Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 10 oktober 2019 om 20:07

donderdag 10 oktober 2019 om 20:08
Betty_Slocombe schreef: ↑10-10-2019 19:58Ik zal zeggen dat ze de olifanten bij jou mogen bezorgen.
Maar op zich wel een oplossing: als mensen gewoon olifanten bezorgen, is het ook niet erg wanneer pakjes buiten blijven staan.
Ik ga nog een stap verder: die olifant kan mooi de rest van de pakketjes meenemen.

donderdag 10 oktober 2019 om 20:10

donderdag 10 oktober 2019 om 20:14

donderdag 10 oktober 2019 om 20:15
Of het chic is daar kun je over discussiëren maar ik zou niet weten waarom het niet zou zijn toegestaan.

donderdag 10 oktober 2019 om 20:15

donderdag 10 oktober 2019 om 20:20