Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 27 oktober 2019 om 23:30
Hebben ze eindelijk wat te doen

Voor iedereen een groene tuin
zondag 27 oktober 2019 om 23:30
Die horen allang te slapen zonder telefoon die aanstaat. Als ik hun moeder was...,

Geen bijzonderheden

zondag 27 oktober 2019 om 23:33
Malagueña schreef: ↑27-10-2019 23:00Wat ik me dan afvraag: Stel je loopt stage bij viva en je schrijft dit soort ranzige stukjes. En stel je studeert af en wil ergens anders solliciteren. Zet je dit dan op je CV? Ik bedoel, je kan een toekomstige baas toch niet een #literssperma verhaal voorleggen? Volgens mij is dit zelfs voor de Playboy van te laag niveau.
Wacht ff hoor.. ik ben mij als gezegd nog aan het inlezen waarom de boel hier ontploft is, maar begrijp wel dat de Russische revolutie is uitgebroken t.a.v. 'de liters sperma' en de al dan niet als representatief voor een journalistiek portofolio/CV bestempelde stukjes van Kiki. Nu vind ik die ook niet te pruimen (waar is Floor gebleven?) maar ze zijn wel een uiting van de tijdgeest EN worden gelezen.
De hele zaterdagavond op TV is tegenwoordig figuurlijk vol met liters sperma. Met programma's die uitnodigen tot vreemdgaan op eilanden, seks met je ex en weet ik wat voor poepelegein.
Waar het eerst ging om vrijheid, gelijke rechten, baas en eigen buik, de combinatie werk/kids enz. en de daarna nog voortdurende liefde in een lange relatie, ook in ziekte en tegenspoed, is de hedendaagse vrouw zo bevrijd dat ze zich weer kan richten op haar eigen seksualiteit: Gechargeerd gezegd het verzamelen van zoveel mogelijk liter sperma.
Dat hebben we/de maatschappij toch echt zelf in de hand, want een gemiddeld medium overleeft in deze tijd niet als het niet gelezen wordt.
Ik denk dus dat de persoon achter Kiki een prima carrière tegemoet gaat en hij/zij helemaal niets hoeft uit te leggen. Als je namelijk voor Viva schrijft (één van de bladen die overleefd heeft!) én je wordt gelezen, doe je DUS iets goed in deze tijd. Want met minder dan 'liters sperma' hoef je dus niet aan te komen. Blijkt ook uit de rest van de litera/lectuur die je tegenwoordig in de boekhandel toelacht.
Ik begrijp dat dit grote weerstand oproept, en pak voor het eerst van mijn leven de popcorn op dit forum. Mogelijk hebben we nu eindelijk een echt interessante discussie, dus kom maar door met de reacties

ik heb de rest nog niet gelezen, maar ben nog steeds benieuwd hoe en in welke context S-Meds deze discussie heeft ontketend. Ik hoop het snel ergens te lezen.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
zondag 27 oktober 2019 om 23:34

zondag 27 oktober 2019 om 23:36
zondag 27 oktober 2019 om 23:37
Grootste kans heb je op viva Facebook.Argentovivo schreef: ↑27-10-2019 23:33
ik heb de rest nog niet gelezen, maar ben nog steeds benieuwd hoe en in welke context S-Meds deze discussie heeft ontketend. Ik hoop het snel ergens te lezen.
Hier is alles de hele avond gewist maar mogelijk staat de orginele tekst nog op viva Facebook.
Het staat er om 23.38 nog op
granny71 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 23:38
4.01% gewijzigd

zondag 27 oktober 2019 om 23:38
k heb de rest nog niet gelezen, maar ben nog steeds benieuwd hoe en in welke context S-Meds deze discussie heeft ontketend. Ik hoop het snel ergens te lezen.
Meds en vele vele andere forummers klagen al heel lang over de ranzige lees ooks met Kiki en Floor en #liters sperma en wat je allemaal in je papaya kan stoppen.
Daar wordt geen gehoor aan gegeven. Je hebt bv forummers die niet kunnen forummen als hun kinderen in de buurt zijn. Of op je werk (ik) door al die gore ranzigheid in beeld. Gaat dwars door de adblocker heen.
Dus Meds opende een topic met suggesties wat wél kan (en moet) qua seksuele onderwerpen. Met een briljante OP. Dat werd gezien als provocatie naar Viva medewerkers. Topic weg en meds een ban.
Notendop hè?
Geen bijzonderheden
zondag 27 oktober 2019 om 23:39
YellowLemon schreef: ↑27-10-2019 23:11Oh ja daar heb ik inderdaad totaal geen beeld bij.![]()
Maar met HBO journalistiek kom je al amper aan de bak dus wat wil je met een MBO en wat van zulke teksten?
Dit kan ik misschien beter in het wat je niet hard op wil zeggen topic zeggen want nu voel ik me gemeen.
Pardon? Is de discussie nu verworden tot het afzeiken van MBO-stages?
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)

zondag 27 oktober 2019 om 23:40
Huh? Echt totaal andere strekking.yasmijn schreef: ↑27-10-2019 23:38
k heb de rest nog niet gelezen, maar ben nog steeds benieuwd hoe en in welke context S-Meds deze discussie heeft ontketend. Ik hoop het snel ergens te lezen.
Meds en vele vele andere forummers klagen al heel lang over de ranzige lees ooks met Kiki en Floor en #liters sperma en wat je allemaal in je papaya kan stoppen.
Daar wordt geen gehoor aan gegeven. Je hebt bv forummers die niet kunnen forummen als hun kinderen in de buurt zijn. Of op je werk (ik) door al die gore ranzigheid in beeld. Gaat dwars door de adblocker heen.
Dus Meds opende een topic met suggesties wat wél kan (en moet) qua seksuele onderwerpen. Met een briljante OP. Dat werd gezien als provocatie naar Viva medewerkers. Topic weg en meds een ban.
Notendop hè?

Maar dan heb je het wel over de Trash van de Trash tv he.GroenTuintje schreef: ↑27-10-2019 23:38@Vivo, mooie tekst![]()
Die ellendige sex-eiland-programma’s worden hier toch ook wel eens gepromoot bij ‘lees ook..’?

Totaal niet. Je mist het punt.Argentovivo schreef: ↑27-10-2019 23:39Pardon? Is de discussie nu verworden tot het afzeiken van MBO-stages?
Geen bijzonderheden

Dat gebeurt helemaal niet.Argentovivo schreef: ↑27-10-2019 23:39Pardon? Is de discussie nu verworden tot het afzeiken van MBO-stages?
zondag 27 oktober 2019 om 23:41
GroenTuintje schreef: ↑27-10-2019 23:38@Vivo, mooie tekst![]()
Die ellendige sex-eiland-programma’s worden hier toch ook wel eens gepromoot bij ‘lees ook..’?
Ja klopt.
Mispoes!