Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 3 november 2019 om 10:33
Ik zou graag aantonen dat opgroeien bij een ijskastmoeder ook tot autistisch gedrag leidt.Betty_Slocombe schreef: ↑03-11-2019 10:30Eens. Taalverwervingsonderzoek was veel interessanter geweest als je baby's zonder taal had mogen opvoeden. De laatste honderd jaren zijn er maar weinig wolfskinderen, kan ik je zeggen.
Magnie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 3 november 2019 om 10:33

zondag 3 november 2019 om 10:34
Ah, dit ligt ten grondslag aan het moderatiebeleid.Solomio schreef: ↑03-11-2019 10:24Dat is al sinds 1920 niet meer zo: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Little- ... experiment
zondag 3 november 2019 om 10:37
Dat was mijn indruk ook.Maud*de*Braose schreef: ↑03-11-2019 10:33Ik denk dat de berichten van Iskek niet echt waren, alleen bedoeld om de boel op te naaien.

zondag 3 november 2019 om 10:39
juist, de nick was ook enkel aangemaakt voor dit doel. de zuretopic TO’er greep dit meteen aan om ook weer te wijzen naar het groepje. Dat werd ook wel meteen duidelijkMaud*de*Braose schreef: ↑03-11-2019 10:33Ik denk dat de berichten van Iskek niet echt waren, alleen bedoeld om de boel op te naaien.

zondag 3 november 2019 om 10:53
zondag 3 november 2019 om 11:02
*pakt bijlen, messen en een zaag*
Napraters natuurlijk. Dat is het ergste soort. En mensen die je spelling verbeteren. Die zijn ook heel erg. Die jagen lieve onzekeren goedwillende nieuwe forummers weg.
Pas op voor je positie majestijt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 3 november 2019 om 11:06

zondag 3 november 2019 om 11:24
En dat is heel erg afzeiken.

Ik dacht hetzelfde bij die nick.
David Dunning
David Dunning
zondag 3 november 2019 om 11:26
zondag 3 november 2019 om 11:33
zondag 3 november 2019 om 11:39
Kijk, in dat groepje wil ik wél.AllyMcBeal schreef: ↑03-11-2019 11:33Ik dacht is kek= is leuk, maar daar kan ik van terugkomen dus![]()
Heb het topic niet gevolgd dus ik ga geheel en al op het oordeel van mijn groepje af.
Nu mijn eerste gedachten nog veranderen.
Ik vrees dat ik daarvoor een nieuwe Nick moet aanmaken.
Dan denk ik met mijn nieuwe Nick dat eerst.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 3 november 2019 om 11:39
Nou Ally, deze gedachte kwam bij mij ook voorbij.AllyMcBeal schreef: ↑03-11-2019 11:33Ik dacht is kek= is leuk, maar daar kan ik van terugkomen dus![]()
Heb het topic niet gevolgd dus ik ga geheel en al op het oordeel van mijn groepje af.
Als ik bij een nick niet meteen snap wat ie betekent draai ik em ff om, sommigen hebben hun naam achterstevoren als nick ofzo.
Maar Keksi zei me ook niks.
David Dunning
David Dunning
zondag 3 november 2019 om 11:43
Even off-topic, maar n.a.v.
Ik ben niet omgekeerd woef.
Ik ben een totaal kapot hondenskelet dat volledig verkeerd in elkaar gezet is.
owef was ook een optie geweest.
Ik hou ook niet van honden.
Ik ben niet omgekeerd woef.
Ik ben een totaal kapot hondenskelet dat volledig verkeerd in elkaar gezet is.
owef was ook een optie geweest.
Ik hou ook niet van honden.

zondag 3 november 2019 om 11:49
Hier idem.Betty_Slocombe schreef: ↑03-11-2019 10:10Ja. Precies. Ik durf er ook niet meer over te beginnen, maar ik ben nog steeds nijdig over de ban van Meds, het verwijderen van mijn topic en het algehele feit dat je hier mag zeggen wat je wilt, zolang je niet kritisch over het forum of de medewerkers of het tijdschrift Viva bent.

zondag 3 november 2019 om 11:49
zondag 3 november 2019 om 11:52
Hier ook hoor.
Maar dat krijgt heus wel een staartje.
Het duurt alleen wat langer.
(Ik heb geen bolletje, maar dit is wat ik geloof)
zondag 3 november 2019 om 11:52

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

zondag 3 november 2019 om 11:56
Jawel, je kunt ook op het stafje bij het betreffende bericht klikken. Dan krijg je een schermpje waarin je de reden kunt aangeven óf de mededeling dat het bericht al gestaft is.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)