Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
blijfgewoonbianca schreef:
27-10-2019 22:51
Ik denk dat het hele modteam een hartgrondige schijthekel aan ons forummers heeft.
Mochten die sentimenten idd bestaan dan is het nog belangrijker dat het moderatie team door Sanoma zelf wordt bevraagd. Ik ga er vooralsnog vanuit dat het milder is dan jij beschrijft want behalve dit heb ik geen reden om er anders over te denken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
yasmijn schreef:
27-10-2019 22:57
Dat. We zijn te scherp gebekt, gepokt en gemazeld en ze zijn jonger dan onze kinderen.
Zie vorige Napraat, mijn eerste bericht op de eerste blz.
Wat ik me dan afvraag: Stel je loopt stage bij viva en je schrijft dit soort ranzige stukjes. En stel je studeert af en wil ergens anders solliciteren. Zet je dit dan op je CV? Ik bedoel, je kan een toekomstige baas toch niet een #literssperma verhaal voorleggen? Volgens mij is dit zelfs voor de Playboy van te laag niveau.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Enn schreef:
27-10-2019 22:57
Mochten die sentimenten idd bestaan dan is het nog belangrijker dat het moderatie team door Sanoma zelf wordt bevraagd. Ik ga er vooralsnog vanuit dat het milder is dan jij beschrijft want behalve dit heb ik geen reden om er anders over te denken.
Haha, het interesseert Sanoma echt geen hol hoor allemaal, zo lang er maar geklikt wordt.
Lady*Voldemort schreef:
27-10-2019 22:46
Ik ook niet. Ik scheur ze dat pak zo snel mogelijk van het lijf en dan pijp ik ze helemaal de moeder, tot ik tot aan mijn nek toe vol zit met zaad. Zoals het iedere moderne vrouw betaamt.
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
-
enn wijzigde dit bericht op 27-10-2019 23:01
0.00% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
27-10-2019 23:00
Haha, het interesseert Sanoma echt geen hol hoor allemaal, zo lang er maar geklikt wordt.
Yup.

Kansen op gesprek moeten worden opengehouden.
enn wijzigde dit bericht op 27-10-2019 23:02
12.12% gewijzigd
Suðri schreef:
27-10-2019 22:59
Vrouw! 😱 dat ga ik niet terugzoeken.
Geen bijzonderheden
Malagueña schreef:
Wat ik me dan afvraag: Stel je loopt stage bij viva en je schrijft dit soort ranzige stukjes. En stel je studeert af en wil ergens anders solliciteren. Zet je dit dan op je CV? Ik bedoel, je kan een toekomstige baas toch niet een #literssperma verhaal voorleggen? Volgens mij is dit zelfs voor de Playboy van te laag niveau.
Natuurlijk niet. Je omschrijft het creatief en algemeen als “voorlichtingsartikelen voor pubers”
Lady*Voldemort schreef:
En wat als de Telegraaf een lekker sappig artikel over Viva schrijft?
Geen bijzonderheden
Suðri schreef:
27-10-2019 22:59

4?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
Die roddelbladen zijn toch ook behoorlijk plat :idee: ?
Voor iedereen een groene tuin
Wach ff hoor.. zondagavond, wijntje erbij. Blijkt het forum ontploft vanwege een tekst van -ik begrijp origineel S-Meds- die je overal terugleest, haar een ban heeft opgeleverd en zoals ik het lees vooral slaat op wat de Vivaredactie zoal publiceert in vooral de stukjes van Kiki.
En dus niet zozeer op de inhoud van het forum of wat daarin besproken wordt. Sterker nog: juist over de onderwerpen die S-Meds in het eind van haar betoog onder de deelstreepjes noemt, zijn genoeg topics!
Ik ben nog aan het nalezen, maar het is erg veel.
Kan iemand mij kort vertellen wat er gebeurd is?

In welke context heeft S-Meds haar inmiddels veel gekopieerde tekst geplaatst en naar aanleiding waarvan? Was het b.v. een OP van een nieuw topic waarin ze kritisch was over de stukjes van Viva zelf of een reactie in een ander topic?
argentovivo wijzigde dit bericht op 27-10-2019 23:06
0.31% gewijzigd
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Malagueña schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat het schrijven van zulke stukken de hoofdtaak is. Als het een HBO stage is zal het bij journalistiek toch wel uitgebreider zijn mag ik hopen, en wanneer je meer richting een communicatie, multimedia studie of marketing studie gaat mag ik hopen dat je onderzoek doet naar het effect, de toestroom op de site en dergelijke. Dan verdwijnen die verhaaltjes een beetje in de achtergrond.

Ik had op mijn stage ook heel veel zijtaken. Die eigenlijk niet echt noemenswaardig waren maar wel moesten gebeuren. De usability van de website op meerdere soorten browsers en beeldformsten testen bijvoorbeeld.
PhiIae schreef:
27-10-2019 23:02
Natuurlijk niet. Je omschrijft het creatief en algemeen als “voorlichtingsartikelen voor pubers”

En dan maar hopen dat ze geen voorbeeld van je werk willen zien :biggrin:
Malagueña schreef:
27-10-2019 23:04
4?
Vorige
YellowLemon schreef:
27-10-2019 23:05
Ik kan me niet voorstellen dat het schrijven van zulke stukken de hoofdtaak is. Als het een HBO stage is zal het bij journalistiek toch wel uitgebreider zijn mag ik hopen, en wanneer je meer richting een communicatie, multimedia studie of marketing studie gaat mag ik hopen dat je onderzoek doet naar het effect, de toestroom op de site en dergelijke. Dan verdwijnen die verhaaltjes een beetje in de achtergrond.

Ik had op mijn stage ook heel veel zijtaken. Die eigenlijk niet echt noemenswaardig waren maar wel moesten gebeuren. De usability van de website op meerdere soorten browsers en beeldformsten testen bijvoorbeeld.
Zijn mbo stages he. Daar zal minder van verwacht worden.
Suðri schreef:
27-10-2019 23:07
Vorige

Deel 118, eerste pagina, eerste post van jou = 4. Ik dacht misschien is het een raadsel.. het aantal liters sperma of het cijfer dat je deze rel geeft ofzo :P
Suðri schreef:
27-10-2019 23:08
Zijn mbo stages he. Daar zal minder van verwacht worden.
Oh ja daar heb ik inderdaad totaal geen beeld bij. :$

Maar met HBO journalistiek kom je al amper aan de bak dus wat wil je met een MBO en wat van zulke teksten?

Dit kan ik misschien beter in het wat je niet hard op wil zeggen topic zeggen want nu voel ik me gemeen.
Malagueña schreef:
En dan maar hopen dat ze geen voorbeeld van je werk willen zien :biggrin:
Dan zeg je dat je dat niet mag laten zien ivm bedrijfsgeheimen, ofzoiets. Met bluffen kom je meestal wel ver als pas afgestudeerde.
PhiIae schreef:
27-10-2019 23:11
Dan zeg je dat je dat niet mag laten zien ivm bedrijfsgeheimen, ofzoiets. Met bluffen kom je meestal wel ver als pas afgestudeerde.
Bedrijfsgeheimen bij een studie communicatie lijkt me niet valide. Wat je gemaakt hebt, mag in je portfolio.
Geen bijzonderheden
YellowLemon schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat het schrijven van zulke stukken de hoofdtaak is.
Is het ook niet. Fleur 'emmers sperma' Meyer noemt zichzelf op Twitter 'Viva Journalist' :facepalm:
Argentovivo schreef:
Wach ff hoor.. zondagavond, wijntje erbij. Blijkt het forum ontploft vanwege een tekst van -ik begrijp origineel S-Meds- die je overal terugleest, haar een ban heeft opgeleverd en zoals ik het lees vooral slaat op wat de Vivaredactie zoal publiceert in vooral de stukjes van Kiki.
En dus niet zozeer op de inhoud van het forum of wat daarin besproken wordt. Sterker nog: juist over de onderwerpen die S-Meds in het eind van haar betoog onder de deelstreepjes noemt, zijn genoeg topics!
Ik ben nog aan het nalezen, maar het is erg veel.
Kan iemand mij kort vertellen wat er gebeurd is?

In welke context heeft S-Meds haar inmiddels veel gekopieerde tekst geplaatst en naar aanleiding waarvan? Was het b.v. een OP van een nieuw topic waarin ze kritisch was over de stukjes van Viva zelf of een reactie in een ander topic?
Oké. Meds en vele vele andere forummers klagen al heel lang over de ranzige lees ooks met Kiki en Floor en #liters sperma en wat je allemaal in je papaya kan stoppen.
Daar wordt geen gehoor aan gegeven. Je hebt bv forummers die niet kunnen forummen als hun kinderen in de buurt zijn. Of op je werk (ik) door al die gore ranzigheid in beeld. Gaat dwars door de adblocker heen.

Dus Meds opende een topic met suggesties wat wél kan (en moet) qua seksuele onderwerpen. Met een briljante OP. Dat werd gezien als provocatie naar Viva medewerkers. Topic weg en meds een ban.

Notendop hè?
yasmijn wijzigde dit bericht op 27-10-2019 23:23
0.75% gewijzigd
Geen bijzonderheden
Malagueña schreef:
27-10-2019 23:11
Deel 118, eerste pagina, eerste post van jou = 4. Ik dacht misschien is het een raadsel.. het aantal liters sperma of het cijfer dat je deze rel geeft ofzo :P
Is het dan alweer 2 terug?
Maelstrom schreef:
27-10-2019 23:17
Is het ook niet. Fleur 'emmers sperma' Meyer noemt zichzelf op Twitter 'Viva Journalist' :facepalm:
😂😂😂😂😂
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven