Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 25 september 2019 om 18:04
Soep en pap.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 25 september 2019 om 18:37
Precies.
David Dunning
David Dunning

woensdag 25 september 2019 om 18:51
Zo lekker!doornroosje9 schreef: ↑25-09-2019 18:45Mss leer je warme chocolade appreciëren. Je weet het niet hè!![]()
woensdag 25 september 2019 om 18:51
woensdag 25 september 2019 om 18:57
Williknie.doornroosje9 schreef: ↑25-09-2019 18:45Mss leer je warme chocolade appreciëren. Je weet het niet hè!![]()
David Dunning
David Dunning

woensdag 25 september 2019 om 19:02
Amen.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

woensdag 25 september 2019 om 19:05
Nou..... Weten we meteen de oorzaak van mijn depressie.
woensdag 25 september 2019 om 19:06
oh jawel

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 25 september 2019 om 19:13
Precies.
Kan je nagaan hoe het zou zijn met chocolade.

Life is short. Eat dessert first.

woensdag 25 september 2019 om 19:15
Het is klaar. Beloofd.Lady*Voldemort schreef: ↑25-09-2019 19:14Nou, ik kom wel weer eens terug als jullie klaar zijn met je chocola.

Life is short. Eat dessert first.
woensdag 25 september 2019 om 19:25
Zazamaenade schreef: ↑25-09-2019 17:24
Als je als forum een pijler Actueel wilt herbergen zul je hier echt alert op moeten zijn.
Zo strikt en aanwezig jullie zijn op de pijler Gezondheid als het gaat om diagnoses en adviezen, zo afwezig zijn jullie op Actueel.
Ik geloof dat je uit het oog verliest wat het doel van de pijler actueel is, het bespreken van actuele zaken op een forum voor een breed publiek.
Dit is niet de factcheck pagina van NRC natuurlijk en zo moeten de moderatoren (onze kanjers) er ook mee omgaan, de discussie laten lopen zonder het "stuk te moderatoren" en zonder dat het team moderatoren iedere posting op waarheid moeten beoordelen want dat is ondoenlijk.
Er zijn redelijk strenge huisregels en voor de rest is het juist de bedoeling dat in de lopende discussie dingen worden gecorrigeerd door mede forummers, zo gaat dat in een normale - niet online - discussie ook, ik zeg gras is paars en jij toont mij zonder veel problemen aan dat het toch echt groen is.
Mocht het echt uit de klauw lopen kan je staffen.
Ik kan je trouwens verklappen dat er nauwelijks fora zijn waar de moderators factchecken, alleen op het forum van nu.nl is klimaatontkenning verboden.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
woensdag 25 september 2019 om 19:37
Dan moet ze gaan koken.
Such fun!1