Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Betty_Slocombe schreef:
03-11-2019 10:30
Eens. Taalverwervingsonderzoek was veel interessanter geweest als je baby's zonder taal had mogen opvoeden. De laatste honderd jaren zijn er maar weinig wolfskinderen, kan ik je zeggen.
Ik zou graag aantonen dat opgroeien bij een ijskastmoeder ook tot autistisch gedrag leidt.
Magnie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
S-Meds schreef:
03-11-2019 10:28
Ja, weg ermee. En je hoeft ook niet koediekoedie te doen, want we weten helemaal niet die berichten wel echt zijn. ze waren er enkel op gericht om iemand te beschadigen
Ik denk dat de berichten van Iskek niet echt waren, alleen bedoeld om de boel op te naaien.
Solomio schreef:
03-11-2019 10:24
Dat is al sinds 1920 niet meer zo: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Little- ... experiment
Ah, dit ligt ten grondslag aan het moderatiebeleid.
Maud*de*Braose schreef:
03-11-2019 10:33
Ik denk dat de berichten van Iskek niet echt waren, alleen bedoeld om de boel op te naaien.
Dat was mijn indruk ook.
Dat denk ik ook Maud. En toevallig passen ze wel aardig goed in het straatje van de TO en de gebande. Ik denk niet dat het de TO was, maar mogelijk wel degene die een ban heeft op dit moment.
Maud*de*Braose schreef:
03-11-2019 10:33
juist, de nick was ook enkel aangemaakt voor dit doel. de zuretopic TO’er greep dit meteen aan om ook weer te wijzen naar het groepje. Dat werd ook wel meteen duidelijk
Het konijn had er ook altijd een handje van te gillen dat wat zij zichzelf ook aandeed, het de schuld van het forum was.
S-Meds schreef:
03-11-2019 10:39
juist, de nick was ook enkel aangemaakt voor dit doel. de zuretopic TO’er greep dit meteen aan om ook weer te wijzen naar het groepje. Dat werd ook wel meteen duidelijk
Welk groepje precies?
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
03-11-2019 10:53
Welk groepje precies?
*pakt bijlen, messen en een zaag*

Napraters natuurlijk. Dat is het ergste soort. En mensen die je spelling verbeteren. Die zijn ook heel erg. Die jagen lieve onzekeren goedwillende nieuwe forummers weg.

Pas op voor je positie majestijt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
S-Meds schreef:
03-11-2019 10:39

Wonderlijk dat er nu onmiddellijk weer een ander belerend vingertje opduikt.
De nick iskek alleen al, oftewel is gek.
Wij spreken dat voor de gein wel eens zo uit en dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik die nick las.
Anyco schreef:
03-11-2019 11:10
De nick iskek alleen al, oftewel is gek.
Wij spreken dat voor de gein wel eens zo uit en dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik die nick las.
En dat is heel erg afzeiken. :whip:

Ik dacht hetzelfde bij die nick.

David Dunning
Ik ga nu mijn eerste gedachten heroverwegen.
Anders zit ik wéér in een groepje.
En nu heb ik niets tegen groepjes, maar het groepje iskek vind ik niet bij mij passen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Solomio schreef:
03-11-2019 11:24

Ik dacht is kek= is leuk, maar daar kan ik van terugkomen dus O_o
Heb het topic niet gevolgd dus ik ga geheel en al op het oordeel van mijn groepje af.
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
03-11-2019 11:33
Heb het topic niet gevolgd dus ik ga geheel en al op het oordeel van mijn groepje af.
Kijk, in dat groepje wil ik wél.
Nu mijn eerste gedachten nog veranderen.
Ik vrees dat ik daarvoor een nieuwe Nick moet aanmaken.
Dan denk ik met mijn nieuwe Nick dat eerst.
AllyMcBeal schreef:
03-11-2019 11:33
Nou Ally, deze gedachte kwam bij mij ook voorbij.
Als ik bij een nick niet meteen snap wat ie betekent draai ik em ff om, sommigen hebben hun naam achterstevoren als nick ofzo.
Maar Keksi zei me ook niks.

David Dunning
Even off-topic, maar n.a.v.

Ik ben niet omgekeerd woef.
Ik ben een totaal kapot hondenskelet dat volledig verkeerd in elkaar gezet is.
owef was ook een optie geweest.

Ik hou ook niet van honden.
Betty_Slocombe schreef:
03-11-2019 10:10
Ja. Precies. Ik durf er ook niet meer over te beginnen, maar ik ben nog steeds nijdig over de ban van Meds, het verwijderen van mijn topic en het algehele feit dat je hier mag zeggen wat je wilt, zolang je niet kritisch over het forum of de medewerkers of het tijdschrift Viva bent.
Hier idem.
Solomio schreef:
03-11-2019 11:24

En ik moet ook wel iets suggereren ook al zeg ik van niet.
Poeh.
Solomio schreef:
03-11-2019 11:39
Nou Ally, deze gedachte kwam bij mij ook voorbij.
Als ik bij een nick niet meteen snap wat ie betekent draai ik em ff om, sommigen hebben hun naam achterstevoren als nick ofzo.
Maar Keksi zei me ook niks.
Keksi... dat is toch in het Surinaams cake?
Even een vraagje: hoe zie je of iemand gestaft is?
coolpack2 schreef:
03-11-2019 11:49
Hier idem.
Hier ook hoor.
Maar dat krijgt heus wel een staartje.

Het duurt alleen wat langer.

(Ik heb geen bolletje, maar dit is wat ik geloof)
enthousiasteling schreef:
03-11-2019 11:50
Even een vraagje: hoe zie je of iemand gestaft is?
:fortune:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
03-11-2019 11:52
:fortune:
uhm, begrijp ik goed dat je dat nergens kunt zien?
enthousiasteling schreef:
03-11-2019 11:54
uhm, begrijp ik goed dat je dat nergens kunt zien?
Jawel, je kunt ook op het stafje bij het betreffende bericht klikken. Dan krijg je een schermpje waarin je de reden kunt aangeven óf de mededeling dat het bericht al gestaft is.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven