Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 10 november 2019 om 09:13
Klinkt lekker
Hier wordt van de gisteren langzaam getrokken bouillon een groentesoep gemaakt.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
zondag 10 november 2019 om 09:13
Vertraagde toelating?
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

zondag 10 november 2019 om 09:17
Kenmerkend voor het hele beleid dat ze dit dan weer toelaten. Ik hoop dat de vrouw het topic kan gebruiken bij een aangifte.
zondag 10 november 2019 om 09:18
Zoiets? Die topics zijn rond middernacht geopend, maar verschenen pas rond achten tussen mijn lijstje nieuwe topics (echt ertussen, op de 2e en 3e plek tussen topics die er wel al de hele tijd stonden).
Heeft dat niet te maken met een (overduidelijk falende) beoordeling van nieuwe TO's?
zondag 10 november 2019 om 09:19
Enfin, ik heb even gekeken maar dat relatietherapie topic van die ex met losse handjes is bizar.yette schreef: ↑10-11-2019 09:18Zoiets? Die topics zijn rond middernacht geopend, maar verschenen pas rond achten tussen mijn de lijstje nieuwe topics (echt ertussen, op de 2e en 3e plek tussen topics die er wel al de hele tijd stonden).
Heeft dat niet te maken met een (overduidelijk falende) beoordeling van nieuwe TO's?
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

zondag 10 november 2019 om 09:19
Ja. Is goedgekeurd. Als ze al lezen zijn ze nog slechter in staat tot begrijpend lezen dan ik dacht.yette schreef: ↑10-11-2019 09:18Zoiets? Die topics zijn rond middernacht geopend, maar verschenen pas rond achten tussen mijn lijstje nieuwe topics (echt ertussen, op de 2e en 3e plek tussen topics die er wel al de hele tijd stonden).

zondag 10 november 2019 om 09:32
Ach, wat stom!PoesinBoots schreef: ↑10-11-2019 09:30Hier wordt straks mijn vondeling opgehaald. Ik heb een heel goed huis gevonden voor kitten.
Maar gadver, wat ben ik me gaan hechten aan dat mormeltje.
Fijn dat je een huis gevonden hebt, dat zeker, maar wat rot dat de kitten nu weg moet.

Life is short. Eat dessert first.

zondag 10 november 2019 om 09:35
Ah dat is niet leuk, maar voor de poes wel!PoesinBoots schreef: ↑10-11-2019 09:30Hier wordt straks mijn vondeling opgehaald. Ik heb een heel goed huis gevonden voor kitten.
Maar gadver, wat ben ik me gaan hechten aan dat mormeltje.

zondag 10 november 2019 om 09:38
Ja, bij snel getrokken bouillon breng je het water snel aan de kook. Beter is om er een paar uur over te doen voordat het water kookt. Net als bij het brouwen van bier komen er juist bij lagere temperaturen mooie aroma’s vrij.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)