Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 3 november 2019 om 14:53
Heeft jou niet onder de negeer dus. Wrom niet?PoesinBoots schreef: ↑03-11-2019 14:5173 berichten (waarvan het merendeel op het zure topic) en lid sinds 22 September 2019.
Tuurlijk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 3 november 2019 om 15:10
zondag 3 november 2019 om 15:38
Ik niet maar ik ben dan ook heeeeeeel lief

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 3 november 2019 om 17:40
Jij bent hét forumskattie. Daarom zit je ook helemaal alleen in een groepje

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

zondag 3 november 2019 om 18:47
Die gun je een keer flinke tegenslag.Betty_Slocombe schreef: ↑03-11-2019 18:38Kun je door een depressie niet meer van de bank af? Gewoon wel doen! Spreek met jezelf af dat je om 14.00 uur je bed gaat verschonen en doe dat dan gewoon. Depressie over!
En dan zegt men dat het napraatgroepje hard en weinig invoelend is. Man, man, man.

zondag 3 november 2019 om 18:48
Betty_Slocombe schreef: ↑03-11-2019 18:38Kun je door een depressie niet meer van de bank af? Gewoon wel doen! Spreek met jezelf af dat je om 14.00 uur je bed gaat verschonen en doe dat dan gewoon. Depressie over!
En dan zegt men dat het napraatgroepje hard en weinig invoelend is. Man, man, man.
Ik vind dat je nogal overdrijft. Dit is absoluut niet wat Pejeka suggereerde.
Zijn tips zijn iig werkbaarder dan meehuilen. Het zijn tips en niemand zei dat je dan als bij toverslag van je depressie af bent.
Blijven zitten is sowieso nooit goed.

zondag 3 november 2019 om 18:49
herfstappeltaart schreef: ↑03-11-2019 18:48Ik vind dat je nogal overdrijft. Dit is absoluut niet wat Pejeka suggereerde.
Zijn tips zijn iig werkbaarder dan meehuilen. Het zijn tips en niemand zei dat je dan als bij toverslag van je depressie af bent.
Wandelen ook niet, dat is zo achterhaald.

zondag 3 november 2019 om 18:51
Volgens mij niet. Wat is dan beter volgens jou. Op de bank blijven zitten en steeds verder wegzakken?
Overigens had ik aangegeven dat de tips makkelijker gezegd dan gedaan zijn, maar ik vond ze helemaal niet zo slecht.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 03-11-2019 18:51
21.23% gewijzigd

Nee natuurlijk is blijven zitten niet goed. Maar als opstaan niet lukt dan lukt het niet he. Ik gok er zelfs op dat dat juist het probleem is, bij een flinke depressie.herfstappeltaart schreef: ↑03-11-2019 18:48Ik vind dat je nogal overdrijft. Dit is absoluut niet wat Pejeka suggereerde.

Ja, het verbaast me niets dat jij dat vindt. En ik vind het fijn dat je gezegend bent met geen begrip voor wat een depressie is. Dat heeft weinig met meehuilen te maken.herfstappeltaart schreef: ↑03-11-2019 18:48Ik vind dat je nogal overdrijft. Dit is absoluut niet wat Pejeka suggereerde.

zondag 3 november 2019 om 18:52
herfstappeltaart schreef: ↑03-11-2019 18:51Volgens mij niet. Wat is dan beter volgens jou. Op de bank blijven zitten en steeds verder wegzakken?
Overigens had ik aangegeven dat de tips makkelijker gezegd dan gedaan zijn, maar ik vond ze helemaal niet zo slecht.
Als je niet anders kan, dan kan je niet anders nee.

zondag 3 november 2019 om 18:53
En genieten. Vergeet vooral het genieten niet.Betty_Slocombe schreef: ↑03-11-2019 18:52Dat zeg je nou wel, maar die forummers hebben er blijkbaar heel veel verstand van. Gewoon lekker wandelen en weg is alles. Je moet er zelf wel wat voor doen, he,

zondag 3 november 2019 om 18:53
Betty_Slocombe schreef: ↑03-11-2019 18:51Ja, het verbaast me niets dat jij dat vindt. En ik vind het fijn dat je gezegend bent met geen begrip voor wat een depressie is. Dat heeft weinig met meehuilen te maken.
Ik heb meer begrip voor een depressie dan jij denkt. Ikzelf heb er nooit een gehad maar ik heb het van dichtbij meegemaakt van mijn dochter. Langdurig. En die bleek uiteindelijk wel degelijk baat te hebben bij dit soort tips.

zondag 3 november 2019 om 18:55
Haalbare doelen.herfstappeltaart schreef: ↑03-11-2019 18:51Volgens mij niet. Wat is dan beter volgens jou. Op de bank blijven zitten en steeds verder wegzakken?

zondag 3 november 2019 om 18:56
Lady*Voldemort schreef: ↑03-11-2019 18:51Nee natuurlijk is blijven zitten niet goed. Maar als opstaan niet lukt dan lukt het niet he. Ik gok er zelfs op dat dat juist het probleem is, bij een flinke depressie.
Natuurlijk is dat zo,maar dat wil toch niet zeggen dat wat handvatten niet bruikbaar kunnen zijn.
Niet iedere depressie is hetzelfde. En niet elke aanpak werkt bij iedereen.
Combinatie van het een met het ander? Alleen medicijnen zijn ook niet altijd de oplossing.
Ik vind het gewoon een beetje lullig om iemand die goed bedoelde tips geeft zo weg te zetten.

zondag 3 november 2019 om 18:57
Wat een bullshit. Overdrijven is ook een vak.