Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 29 oktober 2019 om 12:51
Kreeg je een waarschuwing omdat iemand anders in je topic op de facebookpagina van Fleur heeft gekeken?Betty_Slocombe schreef: ↑29-10-2019 12:49Alhoewel ik mijn topic alleen geopend heb omdat ik mijn vraag niet kon stellen op het CM-topic en het ook zeker niet mijn bedoeling was die mevrouw te stalken, maar alleen een algemeen geldende uitspraak met betrekking tot provocatie en wat dat dan precies is wilde zien, kunnen mensen nu gerustgesteld zijn: het topic is verwijderd en ik heb een waarschuwing.
Wat vervelend is, is dat er geen mogelijkheid is tot een open gesprek over regels en kritiek met een moderatieteam dat alle communicatiekanalen afsluit of alleen reageert door wissen en bannen wat onwelgevallig is.

dinsdag 29 oktober 2019 om 12:52
Huh, wie heb je lopen provoceren dan?Betty_Slocombe schreef: ↑29-10-2019 12:49Alhoewel ik mijn topic alleen geopend heb omdat ik mijn vraag niet kon stellen op het CM-topic en het ook zeker niet mijn bedoeling was die mevrouw te stalken, maar alleen een algemeen geldende uitspraak met betrekking tot provocatie en wat dat dan precies is wilde zien, kunnen mensen nu gerustgesteld zijn: het topic is verwijderd en ik heb een waarschuwing.
Wat vervelend is, is dat er geen mogelijkheid is tot een open gesprek over regels en kritiek met een moderatieteam dat alle communicatiekanalen afsluit of alleen reageert door wissen en bannen wat onwelgevallig is.

dinsdag 29 oktober 2019 om 12:54
Bij de zure besjesbrigade misschien. Maar waarom zou je daar bij willen horen? Ik vind het veel knapper wanneer mensen kunnen forummen zonder een waarschuwing te krijgen. Dan ben je m.i. een waardevolle aanwinst voor dit forum, zeker gezien het huidige overspannen banbeleid

dinsdag 29 oktober 2019 om 12:54
Dat was een grapje....RamsayStreet schreef: ↑29-10-2019 12:54Bij de zure besjesbrigade misschien. Maar waarom zou je daar bij willen horen? Ik vind het veel knapper wanneer mensen kunnen forummen zonder een waarschuwing te krijgen. Dan ben je m.i. een waardevolle aanwinst voor dit forum, zeker gezien het huidige overspannen banbeleid![]()

dinsdag 29 oktober 2019 om 12:55
Ik heb in 5 jaar twee keer een waarschuwing gekregen en beide waren onterecht. Maar ja, dat zal iedereen wel vinden.RamsayStreet schreef: ↑29-10-2019 12:54Bij de zure besjesbrigade misschien. Maar waarom zou je daar bij willen horen? Ik vind het veel knapper wanneer mensen kunnen forummen zonder een waarschuwing te krijgen. Dan ben je m.i. een waardevolle aanwinst voor dit forum, zeker gezien het huidige overspannen banbeleid![]()

dinsdag 29 oktober 2019 om 13:01
Nee joh.

dinsdag 29 oktober 2019 om 13:02
Absoluut niet. Behalve dan blijkbaar voor diegene die al een keer of vier heeft gevraagd waar haar waarschuwing blijft.
Genoeg napraters die nog nooit een ban hebben gehad hoor.

dinsdag 29 oktober 2019 om 13:03
Ik heb echt geen idee wie wat wanneer en hoe vaak of niet heeft ontvangen. Interesseert me ook gene reet eigenlijk.

dinsdag 29 oktober 2019 om 13:05
Jammer Betty. Ik vond je topic netjes en ik snapte de intentie waarmee je het topic bent gestart ook. Dat je er een waarschuwing voor hebt gehad vind ik echt heel erg jammer en zeker onterecht.Betty_Slocombe schreef: ↑29-10-2019 12:49Alhoewel ik mijn topic alleen geopend heb omdat ik mijn vraag niet kon stellen op het CM-topic en het ook zeker niet mijn bedoeling was die mevrouw te stalken, maar alleen een algemeen geldende uitspraak met betrekking tot provocatie en wat dat dan precies is wilde zien, kunnen mensen nu gerustgesteld zijn: het topic is verwijderd en ik heb een waarschuwing.
Wat betreft de open communicatie over het banbeleid: ze zijn jou, meds, mij en iedere andere forummer niks verschuldigd. Het is hun forum dus zij bepalen hoe zijn hun eigen regels uitvoeren. Als het je niet aanstaat staat het je vrij te vertrekken.
anoniem_392028 wijzigde dit bericht op 29-10-2019 13:07
Reden: hij=hoe
Reden: hij=hoe
0.18% gewijzigd

dinsdag 29 oktober 2019 om 13:06
1 waarschuwing, voor een opmerking tegen het konijn, waarbij ik aangetekend wil hebben dat datzelfde konijn later die dag een permaban kreeg
ik was er tegen ieder ander mee weggekomen, maar het konijn had toevallig net in een ander topic aangekondigd nieuwe op-de-man-opmerkingen tegen haar te gaan staffen

dinsdag 29 oktober 2019 om 13:07
Zo’n dooddoener he.RamsayStreet schreef: ↑29-10-2019 13:05Jammer Betty. Ik vond je topic netjes en ik snapte de intentie waarmee je het topic bent gestart ook. Dat je er een waarschuwing voor hebt gehad vind ik echt heel erg jammer en zeker onterecht.
Wat betreft de open communicatie over het banbeleid: ze zijn jou, meds, mij en iedere andere forummer niks verschuldigd. Het is hun forum dus zij bepalen hij zijn hun eigen regels uitvoeren. Als het je niet aanstaat staat het je vrij te vertrekken.
Net als tegen je kinderen schreeuwen: mijn huis, mijn regels en zolang ik de huur betaal bepaal ik wat er gebeurt!

dinsdag 29 oktober 2019 om 13:07
RamsayStreet schreef: ↑29-10-2019 12:54Bij de zure besjesbrigade misschien. Maar waarom zou je daar bij willen horen? Ik vind het veel knapper wanneer mensen kunnen forummen zonder een waarschuwing te krijgen. Dan ben je m.i. een waardevolle aanwinst voor dit forum, zeker gezien het huidige overspannen banbeleid![]()
Met het huidige overspannen censuurbeleid is het haast je plicht om te laten weten dat je niet gecensureerd wil worden op het uiten van je mening. Als je je voegt naar het huidige modereer beleid gedoog je een censuurbeleid en ga je ook nog eens jezelf censureren door je inhoud afstemmen op de mening waarvan je aanneemt dat die correcte genoeg is om gedeeld te mogen worden.
Dan ben je wat mij betreft geen waardevolle aanwinst voor dit forum. Dan heb je een schop onder je kont nodig om wakker te worden en op te komen voor je eigen mening.

dinsdag 29 oktober 2019 om 13:09
AmenSHIFTY schreef: ↑29-10-2019 13:07Met het huidige overspannen censuurbeleid is het haast je plicht om te laten weten dat je niet gecensureerd wil worden op het uiten van je mening. Als je je voegt naar het huidige modereer beleid gedoog je een censuurbeleid en ga je ook nog eens jezelf censureren door je inhoud afstemmen op de mening waarvan je aanneemt dat die correcte genoeg is om gedeeld te mogen worden.
Dan ben je wat mij betreft geen waardevolle aanwinst voor dit forum. Dan heb je een schop onder je kont nodig om wakker te worden en op te komen voor je eigen mening.
(Goed bezig! Ik ben te moe om goed te formuleren

dinsdag 29 oktober 2019 om 13:13
SHIFTY schreef: ↑29-10-2019 13:07Met het huidige overspannen censuurbeleid is het haast je plicht om te laten weten dat je niet gecensureerd wil worden op het uiten van je mening. Als je je voegt naar het huidige modereer beleid gedoog je een censuurbeleid en ga je ook nog eens jezelf censureren door je inhoud afstemmen op de mening waarvan je aanneemt dat die correcte genoeg is om gedeeld te mogen worden.
Nah.. da's nou ook wat. 'k Doe zo m'n best. Kan er toch ook niets aan doen dat ik een meeloperT en braaf meisje ben (braaf oud wijf inmiddels, oké dan)
Gelukkig kreeg ik nog een knuffel van Sudri. Dank

Later is nu
dinsdag 29 oktober 2019 om 13:14

dinsdag 29 oktober 2019 om 13:15

dinsdag 29 oktober 2019 om 13:16
Nou ja, je weet wie er vooral waarde hechten aan waarschuwingsvrij em het grote voordeel i ook nog een dat alles wat je zegt automatisch een waardevolle bijdrage is. Ik zou het wel weten als ik jou was.

dinsdag 29 oktober 2019 om 13:17

dinsdag 29 oktober 2019 om 13:18
Nee het is niet de bedoeling dat iedereen weggaat, je moet klikken op de 50 tintengrijs aftreksel van ze.RamsayStreet schreef: ↑29-10-2019 13:05
Wat betreft de open communicatie over het banbeleid: ze zijn jou, meds, mij en iedere andere forummer niks verschuldigd. Het is hun forum dus zij bepalen hoe zijn hun eigen regels uitvoeren. Als het je niet aanstaat staat het je vrij te vertrekken.