Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 29 oktober 2019 om 17:16
Omdat koekoek misschien als beledigend of bedreigend ervaren wordt, het is immers een vogelsoort die vast zit in een klokje en ook nog eens andere vogeltjes uit het nest werpt denk ikblijfgewoonbianca schreef: ↑29-10-2019 16:58Wat een belachelijke reactie van de CM, zeg. “ Bedreigingen “ ,.... koekoek. ,
Tjiftjaf.
Daarmee bedoel ik natuurlijk hetzelfde maar dat is een heel klein vogeltje, met dus ook een heeel klein koppie
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

dinsdag 29 oktober 2019 om 17:18
feow schreef: ↑29-10-2019 17:16Omdat koekoek misschien als beledigend of bedreigend ervaren wordt, het is immers een vogelsoort die vast zit in een klokje en ook nog eens andere vogeltjes uit het nest werpt denk ik
Tjiftjaf.
Daarmee bedoel ik natuurlijk hetzelfde maar dat is een heel klein vogeltje, met dus ook een heeel klein koppie

dinsdag 29 oktober 2019 om 17:21
Ver gezocht, maar we weten inmiddels wel dat Vivamods een stelletje azijnpissers zijn, dus jouw uitleg zou heel goed op kunnen gaan.feow schreef: ↑29-10-2019 17:16Omdat koekoek misschien als beledigend of bedreigend ervaren wordt, het is immers een vogelsoort die vast zit in een klokje en ook nog eens andere vogeltjes uit het nest werpt denk ik
Tjiftjaf.

dinsdag 29 oktober 2019 om 17:23
blijfgewoonbianca schreef: ↑29-10-2019 16:58Wat een belachelijke reactie van de CM, zeg. “ Bedreigingen “ ,.... koekoek. ,
Dat vind ik wel een beetje selectief lezen wat je nu doet. Het ging natuurlijk om het stukje over provocerend gedrag.
dinsdag 29 oktober 2019 om 17:24
Het is trouwens wel een mooie truc om te zeggen dat je die arme redactie, aan wie mods en CM steeds dingen zouden ‘doorgeven’ maar waar ze nu ineens ook bij behoren, niet aan mag geven bij andere media (twitter, link in, Facebook, instagram, pinterest, klachtencommissie, andere fora) want dat is bedreiging via derden.
Tjiftjaf.
Tjiftjaf.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

dinsdag 29 oktober 2019 om 17:31
PoesinBoots schreef: ↑29-10-2019 17:30Ik heb laatst een waarschuwing gekregen en mijn post is gewist (provoceren!) omdat ik koekoek zei.
Is.echt.een.heel.vreselijke.opmerking.hoor!
Naar mens dat je er bent.

dinsdag 29 oktober 2019 om 17:34
Heb ik ook wel eens eenban voor gehad. Is op de man.PoesinBoots schreef: ↑29-10-2019 17:30Ik heb laatst een waarschuwing gekregen en mijn post is gewist (provoceren!) omdat ik koekoek zei.
Is.echt.een.heel.vreselijke.opmerking.hoor!

dinsdag 29 oktober 2019 om 17:47
Dit forum gaat ook zonder de CM wel verder. Net zoals het verder gaat als welk lid dan ook hier stopt met schrijven. Hoe de CM zich voelt is dan verder niet relevant. Het forum bestaat niet voor of door de CM. Net zoals het niet voor of door team S- Meds bestaat. Iedereen is hier 1 op 1 vervangbaar.Maud*de*Braose schreef: ↑29-10-2019 14:24Su, je schrijft het woord trots (sarcastisch, I know). Maar ik vraag me toch af hoe deze mensen zich nu voelen. Misschien niet eens de mods, als dat inderdaad mbo stagiaires zijn. Maar zo'n community manager, daar mag je toch wel enige realiteitszin en zelfreflectie van verwachten. Die moet zich toch schamen voor haar werk, lijkt me.
Maar buiten het feit dat S-Meds het recht heeft dat topic te openen en dingen aan te kaarten die haar dwars zitten heeft ze zichzelf geen dienst bewezen. En dat komt omdat haar OP te frivool was, te “ straattaal“ en teveel gefocust was op de terminologie van die Fleur. Net alsof je met iemand staat te discussiëren met bijvoorbeeld een zwaar Surinaams accent. En dan in het midden van de discussie zelf ook met dat zware Surinaamse accent gaat praten. Draagt helemaal niks bij aan de discussie zelf maar is wel provocerend. Dan wordt het te persoonlijk en slaat de discussie om, hoe terecht die discussie ook is.
Ze had er een nachtje over moeten slapen en dan was die post 30% anders geschreven. Nu is het een heel andere kant opgegaan en lijkt deze discussie voorlopig hier ook niet meer gevoerd te kunnen worden. Verder heeft ze gewoon gelijk natuurlijk maar zal ze dat op deze manier niet krijgen.
Let’s Go Brandon!

dinsdag 29 oktober 2019 om 17:53
Ik betwijfel of het dan zo anders was gegaan. Vooralsnog is er helemaal niet, nergens over, een discussie mogelijk.Lange-met-een-korte schreef: ↑29-10-2019 17:47
Ze had er een nachtje over moeten slapen en dan was die post 30% anders geschreven. Nu is het een heel andere kant opgegaan en lijkt deze discussie voorlopig hier ook niet meer gevoerd te kunnen worden. Verder heeft ze gewoon gelijk natuurlijk maar zal ze dat op deze manier niet krijgen.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 29 oktober 2019 om 17:58
Hoe lang gaat het duren voor de eerste post over het over het optreden van de CM en de mods komt? Die heb je binnen de eerste 10 berichten te pakken. En dan gaat het onderwerp echt wel weer de andere kant op.Grobbekuiken_ schreef: ↑29-10-2019 17:53Ik betwijfel of het dan zo anders was gegaan. Vooralsnog is er helemaal niet, nergens over, een discussie mogelijk.
Let’s Go Brandon!
dinsdag 29 oktober 2019 om 18:03
Maar dan nog was de discussie over het beleid en de willekeurige toepassing daarvan gegaan.Lange-met-een-korte schreef: ↑29-10-2019 17:58Hoe lang gaat het duren voor de eerste post over het over het optreden van de CM en de mods komt? Die heb je binnen de eerste 10 berichten te pakken. En dan gaat het onderwerp echt wel weer de andere kant op.
En dát is nou net wat niet mogelijk is, in discussie gaan over die willekeur. Gewoon helemaal niet.
Doe je het in het modtopic, word je of verplaatst, of je hebt een waarschuwing, of krijgt een ban. Ook dat, weet ik uit ervaring, wordt willekeurig toegepast. Doe je het per mail, krijg je een nikszeggend antwoord. Ergo, het is niet mogelijk.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 29 oktober 2019 om 18:03
Zet voor 24-04-2020 maar niks meer in je agenda.
Let’s Go Brandon!

dinsdag 29 oktober 2019 om 18:05
Zou er ‘einde der tijden’ van maken.
dinsdag 29 oktober 2019 om 18:08
Welk beleid bedoel je dan? Het ban en wis beleid of het beleid van wat te plaatsen in bv de lees ook?Grobbekuiken_ schreef: ↑29-10-2019 18:03Maar dan nog was de discussie over het beleid en de willekeurige toepassing daarvan gegaan.
En dát is nou net wat niet mogelijk is, in discussie gaan over die willekeur. Gewoon helemaal niet.
Doe je het in het modtopic, word je of verplaatst, of je hebt een waarschuwing, of krijgt een ban. Ook dat, weet ik uit ervaring, wordt willekeurig toegepast. Doe je het per mail, krijg je een nikszeggend antwoord. Ergo, het is niet mogelijk.
Let’s Go Brandon!