Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 9 oktober 2019 om 20:27
Dan ga ik die een keer proberen die van de vegetarische slager vind ik lekker maar ik wil altijd iets anders proberen. Unox producten vallen bij mij nooit in de smaak dus de vegaworst ga ik niet proberen.Lady*Voldemort schreef: ↑09-10-2019 20:21Ik vind die van Garden Gourmet het lekkerst (en die is ook nog eens best betaalbaar). Maar er zijn er nog veel meer: van de Vegetarische Slager en Unox en Valess... het is ook een beetje een kwestie van uitproberen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 9 oktober 2019 om 20:30
Ik kan me nog herinneren dat je een vergelijkbare opmerking van iemand pesten vond.Lady*Voldemort schreef: ↑09-10-2019 20:09Ik heb ineens besloten dat ik morgen zuurkool ga eten, met (vega)worst
Leve het geneuzel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 9 oktober 2019 om 20:49
Hoe doe jij dat met de spekjes? Ik mis die smaak echt in een stamppot als ik ze er niet in doe.
Nee, dat vond ik juist geen geneuzel.Lucifer2018 schreef: ↑09-10-2019 20:33Bijzonder dat je andermans geneuzel wel zo kan oplepelen maar dat van jezelf zogenaamd niet ziet.![]()
Trouwens een ontzettend vervelende post dit zeg , bah.
nouschi wijzigde dit bericht op 09-10-2019 20:54
10.98% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ah oké.

woensdag 9 oktober 2019 om 20:54
Zongedroogde tomaatjes komen qua zoutgehalte, vettigheid en bite verdomd goed overeen met spekjes. Of ananas uit een blikkie (lekker in de zuurkool). Of pikante jus uit een zakje en dan aangemaakt met margarine.
Je hebt ook vegetarische 'spek'blokjes maar dat vind ik niks.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 09-10-2019 20:56
7.65% gewijzigd

woensdag 9 oktober 2019 om 20:56
Oja, dat vind ik allemaal goor.Lady*Voldemort schreef: ↑09-10-2019 20:54Zongedroogde tomaatjes komen qua zoutgehalte, vettigheid en bite verdomd goed overeen met spekjes. Of ananas uit een blikkie (lekker in de zuurkool). Of pikante jus uit een zakje en dan aangemaakt met margarine.
Je hebt ook vegetarische 'spek'blokjes maar dat vind ik niks.

woensdag 9 oktober 2019 om 20:57
Huh?AeonOfWinter schreef: ↑09-10-2019 20:55Zit er iets in het regenwater ofzo? Jezus krijst zeg, niet te kort dit.

woensdag 9 oktober 2019 om 20:58
Levenswater. Heerlijk!AeonOfWinter schreef: ↑09-10-2019 20:55Zit er iets in het regenwater ofzo? Jezus krijst zeg, niet te kort dit.

woensdag 9 oktober 2019 om 21:02
Doeslief.Lucifer2018 schreef: ↑09-10-2019 20:33Bijzonder dat je andermans geneuzel wel zo kan oplepelen maar dat van jezelf zogenaamd niet ziet.![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 9 oktober 2019 om 21:03
Que?AeonOfWinter schreef: ↑09-10-2019 20:55Zit er iets in het regenwater ofzo? Jezus krijst zeg, niet te kort dit.
David Dunning
David Dunning
woensdag 9 oktober 2019 om 21:07
Zo jammer hè, als je een grapje moet uitleggen.
Sorry.

David Dunning
David Dunning

woensdag 9 oktober 2019 om 21:07