Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
07-09-2019 13:56
Wil je erover praten?
Wel accentloos graag. Of in het Spaans.
Solomio schreef:
Wil je erover praten?
Ik praat niet over gevoelens. Doen we niet aan.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
07-09-2019 14:54
Ole!
doornroosje9 schreef:
07-09-2019 14:54
Mss kan je over gevoelens "babbelen"? ;-)
Waarmee Doornroosje bewijst dat zij typisch zo'n Belg is waar Shifty het over had

SHIFTY schreef:
07-09-2019 09:02

Wel vind ik het lastig dat ze soms gaan zitten afwachten tot iemand anders ze snapt zonder te zeggen wat ze nou bedoelen.

:proud:
Betty_Slocombe schreef:
06-09-2019 20:28
Jongens, er wordt gewoon geëvangeliseerd door een van de kandidaten bij twee voor twaalf. Bij de Vara! Ik hoop dat mijn opa niet kijkt.
Ja, en helaas zijn ze er volgende week weer 😖
Solomio schreef:
Wil je erover praten?
Zwatelen bedoel je.
Moemoe64 schreef:
07-09-2019 15:48
Mss kan je over gevoelens "babbelen"? ;-)
;-D
Marana schreef:
07-09-2019 15:57
Waarmee Doornroosje bewijst dat zij typisch zo'n Belg is waar Shifty het over had

:proud:
:vechten:
Mmmmmmm truffelkruidnoten.
Gewone lullige kruidnoten van Appie hier. Ook heel erg lekker.
Suðri schreef:
07-09-2019 21:31
Mmmmmmm truffelkruidnoten.
Oh man. Ik heb al de hele dag zo'n mal gevoel, maar nu weet ik waarom. Ze zijn er dus weer. En op tijd ook, want de lucht ruikt anders, de herfst is er en ik heb de hele dag zin mijn muil vol te proppen met voedsel.
En limoncello met prosecco. Geweldige combinatie.
Truffelkruidnoten zijn ook gewoon van de AH hoor.
Die is hier niet. Maar de Jumbo heeft ze vast ook. En straks de Lidl ook. Wat een feest.
Ik word heel kinderachtig nukkig van dat topic over die jongen die echt niet meer wil voetballen maar van alle forummers tot en met juni moet doorspelen want anders moet de hele vereniging huilen.
Betty_Slocombe schreef:
07-09-2019 21:48
Ik word heel kinderachtig nukkig van dat topic over die jongen die echt niet meer wil voetballen maar van alle forummers tot en met juni moet doorspelen want anders moet de hele vereniging huilen.
Ik ga er niet eens lezen.
Zo leerzaam voor kinderen: doorzetten, team niet in de steek laten, verantwoordelijkheid nemen.
Brrrrrrrrr.
En het seizoen is net begonnen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
07-09-2019 21:50
Ik ga er niet eens lezen.
Zo leerzaam voor kinderen: doorzetten, team niet in de steek laten, verantwoordelijkheid nemen.
Brrrrrrrrr.
En het seizoen is net begonnen.

Ja en dat kan je alleen op sporrrrrrrrt leren 🤮
Ja, en het gekke is dat ik normaal best wel pro-doorzetten ben, maar wanneer een kind echt niet meer wil, wat heeft het dan nog voor zin?

En dat sporten heilig is vind ik ook stom.
En toen ging ik toch lezen. :facepalm:

David Dunning
Suðri schreef:
07-09-2019 21:40

Truffelkruidnoten zijn ook gewoon van de AH hoor.
Ja duhuh.

Maar niet gewoon lullig dus.
Betty_Slocombe schreef:
07-09-2019 21:58
Ja, en het gekke is dat ik normaal best wel pro-doorzetten ben, maar wanneer een kind echt niet meer wil, wat heeft het dan nog voor zin?

En dan moet je met zo’n niet gemotiveerd kind spelen en er ook nog aardig en sportief tegen blijven. Wat had ik altijd de balen in dat soort kinderen.
Star² schreef:
07-09-2019 21:52
Ja en dat kan je alleen op sporrrrrrrrt leren 🤮
Of in een kudt-baantje op je 15e.

David Dunning
Suðri schreef:
07-09-2019 22:02
En dan moet je met zo’n niet gemotiveerd kind spelen en er ook nog aardig en sportief tegen blijven. Wat had ik altijd de balen in dat soort kinderen.
Dat is ook gewoon een lijdensweg. Voor dat kind dat echt niet meer wil, de teamgenoten die nu opgescheept zitten met iemand die het geen bal meer kan schelen en de ouders die met een zuur dichtgeknepen mondje langs de kant hun ouderlijke plicht staan te voldoen.
Betty_Slocombe schreef:
07-09-2019 21:58

Goed idee juist, zo'n kind tien maanden lang tegen heug en meug uit voetballen sturen. Dan weet je tenminste zeker dat ie voor de komende tien jaar een teringhekel heeft aan welke sport dan ook en dat scheelt een hoop geld. Plus dat je na dat jaar niet elke keer meer die vieze sportkleren hoeft te wassen en je auto volladen met stinkende pubers die ergens in de rimboe met tien nul moeten verliezen van de Schubbenkutteveense Boys.
Suðri schreef:
07-09-2019 22:02
Dat bedoel ik. Dat is echt plezier voor iedereen. Maar hee, je kind leert er wel iets van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven