Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dubbel
Fact-checken lijkt me gewoon ieders eigen verantwoordelijkheid. Het is hier geen educatieve site.
Suðri schreef:
25-09-2019 19:43
Fact-checken lijkt me gewoon ieders eigen verantwoordelijkheid. Het is hier geen educatieve site.

Dat vind ik dus ook maar volgens onze - zeer gewaardeerde- mede forummer ZAZA moeten de mods dat doen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
hollebollegijs schreef:
25-09-2019 19:55
Dat vind ik dus ook maar volgens onze - zeer gewaardeerde- mede forummer ZAZA moeten de mods dat doen.
Prima. Dan ook een plasketting.
Boehoehoe, ik heb een goede relatie met mijn ouders, hoe moet ik daar mee omgaan. O_o
Maud*de*Braose schreef:
25-09-2019 20:26
Boehoehoe, ik heb een goede relatie met mijn ouders, hoe moet ik daar mee omgaan. O_o
Whut? :rofl:
hollebollegijs schreef:
25-09-2019 19:25
Ik geloof dat je uit het oog verliest wat het doel van de pijler actueel is, het bespreken van actuele zaken op een forum voor een breed publiek.
Dit is niet de factcheck pagina van NRC natuurlijk en zo moeten de moderatoren (onze kanjers) er ook mee omgaan, de discussie laten lopen zonder het "stuk te moderatoren" en zonder dat het team moderatoren iedere posting op waarheid moeten beoordelen want dat is ondoenlijk.

Ik denk dat je niet meerekent dat desinformatie via online platforms een gigantisch probleem is geworden.
Twitter, Facebook en Youtube worstelen er enorm mee, het heeft invloed op onze democratie.
Dit forum is in zekere zin een uithoekje maar ook hier worden dingen geschreven die je als nepnieuws en ophitsend zou kunnen zien.
Het is niet zomaar alleen wat vermaak.
Ik snap ook wel dat de mods niet kunnen gaan factchecken, maar ik maak me wel zorgen hierover en vond het nodig dit hier aan te kaarten.
nounou
Suðri schreef:
25-09-2019 20:27
Whut? :rofl:

Ja serieus. Het moet echt niet gekker worden. Op je 30e al afstand nemen uit zelfbescherming omdat je ouders, met wie je een hele goede relatie hebt, ooit dood gaan. Pfffff
Zazamaenade schreef:
25-09-2019 20:29
Ik denk dat je niet meerekent dat desinformatie via online platforms een gigantisch probleem is geworden.
Twitter, Facebook en Youtube worstelen er enorm mee, het heeft invloed op onze democratie.
Dit forum is in zekere zin een uithoekje maar ook hier worden dingen geschreven die je als nepnieuws en ophitsend zou kunnen zien.
Het is niet zomaar alleen wat vermaak.
Ik snap ook wel dat de mods niet kunnen gaan factchecken, maar ik maak me wel zorgen hierover en vond het nodig dit hier aan te kaarten.

Op zich is dat niet nieuw toch, dat je niet alles moet geloven wat je op internet leest? Alles wat niet van officiële bronnen komt moet je altijd met een korrel zout nemen.
RikM schreef:
25-09-2019 20:36
Op zich is dat niet nieuw toch, dat je niet alles moet geloven wat je op internet leest? Alles wat niet van officiële bronnen komt moet je altijd met een korrel zout nemen.
En zelfs dan is het handig om nog even rond te kijken. Beetje kind leert dat op de basisschool al.
Maud*de*Braose schreef:
25-09-2019 20:29
Ja serieus. Het moet echt niet gekker worden. Op je 30e al afstand nemen uit zelfbescherming omdat je ouders, met wie je een hele goede relatie hebt, ooit dood gaan. Pfffff
Tsja...........

:rofl:
hollebollegijs schreef:
25-09-2019 19:55
Meh. Dan ook maar diagnoses hier.
Je kunt gewoon beter een kutrelatie met je ouders hebben, dan hoef je je ook geen zorgen te maken over verdriet als ze gaan.

Volgende keer zal ik dat posten als iemand een topic opent over nare ouders.
Maud*de*Braose schreef:
25-09-2019 20:50
Je kunt gewoon beter een kutrelatie met je ouders hebben, dan hoef je je ook geen zorgen te maken over verdriet als ze gaan.

Volgende keer zal ik dat posten als iemand een topic opent over nare ouders.
Beter leg je ze om en begraaf je ze in de tuin en zet je de etalagepoppen elke dag op een andere plek en verander je de tijdelijk op het licht regelmatig.
Suðri schreef:
25-09-2019 20:51
Beter leg je ze om en begraaf je ze in de tuin en zet je de etalagepoppen elke dag op een andere plek en verander je de tijdelijk op het licht regelmatig.
Dat is wel veel werk. Je kunt ook gewoon het contact verbreken en de buurvrouw vragen je een seintje te geven als ze kassiewijlen zijn. Vanwege de erfenis.
Maud*de*Braose schreef:
25-09-2019 20:54
Dat is wel veel werk. Je kunt ook gewoon het contact verbreken en de buurvrouw vragen je een seintje te geven als ze kassiewijlen zijn. Vanwege de erfenis.
Oja, zodat het geld wel in de familie blijft.
Suðri schreef:
25-09-2019 20:51
Je kan dat ook met hun lichamen doen..Gezellig naast je op de bank ofzo.
Heel normaal in Sulawesi.
Misschien mooi om er in Nederland ook mee te beginnen.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 25-09-2019 20:56
14.41% gewijzigd
Lucifer2018 schreef:
25-09-2019 20:56
Je kan dat ook met hun lichamen doen..Heel normaal in Sulawesi.
Eerst indrogen?
Suðri schreef:
25-09-2019 20:55
Oja, zodat het geld wel in de familie blijft.
Ja, er zou naar een of andere neef van de koude kant mee vandoor gaan.
Suðri schreef:
Eerst indrogen?
Gok van wel. Balsemen. En dan gezellig op het bankje in de tuin.
Suðri schreef:
Eerst indrogen?
Dagje in de oven op 90 graden.
Zou roken ook kunnen, net als met paling en makreel?
Lucifer2018 schreef:
25-09-2019 20:57
Gok van wel. Balsemen. En dan gezellig op het bankje in de tuin.

O dus het zijn helemaal geen Laven bij mijn buren!
Star² schreef:
25-09-2019 21:03
O dus het zijn helemaal geen Laven bij mijn buren!
:rofl:
Suðri schreef:
25-09-2019 21:01
Zou roken ook kunnen, net als met paling en makreel?
Ja, in een schuurtje in de tuin. No problemo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven