegen heug en meug uit voetballen sturen. Dan weet je tenminste zeker dat ie voor de komende tien jaar een teringhekel heeft aan welke sport dan ook en dat scheelt een hoop geld. Plus dat je na dat jaar niet elke keer meer die vieze sportkleren hoeft te wassen en je auto volladen met stinkende pubers die ergens in de rimboe met tien nul moeten verliezen van de Schubbenkutteveense Boys.Betty_Slocombe schreef: ↑07-09-2019 21:58Ja, en het gekke is dat ik normaal best wel pro-doorzetten ben, maar wanneer een kind echt niet meer wil, wat heeft het dan nog voor zin?
En dat sporten heilig is vind ik ook stom.

zaterdag 7 september 2019 om 22:09