Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
27-10-2019 22:42
Hoe bedoel je?
Je kan vanuit ‘mijn viva’ openen en vanaf een pijler. Dat eerste heeft nooit gewerkt, moet dus sinds dit vernieuwde forum al via de pijler.
Suðri schreef:
27-10-2019 22:43
Je kan vanuit ‘mijn viva’ openen en vanaf een pijler. Dat eerste heeft nooit gewerkt, moet dus sinds dit vernieuwde forum al via de pijler.

Ah. Ik open zelden topics, maar ik zag iets gebeuren toen ik "open nieuw topic" aanklikte.
ippy schreef:
27-10-2019 22:38
Zeg, ik kan geen nieuw topic openen...
Jawel. Dat kan wel. Vanuit je profiel. :idea:
YellowLemon schreef:
27-10-2019 22:42
Oh nu zie ik zo’n veel te hip reclame bureau voor me met van die gastjes in pakken.

Ik hou niet van mannen in pak.
Ik ook niet. Ik scheur ze dat pak zo snel mogelijk van het lijf en dan pijp ik ze helemaal de moeder, tot ik tot aan mijn nek toe vol zit met zaad. Zoals het iedere moderne vrouw betaamt.
Lady*Voldemort schreef:
27-10-2019 22:37
Ja haha. De hele tijd huilen die mods maar dat ze helaas pindakaas geen enkele invloed kunnen uitoefenen op die ranzige leesooks en als iemand dan een keer een topic opent over die dingen voelen ze zich geprovoceerd. Het is toch wat.

Het bewijst ook mooi dat ze bij de webredactie hele dikke schijt hebben aan ons want we hebben er nu al heel vaak over geklaagd en de stukjes worden eigenlijk alleen maar ranziger.
GroenTuintje schreef:
27-10-2019 22:41
Ik kan ook nog wel gewoon een topic openen, als ik dat wil :proud:
Ik ook.

Maar er zijn nu zoveel topics verwijderd, dat verwijderende topics niet eens meer vermeld worden in het CM-topic.
Lady*Voldemort schreef:
27-10-2019 22:46
Ik ook niet. Ik scheur ze dat pak zo snel mogelijk van het lijf en dan pijp ik ze helemaal de moeder, tot ik tot aan mijn nek toe vol zit met zaad. Zoals het iedere moderne vrouw betaamt.
:rofl:

En wel aan blijven kijken met zaadvragende ogen want zo’n adonis verdient niet anders.
Lady*Voldemort schreef:

:rofl: :rofl: :rofl:
Lady*Voldemort schreef:

Deze post en dan dat onderschrift eronder. Zie voor me dat je daarna de mic dropt en wegloopt :rofl:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Solomio schreef:
27-10-2019 22:21
Tis wel een onuitputtelijke bron voor mijn afstudeeronderwerp: groepsdynamiek.
Waarvoor mijn dank.
Eens.

Deels best eens hoor, met dat het raar is hoe hier gemodereerd wordt e.d., maar aan de andere kant is het Viva-vrouwtjes-winden-zich-op-gehalte voor de buitenstaander wel smullen hoor :')
RikM schreef:
27-10-2019 22:47
Het bewijst ook mooi dat ze bij de webredactie hele dikke schijt hebben aan ons want we hebben er nu al heel vaak over geklaagd en de stukjes worden eigenlijk alleen maar ranziger.
Kijk uit he, dadelijk komt er een verhaal hoe Lotje smeekte om die dikke schijt hapje voor hapje als chocolade mousse te mogen eten.
RikM schreef:
Dat onveilige seks (van Kiki en in alle erotische verhalen) wordt verheerlijkt vind ik onbegrijpelijk.
Maelstrom schreef:
27-10-2019 22:37
Mannen.
Jup... we worden hier voor de gek gehouden :cencored:
Voor iedereen een groene tuin
YellowLemon schreef:
27-10-2019 22:33
Wanneer men te feministisch is voor “het feministische vrouwen blad van Nederland”.

Wat voor mensen denken jullie dat die verhaaltjes schrijven?
Geestelijk minderjarige wanna-be ‘influencers’ die ooit tien likes hebben gekregen op meiden.nl of pennyponyclub.nl en nu denken dat ze leuk kunnen schrijven. Dat clubje wordt dan aangevoerd door een seksueel zwaar teleurgestelde ‘meid’ van 63 die nog een paar jaar ‘moet’ maar te duur is om ‘r nu al in een of ander overbruggingstraject te duwen tot haar AOW.
RikM schreef:
Ik denk dat het hele modteam een hartgrondige schijthekel aan ons forummers heeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lady*Voldemort schreef:
blijfgewoonbianca schreef:
27-10-2019 22:51
Ik denk dat het hele modteam een hartgrondige schijthekel aan ons forummers heeft.

Na vandaag wel ja. :lol:
Dat weet ik wel zeker. Het zijn volgens mij stagiaires die dit er verplicht bij moeten doen. Naast alle Fleur en Kiki artikelen schrijven natuurlijk.
lemoos2 schreef:
27-10-2019 22:50
Geestelijk minderjarige wanna-be ‘influencers’ die ooit tien likes hebben gekregen op meiden.nl of pennyponyclub.nl en nu denken dat ze leuk kunnen schrijven. Dat clubje wordt dan aangevoerd door een seksueel zwaar teleurgestelde ‘meid’ van 63 die nog een paar jaar ‘moet’ maar te duur is om ‘r nu al in een of ander overbruggingstraject te duwen tot haar AOW.
Ooh deze vind ik ook heel aannemelijk. En die nieuwelingen denken dan dat ze goed bezig zijn als ze die zure bazin tevreden houden en vallen zo over elkaar heen om de sappigste verhaaltjes te verzinnen.
Zeker weten. En de CM al helemaal.
Lady*Voldemort schreef:
:flirting:
Ik hou er ook van.

#literssperma
RikM schreef:
27-10-2019 22:52
Na vandaag wel ja. :lol:
Nee ; al heel lang.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
lemoos2 schreef:
27-10-2019 22:50
Voor iedereen een groene tuin
Lady*Voldemort schreef:
Meid, heerlijk. En daarna nog naklotsend op de Solex naar kantoor.
27-10-2019 22:54
Nee ; al heel lang.
Dat. We zijn te scherp gebekt, gepokt en gemazeld en ze zijn jonger dan onze kinderen.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven