Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[...]
Solomio schreef:
10-10-2019 19:40
Olifanten kunnen gewoon tegen de regen.
Ik zal zeggen dat ze de olifanten bij jou mogen bezorgen.

Maar op zich wel een oplossing: als mensen gewoon olifanten bezorgen, is het ook niet erg wanneer pakjes buiten blijven staan.
Ik wil heel graag een olifant.
Ik zing zo vals dat ik er zelf naar van word. Muziek luister ik alleen in de auto tijdens het rijden en heel soms in huis.
Niq schreef:
10-10-2019 19:54
Dus als ik jou ken van buiten dit forum mag ik hier aanstippen dat jij de nodige info achterhoudt?

Waarom niet?
Ik vind dat je dat niet kan maken. Wie ben ik om de anderen erop te wijzen dat jij bijv bijstand hebt i.p.v. een baan.
Maar we zullen zien wat de mods ervan vinden.
Niq schreef:
10-10-2019 19:54
Dus als ik jou ken van buiten dit forum mag ik hier aanstippen dat jij de nodige info achterhoudt?
Ik ken diegene niet maar die heeft op een ander forum eenzelfde bericht geplaatst waar meer info instaat. Vandaar mijn vraag maar ik wacht de Mods af.
Niq schreef:
10-10-2019 20:07
Ik vind dat je dat niet kan maken. Wie ben ik om de anderen erop te wijzen dat jij bijv bijstand hebt i.p.v. een baan.
Ze zegt toch niets onhoudelijks?
Betty_Slocombe schreef:
10-10-2019 19:58
Ik zal zeggen dat ze de olifanten bij jou mogen bezorgen.

Maar op zich wel een oplossing: als mensen gewoon olifanten bezorgen, is het ook niet erg wanneer pakjes buiten blijven staan.

Ik ga nog een stap verder: die olifant kan mooi de rest van de pakketjes meenemen. :idee:
Suðri schreef:
10-10-2019 20:08
Ze zegt toch niets onhoudelijks?
Als het niet inhoudelijk is dan lijkt het me helemaal onnodig.
Muziek vind ik heerlijk. Lekker op de bank met de koptelefoon op.
Zaterdag onverwacht naar een concert. Nu al zin in. :heart:
prada schreef:
Ik ken diegene niet maar die heeft op een ander forum eenzelfde bericht geplaatst waar meer info instaat die van belang is voor een completer beeld om zijn vraag te beantwoorden. Het is geen besloten forum dus vandaar mijn vraag maar ik wacht de Mods af.
Niq schreef:
10-10-2019 20:09
Als het niet inhoudelijk is dan lijkt het me helemaal onnodig.
Huh?
Onhoudelijks?
Niq schreef:
10-10-2019 20:11
Onhoudelijks?
Ze heeft niets inhoudelijks/prive/intiems/what ever geschreven, dus wat is het probleem?
Prada, ik snap ook in het geheel jouw vraag niet. Lekker ergens de aandacht op vestigen waarvan je weet dat het toch wel verboden gaat worden, omdat alles verboden wordt.
RikM schreef:
10-10-2019 20:08
Ik ga nog een stap verder: die olifant kan mooi de rest van de pakketjes meenemen. :idee:
Kijk, lossen wij ff in no time een wereldprobleem op.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Niq schreef:

Of het chic is daar kun je over discussiëren maar ik zou niet weten waarom het niet zou zijn toegestaan.
prada schreef:
Ik ken diegene niet maar die heeft op een ander forum eenzelfde bericht geplaatst waar meer info instaat. Vandaar mijn vraag maar ik wacht de Mods af.

Sterker nog, dan werd er in het verleden gewoon gelinkt naar dat andere forum. Heeft nooit niet gemogen.
Suðri schreef:
10-10-2019 20:12
Ze heeft niets inhoudelijks/prive/intiems/what ever geschreven, dus wat is het probleem?
Dat was toch wel haar vraag of dat mocht.
Star² schreef:
10-10-2019 20:15
Sterker nog, dan werd er in het verleden gewoon gelinkt naar dat andere forum. Heeft nooit niet gemogen.
En nu gaat het verboden worden.
Solomio schreef:
10-10-2019 19:40
Olifanten kunnen gewoon tegen de regen.

Niet tegen watervallen.
Star² schreef:
10-10-2019 20:16
Niet tegen watervallen.
Nee, wie wel?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
10-10-2019 20:14
Kijk, lossen wij ff in no time een wereldprobleem op.

Ik maak me wel zorgen om de CO2-uitstoot van die enorme olifantendrollen.
Suðri schreef:
10-10-2019 20:14
Prada, ik snap ook in het geheel jouw vraag niet. Lekker ergens de aandacht op vestigen waarvan je weet dat het toch wel verboden gaat worden, omdat alles verboden wordt.

Eens. En flauw ook. Laat die jongen lekker zijn vraag stellen hoe hij het wil.
Weten jullie niet hoe een olifant door de brievenbus past dan?

Olie er uit laten lopen en het fantje opvouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven